Ok ik dan, mijn man en ik zitten beiden in de sector dus het is wel deels aan ons om te zorgen dat de huizenmarkt verbeterd en we hier uit komen. We zitten in beleid architectuur en bouw dus willen echt dat dit beter gaat.
Oh dat is wel heel.mooi dan dat je man zo enthousiast is geworden dat hij het bijna liever wilt .ik doe aan beelddenken en zie hem bijna voor me bijna smekend of je een test wilt doen .
Ja een heeel klein aandeel heb je er dan in. Maar dat is niet het enige. Alles wordt steeds duurder dus dat moet je dan ook nog maar allemaal kunnen betalen naast de woning. Ach ik maak me er niet druk om. Ik vind het best een normale leeftijd als mijn kind(eren) tot de 30 jaar bij ons blijven wonen.
Gisteren bruin bloedverlies, geen kramp niks, vandaag helemaal niks en afentoe krampjes, wacht mijn menstruatie maar af en moet dan helaas op rood deze maand denk ik
Nou deze ronde heb ik gelukkig wel een duidelijk kruis en de temp tot nu toe gaat ook mooi .fingers crossed hier.
Whaha ik heb ook ‘last’ van alles visualiseren, maar de testdrang is bij mij zoo gênant hoog inmiddels dat hij daar niet voor hoeft te bedelen maar wel te pas en te onpas vragen of het niet mijn vruchtbare periode is en ja hij wilt heel graag…. Ik ook en tja het heeft lang genoeg geduurd
20mm, zal het wel eens eerder gelezen hebben, maar dit is de eerste keer dat me dit doordringt, maar zijn eicellen twee centimeter als ze springen??? Wauw! Dat wist ik niet, das supergroot al! Succes! Hoop met je mee!
Haha volgens mij is dat het blaasje zeg maar helemaal, eicel is zelf niet 20 mm. Ik had bijvoorbeeld na het gesprongen eitje een ‘cyste’ van 2.7 cm rechter eierstok en dat was dan waar het eitje was gesprongen!
Ja inderdaad… dat is best groot hè … had er ook niet bij stil gestaan. Ze zijn 20-25 mm ik verwacht zelf dat bij mij maandag of dinsdag springt want mn LH test was gister nog negatief… of ik heb de piek gemist… kan ook
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze micro meter (μm) bedoelen maar vaak de verkeerde maat erbij zetten omdat ze het afkorten?
Nouja ik voel ook echt helemaal niks haha. Echt 0. Dan had ik wel ieeeets moeten merken denk ik vriendin van me testte pas heel licht positief op 12 dpo. Maar ik weet niet, ik geloof gewoon niet dat t raak is nu. En dat is ook prima
Nope het is echt millimeter Kan je je voorstellen dat je in de stimulatie cycli van IVF-ICSI de “trosjes” op een gegeven moment letterlijk voelt hangen
Nee het is echt mm maar het gaat om de follikel, het blaadje waarin de eicel groeit, zoals @Suzi98 ook aangaf
Ik heb gisteravond getest, hcg stijgt ook weer niet zo snel en ben ook geen ochtend tester. Vanmorgen wel testen gedaan maar zoals verwacht gewoon hetzelfde resultaat
Good morning er is lekker druk gekletst. Gisteren was ik doodmoe, ben al om een uur of 9 in slaap gevallen Heel licht een beetje keelpijn, hoop niet dat ik ziek wordt. @Fultimemommy mooie oploop. Wat jammer van de negatieve testen of aankomende menstruaties voor de anderen. @Suzi98 echt rot die vals negatieve testen. Had je de andere ook in de ochtend gedaan of was dat later op de dag?