Is gestopt ja, en streepje is vandaag weer wat duidelijker geworden. Nog geen knaltest, dat verwacht ik ook nog niet. Wel contact al gezocht met de verloskundige i.v.m. mijn voorgeschiedenis met N. (Heftige bevalling en hoge bloeddruk)
Hoi dames, Ik lees alweer een tijdje mee en vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen maar ben niet zo’n schrijver uit mezelf. Vandaag 9dpo, ik sta niet helemaal goed op de lijst ooops!! Nu denk ik wat te zien op mijn test, wie kijkt er mee? Ik voelde me al erg emotioneel afgelopen dagen.
Ik zou inderdaad wel echt even doorgaan met streepjestesten of ze ook echt oplopen. Want aan die wekenindicator kan je eigenlijk niks zien op dit moment.
Ja een heel licht streepje, maar die wekenindicator heeft al bewezen dat je echt zwanger bent! Nu nog even mooi oplopen en die bloeding moet wegblijven.
Zeker, had ze toch nog liggen dus dacht kijk even hoe het loopt. En verder is er toch weinig van te zeggen uiteindelijk, je kan nu nog niks.
Ja klopt. Je zou zelfs kunnen stoppen met testen en afwachten tot de echo. Geen bloed is meestal goed. Maar ik zou dat zelf niet kunnen, ik moet een oploop zien. Al zegt dat ook niet alles. Mijn testen liepen ooit op tot knaltesten maar bleek toch niet goed te zijn bij de echo. Dus als iemand na een licht streepje zou kunnen stoppen met testen dan heb ik daar alleen maar respect voor.
Ze zijn indd wat licht voor 4.1. Maar bij mijn dochter heb ik nooit een knaller gehad. Ik ben na de zevende dag met een streepje gestopt.
Ja erover praten … ik weet niet je kan het niet ‘faken’ dus helpt praten? Dat lijst meer tot frustraties. Maar goed, niet bespreekbaar maken Helpt ook niet dus… ik vind het voorL zo gek d At het door de tijd veranderd. Bij mij heeft het achteraf duidelijk met de pil te maken. Als k aan de pil ben is mn libido anders.
Volgens mij is @bluedrake pas 13dpo! Bij mijn oudste testte ik ook maar 1 keer. Hoe meer kinderen ik krijg, hoe meer ik ga testen
Ik heb vandaag op 7dpo een heel zeurend gevoel in mijn onderbuik. Wat kan je jezelf toch gek maken met dingen die hoogstwaarschijnlijk niet eens met een zwangerschap te maken hebben.