Jeetje, heel veel sterkte. Dat zal moeilijk zijn, iets zo graag nog willen en dan zo die druk moeten voelen. Zou toch geweldig zijn als dat laatste eitje wel goed mag gaan. Ik hoop het echt voor je❤
Voor 11 dpo wel aan de lichte kant, maar goed de innesteling kan wat later zijn geweest. Nog genoeg mensen die negatief testen voor nod. Spannend, benieuwd naar je volgende testen. Je bent wel een held als je tot overmorgen kan wachten
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in.. heb wel steeds een soort menstruatiekrampen dus ga er van uit dat het niks is
Ik zie ze ook maar zou dit niet als positief zien. Ik vertrouw op dit moment geen één test meer. Ik heb met easy@home, kruidvat 2v5 en gisteren ook met action vals positief getest.
Nou vandaag dus een spierwitte test. Ik geef het op voor deze ronde en wacht mijn menstruatie gewoon af. Ik vond het eerst altijd een soort houvast en controle, dat vroege testen. Maar ik begin me steeds meer te ergeren aan al die vals positieve testen (easy@home, kruidvat 2v5, action) echt.. beter tot nod wachten en dan een digitale clearblue doen ofzo. Volgende ronde ga en kan ik eindelijk eens tot nod wachten, want ik neem geen testen mee tijdens ons weekje weg.
wat jammer weer! Die valse testen zijn echt heel zuur zeg. Klinkt als een goed plan, lekker weekje weg en de focus ergens anders op. Benieuwd of het je volgende maand gaat lukken waar ga je heen op vakantie?
Nadat ik misselijk wakker werd en slecht geslapen had en vanalles ‘gaande’ voel in m’n baarmoeder toch even getest… en…