Midweekje centerparcs. Met die peuter van ons is het helaas echt niet mogelijk om ver te rijden haha. Ja soms denk ik echt moeten we het niet gewoon langs ons neerleggen die 2e kinderwens.. ik denk dat ik nog wel een aantal maanden wil proberen maar ergens houdt het op. Ik wil weer echt kunnen leven, genieten en blij zijn met wat ik heb.
Ja vals alarm. ik heb hem uit elkaar gehaald en het streepje is dan verdwenen. Pff wat een klotetesten allemaal.
Naaaah wat klote. Ik heb dus wel goede ervaring met de etos early. Die was vorige maand helemaal wit bij m’n easy@home vals streepje
Ja etos zit hier niet echt in de buurt dan moet ik echt de stad in. Maar die lijken wel op sensitest midstream en daar heb ik wel goede ervaringen mee. Denk dat ik die weer ga gebruiken. Maar komende ronde test ik op nod, dat is waarschijnlijk precies de dag dat we thuis komen. Wanneer ga je nu weer testen? Hoeveel dpo zit je eigenlijk?
Ohja die sensitest heb ik hier vaker gezien, lijken erop ja! Nou hopelijk gewoon als t deze ronde niet raak is, volgende maand een knaltest op je NOD. Ik ben 8 dpo vandaag en zal geheid de komende dagen een shitload aan testjes erdoorheen knallen
Thanks! Ben nog n beetje in shock hahaha En ga t nog n dag geheimhouden voor m’n vriend.. morgen na z’n werk hem verrassen als de test nog mooi is
Mijn testen zijn gisteren niet binnen gekomen, dus moet sowieso nog tot morgen wachten. gisteren wel wat steken in mijn lies, en nog steeds gevoelige borsten. Maar zegt helemaal niks.