Ja de test is wel veranderd 2 min na de gemaakte foto. Dus valt nog wel in die 10 minuten afleestijd van sensitest. Maar we gaan het zien..
Ohnee hopelijk kunnen ze iets checken bij de ha . He bah das niet leuk .je bent nog wel vroeg dus hopelijk test je later positief .
Goedemorgen zijn er vandaag nog testers ❤ hier vind ik het lastig te bepalen of mijn temp zo is door mijn bronchitis of door mijn eigen .
Ja hoop het ook.. In de verte lijk ik wat te zien, wat niet op de foto te krijgen is. Doe morgenvroeg gewoon weer een test. Is het dan weer zo, dan verwacht ik er niet veel meer van.
Hej @Mom86 het kan nog alle kanten op toch. Is nog wel vroeg. @Babylovebaby hoe gaat het vandaag? @Babywishh misschien dat ik woensdag met je meetest. Hoewel ik eigenlijk tot donderdag wil wachten en eigenlijk tot zondag wilde wachten
Ooh ik ga niet meer testen. Ik wacht gewoon af. Ik weet bijna zeker dat ik woensdag ongesteld word. Hopelijk voor jou binnenkort wel een positieve test!
Helaas meiden, ik ga op rood. Had toen ik naar bed gonh al roze afvegen. En vannacht ongesteld geworden. Hopelijk gaan ze me in het ziekenhuis nu verder helpen.
Ja wel goed al denk ik dat mijn menstruatie eraan komt, mijn temp was 36.4 vanmorgen voel wel steeds veel afscheiding lopen. Maar nog geen krampjes of iets
Prachtige oploop! @Suzi98 @angel02 ik vind het ook niet gek uitzien hoe die nu is. Jou temp zit op 36.8/36.9 dan is zo temp verhoging goed.