Dat zal balen zijn! Heb je hem dan ook echt gemist en is deze ronde kansloos of niet? Hier begin ik een hoger libido te krijgen, altijd fijn in/voor je vruchtbare week
Mag ik vragen waarom sommigen hier temperaturen + ovulatietesten gebruiken? Is het bij jullie ooit voorgekomen dat je eisprong niet binnen 48 uur na de piek kwam? Ik gebruik al 2 jaar ovulatietesten en echt áltijd is mijn eisprong +/- 36 uur na de piek en precies 14 dagen daarna word ik ongesteld.
Als je niet temperatuur weet je dat niet Ik vond ovu fijn om te weten wanneer je aan de slag moet en temp als bevestiging dat ei geweest is en ook om te zien of je misschien zwanger bent.
Jawel ik voel mijn eisprong 9 van de 10 keer. En merk het ook aan mijn afscheiding, afscheiding weg is eisprong definitief geweest. Daarom vroeg ik het me af. Maar de reden dat je daaraan ook kan zien of je zwanger bent is wel interessant. Maar dat zou me juist ook onzeker kunnen maken aangezien je temperatuur van zoveel afhankelijk is toch? Dus dan ben je misschien blij voor niks. Ik heb er geen verstand van hoor en wil het ook niet gaan doen want ik vind me nu al een controlefreak haha maar vind het wel interessant.
Ik heb het 1 cyclus gedaan uit nieuwsgierigheid, maar ik vond het maar zenuwslopend. Ik merk altijd goed wanneer mijn eisprong ongeveer is. Altijd 2 a 3 dagen na mijn piek van cervixslijm. De ovulatietest is de dag na die piek ook altijd positief.
Ja mij lijkt het ook zenuwslopend. Ik werk in ploegen, dus ik kan volgens mij niet eens temperaturen dan? Maar ergens ben ik daar ook wel blij mee, want uit mijn controledrang zou ik dat misschien ook nog wel gaan doen haha. Terwijl ik er zelf niks aan zou hebben. Ik overweeg soms zelfs om eens een cyclus geen ovulatietesten te gebruiken en om de dag seks te gaan hebben. Maar toch gebruik ik ze dan weer door mijn controledrang haha. Terwijl de eisprong meestal rond dag 15-17 is.
Haha, herkenbaar ook van de ovulatietesten, ik wilde ze deze cyclus niet gebruiken maar ze komen vandaag toch binnen haha. Vroeger riep ik altijd dat ik ze sowieso nooit ging gebruiken en snapte ik het echt niet dat mensen die dingen gebruikten
Ik bedoelde "je" algemeen. Er zijn ook vrouwen die er niets van merken. En er zijn ook vrouwen die geen tot weinig afscheiding hebben of het niet fijn vinden dat bij te houden. Dat gezegd hebbende vind ik temperatuur zeker geen heilige graal. Maar jij vroeg wat de meerwaarde is en dat is wel de meerwaarde.
Kijk naar mij hoe mijn ovulatietest was maandag... het is maar goed dat ik temp want dat was hem niet. @EllaF dit is m'n kaartje nu..
Nog steeds heel negatief Hij loopt bij mij altijd wel op, dus hij zal dan iig niet morgen opeens positief zijn en dan is ei dus ook op z'n vroegst pas weer maandag (cd16), maar kan net zo goed pas in de loop van de week worden richting cd 21. Ik heb ook meestal een aantal dagen voor ei last van eipijn en dat is nu ook nog amper aanwezig. Dus was wachten rustig (lees: vreselijk ongeduldig.. ) af.
Oké zie in je handtekening dat je cyclus onregelmatig is, lastig lijkt me. Maar omloop wil ik ook wel hahaa, bij mij kan in de ochtend negatief zijn en in de avond knal positief. Ahaha ben net zo ongeduldig
Dat is ook wel onhandig idd! Kunnen jullie wel regelmatig gemeenschap hebben? Met drie kinderen en verplichtingen ernaast vind ik dat soms wel lastig. Ik had de hoop dat het bij mij nu gewoon stabiel rond de 25 zou blijven. Ijdele hoop dus
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 2 oktober (1) EllaF - 4e kindje - ronde 4 3 oktober (2) Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 4 oktober (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 5 oktober (1) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 6 oktober (1) zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 7 oktober (1) minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 9 oktober (1) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje 12 oktober (1) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 13 oktober (1) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA 14 oktober (0) 15 oktober (0) 16 oktober (0) Onbekend (2) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angel02-44 jaar - 2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡ Totaal (16) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ok, eigenlijk wil ik helemaal niet in een NOD-groepje, maar eigenlijk toch weer wel, want ik vind het toch wel fijn om ervaringen te delen en van me af te schrijven. Pff, ronde 15 alweer. Confronterend om dat zo neer te zetten. Zal voor andere dames ook wel herkenbaar zijn. Ik zie een paar bekende namen, gedeelde smart, is halve smart moeten we maar denken. Hier vandaag ongesteld geworden, dus eisprong duurt nog even. Het geeft wel weer een gevoel dat ik actief bezig ben door mezelf toch weer op zo’n lijstje te zetten. Geen idee, is psychisch. Succes iedereen, we gaan er weer voor!
Ja dat kunnen we, ik heb een hoog libido rond mn eisprong m'n man vind het niet vervelend haha. Maar het is af en toe wel lastig omdat ik ook wel onregelmatige diensten heb. Of bijvoorbeeld: gisteren seks gehad en als ik nu positieve ovulatietest heb zit ik altijd in twijfel van mm vandaag nog x of morgen maar dan word het laat omdat ik nachtdienst heb... hahaha maar je wil alles benutten. Hahaha hoop dat die mooi stabiel word bij jou!