Dat word niet slapen vannacht dus heel veel.plezier en veel succes! Hopelijk valt het mee en gaat de reis snel!
Dank jullie wel dames, super lief! En uh nee wordt niet slapen denk ik hahaha. Om 4.15 is mn moeder hier, die brengt ons.
Ongekend.. m’n zoontje was zo onrustig dat ik ‘m maar bij ons in bed nam ‘n uur terug. Spuugt ie 20 min geleden t hele bed onder en heeft ie 39 gr koorts. Weet niet zo goed wat te doen nu pfff
Mijn ovu knalt eindelijk! Lange aanloop was dat. Dan manlief hopelijk vanavond nog een keer tussen de lakens krijgen en anders moeten de zaadjes van 2 dagen terug maar heel sterk zijn!!
Jep. Hij moest huilen omdat ie zo graag wilde gaan… en hij heeft niet meer gespuugd sinds we weg zijn. 1x nog thuis. Pctm gegeven en gaan.. Ik heb nu echt zwaaare hoofdpijn en kan hier niks kopen grrr. Ben zo bang ook, echt niet normaal
Phoe geen ontspannen begin van je vakantie hopelijk knapt je zoontje snel op en heb jij de vliegreis achter de rug. Nog een paar uurtjes en dan kun je heerlijk gaan genieten
Wat een rot start zo zeg. Dikke knuffel voor jou en hoop dat jullie er snel zijn en je lekker kan genieten!