Nod-lijst 1 t/m 16 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anar91, 31 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ja ik meestal vanaf 10 dpo. Vorige ronde was mijn ei op cd13. Ik denk dat vandaag mijn eisprong is. Had zo een erge eipijn even. Voel nu al bijna nix meer, dud denk dat ie gesprongen is.

Wilde men temp vanochtend opnemen, issie stuk :mad:

Gnana, Joylynn, Kretacorry en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Heerlijk lekker op tijd aan de gang met de ovulatietesten:D
    Wij gaan een weekend naar Londen, meenemen wordt dan wel gedoe.
    Maar ik verwacht uiterlijk volgende week woensdag een positieve test. Hoop dus toch een paar dagen eerder haha

Babywishh, Suzi98, Joylynn en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Kretacorry

Kretacorry Bekend lid

5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    O dat fijn dat je ei eindelijk gesprongen is!

Anar91 vindt dit leuk.
  4. Kretacorry

Kretacorry Bekend lid

5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Hier snap ik er de ballen van, bovenste gisteren, middelste vanmorgen en de onderste van vanavond.

afloop en dan een lichte oploop maar minder dan de afgelopen dagen..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      42,3 KB
      Weergaven:
      28
  5. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Balen dat ze nog niet positief zijn, je zit nu op cd 13 .. hopen dat die zo ineens knalt.
    En lichaam symptomen heb je die?? Slijm of druk gevoel bij de eierstokken?

Ik denk dat die morgen springt. Ovulatietest loopt weer af bij mij.:)

Joylynn en Mamajolein vinden dit leuk.
  6. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dat heel goed kan hoor. LH schommelt. Heb je altijd oploop?

Bij mij verschilt dat. Soms oploop, maar soms ook ineens knallend nadat ie licht was.

Je bovenste test van paar dagen geleden is natuurlijk opgedroogder, dan issie ook donkerder.

Maar aan de hand van je test van vanavond, denk ik dat je gauw een pos test hebt.

Suzi98 vindt dit leuk.
  7. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Vandaag. Ik zit nu net met een ovulatietest voor mijn neus, te wachten op het resultaat. Ik moest vanochtend al vroeg de deur uit en pas net thuis. Door de drukte vanochtend ook al vergeten te temperaturen :rolleyes: Lekker bezuugg.

Babywishh, Suzi98 en Kretacorry vinden dit leuk.
  8. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Nou, we komen in de buurt. Lekker op tijd deze maand :) morgen dan maar even het bed in duiken.

Bijgevoegde bestanden:

Gnana, Babywishh, Faith22 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Ik kan maar niet wennen aan die termen hè. Ik zie zo een waterbed voor mij wat lekker diep is en de zak mist:p

Babywishh, Faith22, Suzi98 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Wow, dat is wel zo goed als positief! Kan je nu niet het bed in duiken? :p

Ik heb nog een poging gedaan vanavond, maar man was te moe na een lange dag werken. Dus zonder succes. Ik heb toch het gevoel dat het een beetje verloren ronde is zo, ook al kan met 3 dagen voor ei het nog prima en denk ik ook dat m'n ei misschien vannacht al springt, aan de eipijn te voelen. Dus ik probeer mezelf wat hoop in te praten

11. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Vanavond is denk ik wel een belangrijke avond als we wat zouden willen maken van deze ronde. Maar vriend ligt al voor pampus. Ik ben vandaag ineens ontzettend moe. Testen gaat deze maand denk ik geen zin hebben. Naarmate de week vordert verdwijnt de energie. En van het weekend is de kans relatief klein dat er nog een eitje wacht.

Suzi98 vindt dit leuk.
  12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Ik gun mijn vriend nog even wat rust voordat ik hem wakker maak. Maar het is een lichte slaper. Een echte slaper zou ik niet meer wakker maken. Een beetje slaap voor wat actie is zo gek nog niet als je een druk leven hebt.

13. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ja dat kan nog heel makkelijk hoor, maar ik snap dat het voelt als een verloren ronde. Misschien morgenochtend nog voor werktijd? :D

Suzi98 en Mamajolein vinden dit leuk.
  14. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Haha dat heb ik gezegd tegen mijn vriend (rare naam nog na 3 kinderen). Maarja dat is dan om vier uur in de ochtend :roflmao::|

Suzi98 vindt dit leuk.
  15. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Nee :o: Ik ben te moe. Dit is nog niet mijn piek, dus ik verwacht mijn eisprong donderdag pas. Dus morgen is nog op tijd. En wij hebben zondag nog seks gehad.

Ik begrijp je gevoel. Mijn partner is doordeweeks ook vaak te moe. Het geeft me soms weleens een gevoel van machteloosheid. Er is elke cyclus wel zo'n dag dat ik denk 'Het is NU, of door naar de volgende ronde'. Ondanks dat we dan recent nog seks hebben gehad. Het is ook gewoon de onzekerheid dat je niet weet wat precies de levensduur is van de zaadcellen. Als iemand mij zou vertellen dat mijn partner zijn zaadcellen het gemakkelijk 3 dagen in leven blijven, zou mij dat een hoop rust geven :roflmao:

16. Mamajolein

Haha, he? Hij was gewoon lichamelijk moe/op.

17. Mamajolein

Nee, hahaha, dan slaap ik zo lang mogelijk :roflmao: Ik ben niet van de ochtendseks :oops:

Suzi98 vindt dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Mijn jongste twee zijn waarschijnlijk van 'oud' zaad gekomen (dan bedoel ik niet de leeftijd van de vader :roflmao:). Imo is de levensduur van zaad langer dan je snel vind. Iig het zaad wat doorgaans de kwaliteiten heeft om een wondertje te worden. En ik denk ook dat de interval beter eigenlijk omlaag kan. Maar dat is op basis van mijn eigen ervaringen. Dat is te klein om een wetenschappelijk onderzoek te zijn :p. Ik wilde dus van een om de dag naar een elke 4 dagen om te kijken of dat zou helpen. Maar tbh hebben we 1 a 2 keer gemeenschap gehad in een hele ronde de keren dat ik zwanger werd.

Suzi98 en Mamajolein vinden dit leuk.
  19. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Rust is het belangrijkste toch? Binnen de ruimte die er is zou ik een powernap ook prima vinden. (Tegen die tijd weet je zeker dat er ook geen andere kinderen aan de wandel gaan.) Als hij er dan geen zin in heeft ga ik ook niks eisen als je snapt wat ik bedoel. Maar mijn vriend wordt extreem makkelijk wakker. Als hij toch al wakker is omdat ik stilletjes naar bed ga. En de zin erin heeft dan ga ik hem niet zeggen dat hij moet gaan slapen :p

Faith22, Suzi98 en Mamajolein vinden dit leuk.
  20. Mamajolein

Ik lees nu pas jouw post boven de mijne. Ook al een vermoeide kerel thuis! Nu snap ik jouw reactie ook beter hahaha

En ik ga voor een zonnestraaltje dan, een kind dat niet verwekt is vlak voor eisprong :D

Zonnestralen en Suzi98 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina