Temp vanmorgen nog laag, ovulatietesten negatief, en het gevoel dat mn eierstokken achterover klappen dus zal niet lang meer duren.
Dacht dat dit een andere testje was, maar je hebt hem natuurlijk open gemaakt haha. Ja deze vind ik al donkerder dan gisteravond.
Met 14 dagen klopt het toch? Bij mij staat mijn ei morgen 'in de planning'. Plus 2 weken kom ik uit op 6 okt.
Hier wacht ik nog op mijn ei, m'n ovutest piekte meestal tussen cyclusdag 10 en 15 zit nu op 9 maar hij word al donkerder dus nog eventjes geduld
Eigenlijk moet je dan 15 dagen rekenen. Je word op dag 15 ongesteld dan duurt je lf 14 dagen, als je 14 dagen doorrekend en je word dan ongesteld dan is je lf 13 dagen. Hier foto van mijn kaartje als voorbeeld.
We gaan allemaal voor een juni/ juli-kindje! Naar mijn mening echt een ideale maand en periode om hoogzwanger te zijn en te bevallen
Ik heb nog steeds geen slijm en mijn ovulatietest blijft erg licht. Ik had stiekem de hoop eind deze week toch positief te testen of m'n cervixslijm te verliezen. Ik weet dat maandag m'n eitje nog erg klein was, maar bleef toch stiekem hopen op een groeispurt wachten duurt zo lang. Hier al CD25.
Ja goed plan! M'n man heeft in juli 6 weken vakantie dus ik hoop hard op een juni kindje en stiekem ook zodat we dan in augustus gewoon op vakantie kunnen met z'n allen
Ja daar gaan we voor! Al weet ik niet zeker of me dat een ideale periode lijkt om hoogzwanger te zijn en te bevallen met die hitte misschien. Ik ben bij mijn zoon bevallen in januari en qua 3e trimester en bevallen vond ik dat heeeeerlijk. En ook dat zweten als een otter de weken na de bevalling.. lijkt me ook niet zo lekker in juni. Maaaar de hele zomer verlof lijkt me dan wel weer super.
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (4) Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) EllaF - 4e kindje - ronde 4 Faith22 - 1e kindje - ronde 4 4 oktober (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 5 oktober (1) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 6 oktober (1) zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 7 oktober (1) minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 9 oktober (1) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje 12 oktober (2) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babywishh - 2e kindje - ronde 12 13 oktober (3) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA Wishfull123 - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4 14 oktober (0) 15 oktober (1) Ghana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (0) Onbekend (3) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angel02-44 jaar - 2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 ♡♡♡♡♡ Totaal (21) Wachten op eisprong (18) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Oh mijn app pakte automatisch 14 dagen. Ik heb nooit een ovulatie test ingevoerd, als dat al kan. Dan is de kans het grootste dat ik vandaag mijn ei heb. Gelukkig kreeg mijn vriend gisteren toch nog wat energie.
Ah duurt dan lang he.. ik vind het ook rot dat ik ei pas rond dag 20 krijg. Sommigen hebben er dan al een week opzitten
Ik vond januari juist ideaal inderdaad. Lekker knus, lekker cocoonen binnen haha. Heeeerlijk. Maar ik heb dan ook echt een hekel aan de zomer.
Ja, al heeft mijn zoon de eerste 10 weken ongeveer 18 uur per dag gehuild dus als ik even naar buiten had kunnen rennen had ik dat ook wel fijn gevonden haha. Jouw zoon is dus van januari 2019? Mijne van januari 2020. En vlieg (vloog) soms ook via Eindhoven, heb ook in Brabant gewoond.
Yes januari 2019. Dat huilen snap ik (helaas), hier ook huilbaby geweest. Wat een ellende he! Oh wat toevallig! Brabant is t best