Nee dat begrijp ik, dat is ook echt een klote opmerking. Vooral uit jaloezie denk ik. Het lijkt me echt heftig om op die leeftijd zwanger te worden en zeker als je uit elkaar bent.
Wat grappig ik slaap de laatste dagen ook met sokken aan, maar dacht dat het gewoon door het koudere weer kwam dat ik koude voeten had. Ik ga er ook eens op letten als het deze ronde niet raak is!
Ik had het deze zomer nog tijdens de hittegolf. Ook heb ik het idee dat ik bij elke ronde vanaf het moment waarop we bewust bezig waren steeds meer herkenbare symptomen krijg
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (3) EllaF - 4e kindje - ronde 4 Faith22 - 1e kindje - ronde 4 4 oktober (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 5 oktober (2) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 6 oktober (2) zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 7 oktober (2) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 Justanona - 39 jaar - 3e kindje iui ronde 1 Noxe - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Faith81 - 41 jaar - 2e kindje - poging tel kwijt - laatste ivf poging die icsi is geworden 8 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 9 oktober (1) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) Nixter - 32 jaar - 3e/4e kindje - ronde 16/ronde 2 (ronde 2 na geboorte met 15 wk) 10 oktober (0) 11 oktober (1) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje Babs1999 - 32 jaar - 4e kindje 12 oktober (2) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babywishh - 2e kindje - ronde 12 13 oktober (3) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA Wishfull123 - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4 14 oktober (0) 15 oktober (1) Ghana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (1) Kiekeboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na miskraam) Onbekend (3) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angel02-44 jaar - 2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA ♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (3) EllaF - 4e kindje - ronde 4 Faith22 - 1e kindje - ronde 4 4 oktober (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 5 oktober (2) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 6 oktober (2) zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 7 oktober (2) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 Justanona - 39 jaar - 3e kindje iui ronde 1 Noxe - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Faith81 - 41 jaar - 2e kindje - poging tel kwijt - laatste ivf poging die icsi is geworden 8 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 9 oktober (1) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) Nixter - 32 jaar - 3e/4e kindje - ronde 16/ronde 2 (ronde 2 na geboorte met 15 wk) 10 oktober (0) 11 oktober (3) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje Babs1999 - 32 jaar - 4e kindje Wishfull123 - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking) 12 oktober (2) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babywishh - 2e kindje - ronde 12 13 oktober (2) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4 14 oktober (0) 15 oktober (1) Ghana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (1) Kiekeboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na miskraam) Onbekend (3) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angel02-44 jaar - 2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA ♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi allemaal, lekker veel gekletst hier Ik heb alles weer weer even doorgenomen, maar teveel om op te reageren. Hier ook een weekendje weg geweest. Vandaag een positieve test, dus heb mn nod even aangepast en mij alvast op het wachtbankje geplaatst. Sinds 2 weken gebruik ik maca poeder, geen spotting meer gehad en mn ei is 2 dagen vroeger dus vooralsnog heel tevreden over
@Suzi98 wat vervelend dat je nu geen goed zicht hebt Geniet nog lekker van jullie laatste dagen, al heb je nog even! @Babs1990 spannend, fijn dat je er zo instaat en mocht het raak zijn dat het welkom is Wat een ongelofelijk kwetsende opmerkingen kunnen mensen toch geven zeg Ik geloof niet dat ik dat zou pikken van een 'vriendin'.
Ben nu wel een beetje gestrest.. 0 tekenen van een naderende eisprong. Geen eiwit slijm, niks. Vind dit zo naar! Wie weet of er uberhaupt een komt
Ik had 2dagen voor mijn ei ook geen eiwit, was dik en wit, kijk maar naar mijn kaartje! Hoop dat het een beetje gerust kan stellen, mijn ei kwam ook veel later als anders.
Jeetje wat een opmerking om te krijgen zeg. Ik was bij mijn eerste in de eerste ronde zwanger geraakt, maar had het niet verwacht vanwege endometriose. Ik maakte destijds met een aantal anderen muziek en een van hen kan niet zwanger raken. Ik heb het haar persoonlijk verteld maar vond het wel lastig hoe ik dat het beste aan kon pakken. Ze reageerde superlief. Hier nu een kleintje met buikloop dus van klussen zal het vandaag denk ik niet worden Volgens de planning zou ik rond vrijdag moeten ovuleren. Ik test dus niet. Mijn menstruaties zijn regelmatig dus ik denk dat we het moment niet missen als we het deze week wat vaker doen.
Haha dat helpt wel iets. T geeft me gewoon zoveel stress… Zag net n baby van max 2 weekjes en zit me echt in te houden niet te huilen. Kan er gewoon niet goed mee omgaan
Ik heb het online besteld van het merk mattisson, de biologische variant. Je kunt het ook bij H&B halen