Oh dit klinkt wel positief dan als het normaal al zakt . Ik ga voor je duimen ❤ Oh wat spannend ❤ @Suzi98 geniet je lekker daar
Het streepje kan nog donkerder. Maar mijn ervaring met de tests van Action is wel dat ze nooit echt knallend positief zijn, terwijl ik bij andere tests dan wel een "dye stealer" heb.
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (2) EllaF - 4e kindje - ronde 4 Faith22 - 1e kindje - ronde 4 4 oktober (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 5 oktober (2) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 6 oktober (2) zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 7 oktober (4) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 Justanona - 39 jaar - 3e kindje iui ronde 1 Noxe - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Faith81 - 41 jaar - 2e kindje - poging tel kwijt - laatste ivf poging die icsi is geworden 8 oktober (0) 9 oktober (2) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) Nixter - 32 jaar - 3e/4e kindje - ronde 16/ronde 2 (ronde 2 na geboorte met 15 wk) 10 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 11 oktober (3) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje Babs1999 - 32 jaar - 4e kindje Wishfull123 - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking) 12 oktober (2) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babywishh - 2e kindje - ronde 12 13 oktober (2) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4 14 oktober (0) 15 oktober (1) Ghana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (1) Kiekeboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na miskraam) Onbekend (3) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angel02-44 jaar - 2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA ♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik zou morgen weer seks hebben. Wij hadden deze ronde ook sex, dag voor de pos ovulatietest. En toen de test pos was, dag erna weer sex gehad. Maar toen wel in de middag, niet avond/nacht.
Te laat niet echt, omdat ze zeggen dat zaad wel 2 dagen of zelfs meer in leven blijft, maar ik snap je heel goed. Ik heb er liever ook geen 2 dagen tussen. Want wat als het zaad maar 24 uur leeft! Moeilijk dit he!
Ja precies of dat eisprong net is geweest ja zaad doet er ook nog wel een paar uur over. Doe het liever gewoon als ik een smiley heb haha
Ik ga er zelf vanuit dat sperma het niet langer van 3 dagen overleeft. Op het internet lees ik bijvoorbeeld: Survival times for sperm and the ovum have been estimated to be 1.4 days and 0.7 days, respectively. Sperm would have a 5% probability of surviving more than 4.4 days and a 1% probability of surviving more than 6.8 days. Oftewel, je mag van geluk spreken als sperma het zo'n 1,5 dag lang in het vrouwelijk lichaam overleeft.
Temperatuur opgelopen tot 37.4.. zo'n opgeblazen gevoel en pijnlijke buik, had het gevoel alsof mijn blaas enorm vol zat maar na het plassen blijft dat gevoel, als ik mijn riem en broek over mn buik heen trek doet het zo'n zeer.. hoop niet op een blaasontsteking. Ook een dikke puist op mn buik die ook enorm zeer doet. Dat wachten met al die kwaaltjes duurt zo lang
Volgens mij is clearblue wel altijd net iets eerder positief dan andere ovulatietesten. Ik gebruik clearblue altijd als controle en die is altijd positief als het streepje van een andere test nog geen knaller is. Nouja 10 dpo ga ik denk ik weer overstag met testen, dat valt in het weekend waar ik super blij mee ben. Vorige keer moest ik nog het hele weekend wachten met testen haha.