Ooh 8dpo, nog steeds heel vroeg! Hopelijk binnen een aantal dagen een streepje zichtbaar voor je. Ik denk dat ik op 10dpo ga testen. Maar als ik de innesteling denk te voelen ga ik misschien al eerder overstag haha.
Nou gelukkig een eisprong! En ja dat wachten blijft moeiljk haha. 7/8 dpo is idd wel vroeg. Kan zeker nog een positieve test komen. Ik wacht nog op een springer.. nu vanmorgen een lichte streep op de Kruidvat test. Gisteren niks. Is vooruitgang? Vanavond nog een keer Sensitest.
Mijn hartslag is omlaag en mijn huidtemperatuur volgens fitbit juist iets omhoog. Mijn jongste is ziek, dus misschien ben ik ook wel wat aan het oplopen. 8dpo vandaag.
Ik heb hele irritante steekjes sinds gisteren. Vanmorgen veel te vroeg getest. Maar helemaal wit natuurlijk.
Ja kruidvat is heel gewild al lees ik steeds meer verhalen over de testen net zoals die van sensitest en action. Sensitest gaf bij mij ook een streepje terwijl er niks was
Ja kruidvat 2v5 gaf bij mij 2 maanden geleden binnen 2 minuten een roze streepje, mijn man zag hem ook meteen. Ik had de urine nog staan dus met dezelfde urine nog een test gedaan en die was helemaal wit. Ik vind ze niet meer echt fijn. Maar sensitest vind ik ook niet fijn en action ook niet haha. Maar heb ze toch in huis want ik zou niet weten welke ik anders nog zou moeten kopen.
Ja. Het voelt wel herkenbaar. En ook iets wat nooit vals is geweest. Misselijk zijn kan door vanalles komen. Maar scherpe steekjes achter het schaambot is niet echt een alledaagse kwaal.
Ja klopt, ik heb zelf 3 keer de innesteling gevoeld als kleine steekjes achter het schaambot of juist heftige steken voor een korte tijd. Duurde dan meestal 2 dagen voordat ik iets zag op een test. Maar ik wil niemand valse hoop geven, mezelf niet eens als ik het weer denk te voelen haha.
Heb nog niet getest vandaag. Misschien vamavond weer, maar verwacht geen streepje tr zien. Jij test vanaf morgen?
Als dat van de innesteling komt, test je nu nog negatief. Ik voelde toen een soort van kleine speldenprikjes bij mijn baarmoeder. Dat duurde ongeveer een uur. Maar achteraf denk ik dat dat pas na de innesteling was. Aan de hand hoe duidelijk mijn test 3 dagen later was.
Verder heb ik wel vaker steekjes gevoeld, maar betekende helemaal niks. Dit keer nog geen steken gevoeld na eisprong. Meestal heb ik op 8/9 dpo krampjes, maar dit keer had ik het op 5dpo. Maar goed, had dus ook niks te betekenen aangezien ik gister op 8dpo negatief testte!