Erg subtiel vind ik ze niet. Net alsof er af en toe een haartje op een hele gevoelige plek getrokken wordt. Maar ook als het een poging tot innestelen is, kan er nog genoeg mis gaan. Ik ben er vrij nuchter in. Al zou juni wel heel goed uitkomen.
Ik zat ernaar te zoeken en ondertussen veel tegelijk te doen. Maar voor zover ik vanmorgen begreep stijgt hcg na de bevruchting. De tijd tussen bevruchting en innesteling kan verschillen toch?
Ja bij mijn zoon en nog een biochemische zwangerschap heb ik het gevoeld als een paar minuten echt heftige krampen in mijn buik en rug. En bij de zol voelde ik de hele dag een soort menstruatiekrampen en erge rugpijn. Je moet ook nuchter blijven want je weet nog niks, maar als ik dat over een dikke week ook zou voelen, zou ik in alle staten zijn en nuchter blijven heeeel moeilijk zijn. Ik ben benieuwd, ik hoop het voor je!
Ik heb ook weleens gelezen dat hcg na bevruchting stijgt, maar kennelijk is dat heel weinig dan. Toen testte ik op 7 en 9 dpo nog negatief.
Hcg stijgt pas na innesteling, daarom dat je pas later positief test. Anders zou je dag na eisprong al positief kunnen testen (zou wel fijn zijn voor ons)
Ik moet zo vaak plassen vandaag, normaal echt nooit, maar nu wel. Ik snap best dat dat nog helemaal niks kan betekenen (zaterdag positief ovutest) maar toch alles wat afwijkt valt ineens op
Ik had dat wel gezegd, ook met @Anar91, maar heb er nu in ieder geval nog geen zin in. Maar goed morgen ben ik alleen thuis en dan weet je maar nooit wat er opeens gebeurd
Haha herkenbaar. Hier ben ik ook bij vlagen misselijk (nu 6 dpo), maar mn jongste heeft diarree, dus het kan ook gewoon een buikgriepje zijn
Enige wat ik nu voel is zere borsten/onderrug en af en toe hoofdpijn. Andere maanden wel krampjes maar nu niet of het is me niet opgevallen deze week hahaha. Hoop het natuurlijk wel na zoveel rondes. En bij jou?
Ik ook andere maanden krampjes rond 8/9 dpo, maar dit keer ook niet. Mijn borsten doen wel lichtelijk pijn. Aan de zijkanten en ook mijn tepels. Hier heb ik nooit last van. (Sinds de bevalling) Spannend allemaal! Maar ben al vaak genoeg voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam, dus dit alles geeft mij geen hoop. O ja, plus had net liespijn na het niezen. Heb dat nooit na het niezen, maar heb wel vaker last van mijn liezen na eisprong.
Ik hoop het voor je!! Ik ben moe en opgeblazen, maar kan dus net zo goed ziek worden aangezien mijn jongste wat heeft. En kan ook PMS zijn
Ja drama is dat hoor krijg je hoop voor niks Hier heb ik die easy@home kan je bestellen bij Amazon en kost geen drol