Hmmm hier ondertussen toch behoorlijk ziek geworden. Behoorlijk grieperig, ben mn bed weer ingedoken. Pfff bang dat dit een negatief effect op de innesteling gaat hebben
Ja weet dus niet precies. Ik denk CD16 of CD17 en werd dus CD27 ongesteld. En was ook een hele rare menstruatie. Heel kort (3-4 dagen, normaal kan ik wel een week zijn) en niet veel en meer bruin dan rood.
@Wishfull123 heel veel beterschap! Ik heb zelf een week plat gelegen vorige week door een keelontsteking. Fijn was t zeker niet.. t heerst nu ook echt overal. Lekker rustig aan doen.
Beterschap voor alle zieken! Ik ben nu 7 dpo, en probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Gelukkig ben ik goed bezig gehouden vandaag door mijn jongste die heeft nu heftige buikgriep, hij loopt helemaal leeg de arme jongen. En toen was hij vandaag ook nog gevallen buiten, flinke snee in zijn oor . Zit hem allemaal niet mee vandaag. Tot nu toe weten wij, de rest van het gezin, de buikgriep wel nog wat te ontlopen al begon mijn oudste vanavond ook te klagen over buikpijn...
Wie gaan er morgen testen? Ik heb donderdag ochtend getest, vanmorgen overgeslagen, maar morgen ga ik wel weer testen. Gezien de pijn die ik had en de weinige actie, die tot nu toe juist voor succes zorgde, begin ik het wel spannend te vinden. p.s. Het is inmiddels flink zoeken naar de lijst. Jammer dat de meest recente versie niet in een kolom ernaast kan blijven hangen.
Dat is een minder leuke positie. Mag je eindelijk is het relatief stil. 15 a 16 dagen is lang als je langer moet wachten. Misschien is het ook wel echt te lang. De één is bezig met zwangerschapstesten en de ander met ovulatie testen.
Ja en ik zal vast de 1e zijn die op rood gaat vanavond 10dpo negatief getest. Jammer!! Het stomme is dat je dan nog dagen op je menatruatie moet wachten Ben benieuwd naar de testen van de rest!
Ja, eigenlijk zou het beter zijn om 2 aparte nod groepen te hebben, 1 tot 8 oktober en 9 tot 16 oktober ofzo. Dan zit je veel meer op één lijn.
Pffff ik zie het ook niet meer zitten. Afgezien van onzekere lf heb ik uiteindelijk maar 1 x op tijd seks gehad. Alleen afgelopen donderdagavond. Gisteren niet meer terwijl ik verwacht vandaag ovulatie te hebben. Dat gaat hem natuurlijk weer niet worden.
Als je donderdagavond seks had en vandaag je ei is, is dat 2 dagen voor je ei seks dus. Dat is echt prima hoor! Hoe zie jij het liever voor je?