Ja is ook wel, maar voor de zekerheid toch. Extra manschappen Maar wie weet. Zondag op het wachtbankje.
Dit kan gewoon hoor. Mijn dochter is van 1 keer seks die maand en dan 3 dagen voor eisprong. Je hebt maar 1 Lucky shot nodig hé
Aan alle zieken heel veel beterschap gewenst . ❤ Oh nee niet leuk . Ja dat wachten is verschrikkelijk. Dan denk ik laat het nu meteen komen dan kan ik door .
Hier is ovutestje lichter dan gistermiddag. Dus ik ga er vanuit dat ik eer gisteren echt de piek had en dan vandaag ei. Lets hope so
Jaaa wij lopen dan gelijk!! Even afwachten wat temp doet maar ik weet wel bijna zeker dat eisprong vandaag is. Gezellig! Hoelang is jouw LF normaal?
Lijkt zo omdat je een keer uitschieter hebt gehad van 36.3 dat die hoog zit maar je hebt van je zelf al hoge basale temp.
Dat denk ik ook @angel02. Ik zeg altijd maar temperatuur is niet zaligmakend (itt wat anderen op het forum misschien vinden)
Ik heb evengoed nog wel hoop hoor Mn temp had ik ook opgemeten en was 37.18 en m'n hartslag is ook iets hoger dan gisteren. Beter hopen dan huilen
Wat jammer van de negatieve testen!! Hopelijk 1 deze dagen toch nog een pos test. Ik test in ieder geval niet meer, want de testen zijn op haha. Nu 11 dpo. Wachtend op het bruine..