Nod-lijst 1 t/m 16 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anar91, 31 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitten93

Kitten93 Bekend lid

4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw
    11 dpo vandaag, vanmorgen nog een beetje bloedverlies maar is nog geen menstruatie te noemen, waarom kan het niet gewoon in een keer goed doorbreken zonder die onzekerheid te moeten creëren :rolleyes:

Babywishh vindt dit leuk.
  2. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Jammer van de negatieve testen, hopelijk zijn jullie nog te vroeg.

Even een vraagje hoor. Ik zit nu op 3dpo en heb echt best een vervelende pijn rond mijn baarmoeder, vooral bij lopen. Normaal heb ik dat niet zo. Hebben jullie dit vaker? En als ik ga zitten soms een steek net of ik ergens op ga zitten.

3. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ja dat is wel waar deze maand .:$
    Ja misschien is dat ook wel zo en moet ik minder waarde hechten aan de temp :oops:

Anar91 vindt dit leuk.
  4. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Jammer dames, we gaan niet vliegend van start deze lijst :oops:

5. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Gatsie jammer van die negatieve testen hopelijk hebben jullie gewoon te vroeg getest :oops:

Mamajolein vindt dit leuk.
  6. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

En je test??

7. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heee top! We blijven door hopen hoor :thumup::D

8. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Nog een keer getest? Hoe was je temp? Kan je je kaartje delen?

9. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Neee wat rot :(

10. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Heb je dat sinds de eisprong?
    Ik had deze ronde na eisprong dat ik een drukkende pijn had rond baarmoeder na het plassen, wat ik altijd een paar dgaen voor nod hebt, wat ik nu dus nog niet heb :S

Maar goed het betekende niks kennelijk.
    Maar snap dat het je aan het denken zet.

11. Kitten93

Kitten93 Bekend lid

4 aug 2022
    717
    708
    93
    Vrouw
    Gister was mijn temperatuur 37.1.. vandaag nog niet gemeten ivm werk.
    Hou het niet echt bij via dat kaartje omdat ik soms 4 uur moet beginnen dus dan alleen even snel temperatuur :rolleyes:

12. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 16 oktober

♡♡♡♡♡♡♡

1 oktober (0)

2 oktober (0)

3 oktober (2)
    EllaF - 4e kindje - ronde 4
    Faith22 - 1e kindje - ronde 4

4 oktober (2)
    Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5
    IsabelD - 2e kindje - ronde 17

5 oktober (2)
    Kretacorry - 1e kindje - ronde 6
    Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7)

6 oktober (2)
    Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3
    Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9

7 oktober (4)
    Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11
    Justanona - 39 jaar - 3e kindje iui ronde 1
    Noxe - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Faith81 - 41 jaar - 2e kindje - poging tel kwijt - laatste ivf poging die icsi is geworden

8 oktober (0)

9 oktober (2)
    Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK)
    Nixter - 32 jaar - 3e/4e kindje - ronde 16/ronde 2 (ronde 2 na geboorte met 15 wk)

10 oktober (1)
    Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10

11 oktober (3)
    Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje

Babs1999 - 32 jaar - 4e kindje
    Wishfull123 - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking)

12 oktober (2)
    Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15
    Babywishh - 2e kindje - ronde 12
    Nieuwbie - 28 jaar - 1e kindje -ronde 18

13 oktober (3)
    Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA

Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4
    MrsWit - 31 - 1e/2e kindje - ronde heeeel veel

14 oktober (1)
    Angel02-44 -2de kindje ronde 8 na vroege mk 7 weken .

15 oktober (1)
    Ghana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2

16 oktober (1)
    Kiekeboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na miskraam)

Onbekend (3)
    Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA
    ♡♡♡♡♡

Totaal (29)

Wachten op eisprong (9)

Wachtbankje (20)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

13. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Even lijst weer naar voren gehaald ;)

Minkx, Suzi98, Kitten93 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Nou dames kom op met de positieve testen :D

Mag ik heel even van me afschrijven? Zal best boze reacties krijgen waarschijnlijk maar ik zit ergens mee..
    M'n partner heeft nog een dochter ex van hem heeft jaren moeilijk gedaan en kind bij mij weggehouden. Sinds kort mag ze dus eindelijk hier komen. Ik blij want ja ik vind ze hoort erbij. Mja moeders werkt sinds kort en heeft oppas nodig dus dan kan het allemaal wel he want het is in haar voordeel. Maar dat meisje is zo verwend pff 100x het zelfde vragen zoals ze wou verven haar vader zegt zo vaak kan niet er is hier geen water (we waren niet thuis) en gewoon door blijven zeuren. Boos doen stomme papa zeggen enzovoorts net als met eten ze lust bloemkool maar vertikte het gister om te eten want mevrouw wou noedels ik zeg tegen partner nee niet doen want die van mij moeten ook gewoon eten en krijgen van jou ook niks anders en worden ook aangesproken als ze niet willen eten puntje bij paaltje wat doet hij maakt gewoon even noedels zijn excuus is ze moet toch wat eten he ik zeg ja ze ken bloemkool eten als die van mij geen macaroni willen eten krijgen ze ook geen pizza. Dan krijg je als antwoord jaaaa ik zeg die van mij gaan dat straks overnemen en zit ik met 3 van die zeurders. Laatst hem daar ook al over aangesproken want kind wil action ze gaan action kind wil cupcakes hup winkel en cupcakes ondanks dat ze niet goed gegeten heeft. Als die van mij niet goed eet krijgen ze van hem ook geen snoepje of wat dan ook..
    Nu komt ze maandag weer dus hou m'n hart alweer vast op deze manier vind ik het niet eens leuk..

Maat goed nu 4dpo en verder niks aan de hand hier haha:D

Minkx en Suzi98 vinden dit leuk.
  15. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ja vanaf 1 dag na de eisprong maar vandaag is het het ergste. Ik denk ook niet dat dit iets met een zwangerschap te maken heeft hoor haha. Daar is het veel te vroeg voor. Ik dacht eerder aan een cyste ofzo? Maar weet niet of dat zo voelt. Een soort menstruatiepijn en als ik loop voel ik mijn hele baarmoeder.

16. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Klinkt best normaal je partner vind ik haha. Al dacht ik ook precies zoals jou toen ik nog geen kind had hoor! Maar ik ben daar wel echt op terug gekomen. Hier krijgt hij ook soms wel wat anders dan ik gemaakt heb. Ik heb liever dat hij iets eet, dan niks.
    Maar het lijkt me wel moeilijk om een samengesteld gezin te zijn, zeker als je anderen opvoedmanieren hebt.

Babylovebaby vindt dit leuk.
  17. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Hoe oud is dit meisje? Ik geef je groot gelijk hoor. Mijn kinderen krijgen het avondeten en als ze dat niet willen dan eten ze niet, ik ben daar heel makkelijk in ;). Als ze echt honger hebben dan gaan ze echt wel eten en anders compenseren ze met het ontbijt de volgende ochtend :D. Tenzij ze ziek zijn, dan wil ik wel eens wat anders voor ze maken. Iets kleins zoals bouillon of beschuit oid. En inderdaad, als je ze een keer iets anders te eten geeft, zoals in jouw voorbeeld noedels, dan leren ze dat zeuren loont

Suzi98 en Babylovebaby vinden dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.358
    113
    Vrouw
    Is ze niet gewoon aan het uittesten?

Babylovebaby vindt dit leuk.
  19. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja nouja het punt is mijn kinderen krijgen het niet voor elkaar ook bij hem niet. Als ze hier geen macaroni wil maar pizza zegt hij ook nee gewoon macaroni eten. Gaat mij erom ondanks dat het dan zijn eigen kinderen niet zijn maar hij moet ze wel gelijk behandelen. Die van mij willen ook altijd wel na de action en zegt hij ook nee maar zodra zijn dochter het vraagt kan het weer wel..

Nieuwbie vindt dit leuk.
  20. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja alleen hij kan er niks van horen. Zijn dochter word volgende maand 7. Ja als ze ziek zijn kan ik het begrijpen of als ze het echt niet lusten. Laatst wou ze ook geen pizza eten gingen ze speciaal na de winkel noedels halen. En vervolgens zit ze der vader pizza te eten...

Deel Deze Pagina