Nee, ze weet dat ze met drammen en miepen en zeuren der zin krijgt. Kind krijgt alles voor elkaar. Word al als baby overal mee na toe genomen dus on 8 uur krijg je der niet in bed. Pas rond een uurtje of 11 zodra ze begint te zeuren en miepen krijgt ze der zin en dat weet ze
Ik.heb het gevoel dat je partner zijn dochter aan het pleasen is .zodat ze het maar leuk vind . Ik snap je heel goed je partner moet 1 lijn trekken vind ik .weet niet hoe oud jullie kinderen zijn maar de andere gaan denk ik ook opmerken dat het zusje anders behandeld wordt . Ik zou zeker een gesprek met je partner aan gaan
Ja ik denk dat je daar dan even goed over moet gaan praten. Want jouw toekomstige kinderen zijn ook zijn kinderen dus hij heeft evenveel zeggenschap. Lastig hoor.
Vervelend is dat. Hier ook samengesteld gezin met beide kids (jongste is van ons samen) uit vorige relatie. Gelukkig zijn de verstandhoudingen met onze exen hier wel heel goed maar desondanks blijft het soms een uitdaging met verschillende meningen, wensen en visies op de opvoeding. Ik zou toch het gesprek met je partner aangaan. Dat zal je vast al gedaan hebben maar hier werkte het om voor onze oudste twee gezamenlijke regels op te stellen en hen hier ook bij te betrekken. Onze zoon mag bij zijn moeder ook echt alles, avondeten niet opeten en dan de koekjestrommel mogen leegeten. Maar dat is daar en bij ons probeert hij het niet eens want hij kent de regels. Wel belangrijk om op 1 lijn te staan met je partner daarin. Ik snap je frustratie helemaal hoor. Ik zou goed aangeven dat je hier mee zit en gezamenlijk een gezin wil vormen en zijn dochter daar echt bij wil hebben maar er wel duidelijke regels voor alle kids moeten zijn. Het klinkt voor mij een beetje alsof je partner aan zijn dochter toegeeft uit schuldgevoel en haar tevreden probeert te houden door met alles toe te geven. Mijn partner had dat in begin van onze relatie ook en toen het echt serieus werd, hebben we daar veel goede (en ook minder goede) gesprekken over gehad.
Jep, alleen dit is altijd zo gegaan toen ze samen met der moeder was al. Zijn dochter is bijna 7 dus weet heel goed van hoe of wat. Mijn kinderen zijn 4 en 10. De jongste zit in zo papagaaien fase en de oudste ja die heeft dingen wel door
Ja dat al 2 keer geprobeerd. Hij zegt het te snappen en anders krijg je alleen jaaa meer reageert hij er niet op. Ja inderdaad lastig
Ja ik wil ook gewoon gelijke regels. Praten krijg je er geen zinnig antwoord uit dan alleen jaaaa en wimpeld het af. Ja dat toegeven heeft hij altijd al gedaan. Enigst kind. Zelfs toen hij samen met haar moeder was al. En geeft dan zijn ex de schuld.. Maar bij mijn kinderen wel streng doen.. ja dat gaat er bij mij niet in..
Hier heel erg voorzichtig een heel klein beetje positieverigheid. Ik geloof dat ik een tuurtestje heb… irl zie ik een heeeeeel licht tweede streepje, maar op de foto uiteraard niet, maar ik ben ook nog maar 8dpo. Ik heb een streep gezet waar ik het superlichte streepje zie. Wordt vervolgd
Het zou voor mij echt een afknapper zijn als mijn partner zich zo zou gedragen en toe zou geven richting zijn kind Hopelijk komen jullie op 1 lijn
Iedereen is anders hé. Ik zou juist afknappen als mijn man zo streng was. Voor haar partner lijkt het me ook moeilijk als je er anders instaat. Hopelijk komen ze samen tot een middenweg, want deze situatie is heel lastig.
Ook ik zie niks, maar het is niet scherp na het oploaden. Dus kan heel goed dat je het alleen in real life ziet. Spannend hoor!!
En ik denk dat je het streepje eerder ziet als je er geen strepen bij zet. tenminste als ik de streepjes verberg met mijn vingers dan kan ik beter turen haha
Voor hem is het ook wel lastig dat hij maar krijgt wat uitkomt. Is hij bang dat het hebben van meer contact straks weer weg gaat vallen?