Nod-lijst 1 t/m 16 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anar91, 31 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja probleem was dat zijn ex in alle opzichten moeilijk deed. Hij zag zijn dochter wel maar dan wel bij haar thuis. Het meisje mocht niet in mijn buurt komen. Ze heeft ook heel veel zitten stoken en zelfs het meisje tegen mij opgezet. We gingen een dagje weg met zijn familie en het meisje mocht zomaar mee. Ze was niet bij me weg te slaan en wou overal alleen met mij in. Maar de volgende dag deed ex weer moeilijk wang het meisje mocht niet in mijn buurt komen.
    Hij zag haar dus wel. Alleen in haar huis. Nu zijn ex werkt mag het meisje ineens blijven eten en wel komen. Ja ze moet oppas hebben he.. maar zit over alles wel te zeuren als het haar niet bevalt. Laatst bracht hij haar 5 min later thuis en hop gezeur gister haalde ze dochter zelf op maar komt zelf wel 15 min later maar daar mag niks van gezegd worden.
    Alleen dat verwende was dus ook al toen ze samen waren.

2. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Kan je een foto van boven maken :D

3. Nieuwbie

Nieuwbie Actief lid

18 jan 2022
    106
    52
    28
    Vrouw
    Idd. Ben zelf ook wel voor gelijke behandeling. Brengt dit ook geen verwarring bij de andere kinderen?

4. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Laatst was er ook iets. We gingen na mijn ouders toe en ze hebben sinds kort weer contact met mijn tante maar die had daar 2 trainingspakken neergelegd op het laatste moment kregen we te horen dat zijn dochter ook mee ging en mee at. Dus ik zei nog tegen mijn moeder van ja ik neem het pak wel mee want zijn dochter is er ook. Mja me vader was daar niet mee eens die zegt ze moet passen als die niet past kan hij terug. Mijn oudste had het pak al aan en was dolgelukkig en liet het hem zien. Maar meneer was dus chagrijnig omdat zijn dochter er bij was en dus niks kreeg en dat vond hij niet eerlijk. Ja sorry ik kan daar ook niks aan doen heb het zelf niet gegeven maar me dochter showde het dus aan hem en hij negeerde haar gewoon.
    Maar toen hij met zijn dochter na duinen zathe ging en ik niet mee mocht wel vrolijk vertellen hoe leuk het was en foto's showen waar mijn kinderen bij zijn. Of zijn dochter mee na toe nemen hier en kind heeft een tasje met allemaal snoepjes enzovoort. Afgelopen weekend ging ze mee vanuit een feestje waar zijn ex ook was en dochter wou met ons mee prima maar haar moeder had nog een cadeau die ze dus wou hebben maar dat word dan wel meegenomen en leuk uitgepakt waar mijn kind bij is..

5. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ja eerste stap in het ziekenhuis vond ik al een drempel. Maar ze hebben het mooi gemaakt, als jezuïet eigenlijk hoeveel kindjes in een bepaald periode zijn overleden.
    Nu maar is gaan plassen en testen:)

Kretacorry, Mamajolein en Suzi98 vinden dit leuk.
  6. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Nja tot nu toe is de oudste daar niet bij geweest. En de jongste die heb ik er nog niet over gehoord. Maar dat kan nog komen maandag is de oudste er ook bij dus afwachten hoe dat dan gaat lopen want die snapt en begrijpt het natuurlijk wel beter

7. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Foute topic

8. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hoe was het gegaan die herdenking :oops:

9. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Heb even door de negative gehaald en volgens mij zie ik ook iets:p ik ga duimen dat het oploopt❤

10. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Ben heel.benieuwd!

11. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Goed, heel mooi dat ze hier bij stil staan!♡

Kretacorry en angel02 vinden dit leuk.
  12. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Helaas negatief:(

13. Noxe

Noxe Fanatiek lid

30 jun 2018
    1.714
    1.761
    113
    Vrouw
    Heftig lijkt me! Maar wat fijn dat ze het mooi gemaakt hebben.

Anar91 vindt dit leuk.
  14. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jammer, maar t kan nog!

Anar91 vindt dit leuk.
  15. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Nee he! :(

Anar91 vindt dit leuk.
  16. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Ah bah wat rot:( zeker op zo'n dag als vandaag lijkt mij dat extra hard aankomen.
    Fijn dat jullie naar een herdenking konden❤
    Dikke knuffel

Anar91 vindt dit leuk.
  17. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Lastige situatie voor jullie beiden zeg :(
    Natuurlijk is het niet de bedoeling dat er verschil in behandeling is tussen de kinderen, daar gaat alleen gedoe van komen.
    Voor je vriend lijkt het mij ook lastig, hij wil het haar misschien extra naar haar zin maken nu ze bij jullie mag komen. Hij ziet misschien niet helemaal dat dat het juist lastiger kan maken.
    Misschien kun je het gesprek aanvliegen met dat je heel graag wilt dat het goed gaat boteren tussen de kids en een apparte behandeling juist heel averechts kan gaan werken voor zijn dochter.
    Lijkt mij niet dat dat betekent dat jullie nu ineens compleet andere regels maken voor jullie kids, maar dat zijn dochter ook moet wennen aan het feit dat de regels bij haar vader dus anders zijn dan thuis. Ze zal daar misschien alleen maar bij gebaat zijn :)En misschien kun jij dan op andere vlakken wat water bij de wijn doen.

Babylovebaby en Suzi98 vinden dit leuk.
  18. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.069
    4.576
    113
    Vrouw
    Spannend!!! :D:D
    Ik zie het nog niet, maar heel benieuwd naar je volgende testen!

19. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Ja ik bedoel het niet lullig ofzo maar ik lees alleen maar zijn dochter en het meisje. Ik heb dat nog nooit zo over de zoon van mijn partner gezegd. Hij is ook mijn zoon, ook al heeft hij een andere moeder. Ik had dan na het bezoek alsnog iets voor haar gekocht zodat ze allemaal wat hadden. Ik vind het eigenlijk gewoon sneu hoe je het omschrijft want de enige die hier last van heeft is het meisje zelf. Kinderen zijn altijd de dupe van de situatie. En misschien reageer ik er wat fel op maar helaas zit ik in een werkveld waar ik dit dagelijks zie en ik kinderen zie die er echt aan onderdoor gaan omdat ze in een gigantisch loyaliteitsconflict zitten.

Kretacorry, Babywishh en Wishfull123 vinden dit leuk.
  20. missmoobs

missmoobs Bekend lid

17 apr 2012
    562
    597
    93
    Vrouw
    Maatschappelijk werker
    Zuid Holland
    Ik zie hem wel voorzichtig!

Deel Deze Pagina