Nod-lijst 1 t/m 16 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anar91, 31 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Wat jammer!!

Anar91 vindt dit leuk.
  2. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het wel een beetje verschillend is ook hoe ex in het spel is.
    Mijn man heeft ook een zoontje ( ken hem al vanaf dat hij baby was) ik kon er tot dat hij 5 jaar was mee lezen en schrijven en opeens veranderde zijn gedrag naar mij toe, en hoe ouder hij word hoe erger het word. Heb van alles geprobeerd zelf met hem alleen ergens naar toe of wat leuks kopen. Hij zegt gewoon jij bent mijn moeder niet en ik hoef niet naar jou te luisteren! Als ik alleen met hem ben praat die niet tegen me ligt te hangen op de bank, en zodra m'n man thuis komt te vrolijk reageren. Mijn man heeft ook geprobeerd met hem te praten maar tevergeefs.
    Ik denk dat het bij z'n ex vandaan komt. Hij vind mijn regels niet leuk omdat hij daar enigste kind is en alles heeft daar.

Babylovebaby, Suzi98 en missmoobs vinden dit leuk.
  3. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Dar is zeker heel mooi . Fijn dat het zo was . Wat naar dat je negatief test juist op deze dag :(. Ga duimen dat je te vroeg hebt getest . Dikke knuffel ❤

Anar91 vindt dit leuk.
  4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Een hele dikke knuffel voor jou @Anar91

Anar91 vindt dit leuk.
  5. Minkx

Minkx Bekend lid

25 okt 2021
    926
    1.136
    93
    Vrouw
    Over het algemeen schommelt de lengte van de luteale fase niet zoveel. Het is de folliculaire fase die soms wat korter of langer is, omdat een ei niet altijd even snel groeit. Dus ik zou het even rustig afwachten.

Nono vindt dit leuk.
  6. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Lief dankjewel!♡
    Hoe is het bij jou??

Zonnestralen vindt dit leuk.
  7. Babylovebaby

Babylovebaby Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Ja alleen deed hij dit dus al voordat hij uit elkaar was met haar moeder. Gesprek voeren al 2 keer geprobeert maar hij wimpels het af of krijg alleen jaaa hij wil er niet over praten lijkt het.

8. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Hopelijk morgen wel positieve testen!
    Ik duim voor jullie. :thumup:

Suzi98, Anar91, Zonnestralen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Snap ik. Alleen word ik er merendeels buiten gehouden. Ik heb haar nog maar een enkele keer gezien en ik kan er weinig van zeggen want volgens haar moeder mag ik me niet mee bemoeien want ik ben haar moeder niet. Dus moet ik ook opletten met wat ik zeg voordat partner weer gezeur krijgt
    En ik behandel haar ook gelijk krijgt de 1 wat dan de ander ook. Net als met verjaardagen kreeg ze ook een cadeau ondanks dat ik haar niet zag

missmoobs vindt dit leuk.
  10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Dan heb je het over een ander systeem (andere samenstelling van mensen). Je past je aan elkaar aan. En de één is dominanter dan de ander. Daarbij de rollen spellen. Hier is vader degene die de kinderen een beetje verwent omdat hij veel van huis is. Ik ben de kapitein die de gemiddelde dagen regelt. Verschil hoeft niet slecht te zijn. Ik kan mij jullie rolverdeling niet herinneren. Maar in hoe verre het lollig of opvoedkundig is bepaald ook wel of er uitzonderingen kunnen zijn. Als die er zijn zijn ze natuurlijk voor allemaal. Als het gaat om 1 keer per week kan je ook een iets minder gezonde maaltijd neer zetten, en de andere 6 dagen lekker gezond koken. Als het gaat om meer dan word het wel erg ongezond. Samen kan je wellicht praten over een bepaalde structuur en regels zonder uitzonderingen. En als je er verstandelijk niet meer uit komt zou je kunnen kijken hoe je de gevolgen kan laten ervaren. Dat bedoel ik niet evil, maar mannen zijn doorgaans meer van het ervaren dan vooruit denken.

11. Kretacorry

Kretacorry Bekend lid

5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Zojuist een beetje slijm voor het plassen. Wil nu afscheiding 8dpo googlen…. Gaat lekker net zoals mijn testdrang

Suzi98, Anar91, Zonnestralen en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Nieuwsgierigheid klinkt een stuk fijner :)

Kretacorry vindt dit leuk.
  13. Babylovebaby

1 dec 2015
    2.007
    1.053
    113
    Jaa ik snap het. Maar dan zou je toch denken dat omdat ik in dat opzicht strenger ben en hij er in meegaat hij het dan bij haar ook zou doen:oops: hij werkt momenteel 2 dagen gaat na 3 dagen en hobbymatig doet hij er nog wat bij.ik zit momenteel thuis. Uitzonderingen met dingen vind ik heus niet erg zou je iets niet lusten en ook echt niet maak ik gerust wat anders. In dit geval was het dus bloemkool en dat at ze eerder ook. Laatst was het met pizza en afgelopen keer ook al met patat, als zei er op dat moment geen zin in heeft wilt ze wat anders eerst hield hij ook vol maar na 15min zwichten hij en maakte hij noedels..
    Ja hoe zal ik het moeten laten ervaren?

14. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Haha, snap ik. Ikzelf heb in de bijna 1,5 jaar dat we bezig zijn, wel elke ronde verschillende soort afscheiding gehad op een bepaald aantal dpo of juist helemaaaal geen afscheiding, dat het geen zin meer heeft om het te googelen haha.

Zojuist een kleine stip bruingelige afscheiding gespot, dus het bruine zal nu wel beginnen. :$
    (Nu 11 dpo)

Kretacorry vindt dit leuk.
  15. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Wie gaan er morgen testen en hoeveel dpo zit je dan?

16. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ben morgen 11 dpo. Weet niet of ik ga testen iets in m'n hoofd zegt dat deze ronde ook niet gelukt is. Anders had wel iets gezien op de test vandaag.

Suzi98 vindt dit leuk.
  17. IsabelD

IsabelD Fanatiek lid

1 sep 2019
    1.430
    1.073
    113
    Vrouw
    Hoeft niet perse, als je innesteling gister was..

Suzi98 vindt dit leuk.
  18. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dikke knuffel nog voor vandaag ❤️

Anar91 vindt dit leuk.
  19. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ja klopt, kijk wel even... morgen ook een drukke dag. Miss dat test mee neem naar het werk.
    Bij beide dochters 9 a 10 dpo positief getest, deed toen nog niet aan tempen.
    Daar denk je dan toch beetje aan.
    Niet echt symptomen, alleen linkerborst doet zeer haha..

20. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Lief dankjewel!♡

Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina