Ik heb hem even wat uitvergroot als je het niet erg vindt en dan zie ik het streepje nog beter. Ik weet alleen niet of die door hcg komt of het voorgedrukte streepje is.
Oh jee. Nu wordt het toch ineens weer spannend. Ik denk ik krijg alleen maar reacties van er is niks te zien. Ik heb overigens wel vaker voorgedrukte lijntjes gehad. Die post ik niet eens meer. Maar ik twijfel bij deze. Het is nu echt buiten afleestijd natuurlijk maar hij is nog beter te zien. We gaan het zien morgen!
O ik hoop zo dat die oploopt! Ik heb ze al vaker zo gehad wanneer er niks was maar ook een keer en dan liepen ze de dag erna op! Ik ben benieuwd morgen! hier nog wit
Ik vraag me dan altijd af of er echt niets heeft gezeten waardoor je toch een licht streepje krijg…. Hoeveel dpo ben je nu zelf?
Als het goed is ook 9dpo (of 8) 22 sept een positieve ovu test. Wel een vrij korte lf dit keer woensdag is mijn nod
Mijn NOD is ook woensdag. Ik had een positieve ovu test op de 21e. Spannend! Hopelijk heb je morgen iets te zien! Ik zie op je foto’s helaas niets
Is die bovenste van net? Ik denk dat ik iets zie als ik mijn telefoon kantel. Maar weet niet of dat de juiste plek is voor de streep haha. Staa hij een beetje ver van de controle streep ?
Heb je n voorgevoel? Of dingen waardoor je denkt wel of niet? Spannend. Hier was het ronde 1 ook raak, dus het kan wel hahaha. Maar helaas een MA.
@Suzi98 ik had dat bij m’n eerste kindje ook, maar werd toen ook mk. Na twee maanden weer zwanger en toen een zoon gekregen. Ik weet niet, voel mij wel anders maar ik ben ook een meester in mezelf voor de gek houden als ik iets graag wil geloven. Misschien toch morgenochtend maar testen. Kan dat met kv 2v5 al voor nod? Word nieuwsgierig door alles wat ik hier zie haha
Ohhh spannend! Ja testen werkt aanstekelijk Met de kv kan je al wel testen ja, zijn wel vrij gevoelige testen. Ben benieuwd!
Ik zie helaas niks.. maar is wel vaker met tuurstreepjes zo vroeg haha. Ben benieuwd hoe ie morgen is
Ik twijfel heel erg of ik nou een wit of grijzig streepje zie. Ik hoop het tweede voor je! Ik zie nog niks, sorry. Spannend! Ik denk dat ik hem ook zie.