Ik had dus het idee dat ik een innesteling voelde. Ik had het idee dat er weefsel beschadigd werd (ik heb geen pijngrens ofzo). Ergens zou ik het nog vervelender vinden als ik het fout heb dan het gevoel dat het niet raak is. Aan de andere kant zou ik in een volgende ronde uitkomen in de zomervakantie met een volle bak thuis en een vent die druk aan het werk is. Mijn bevallingen zijn heftig in korte tijd. Ik ben bang dat ik dat niet ga kunnen bolwerken of zo. 5 uur, 2 uur, 45 min.... De volgende ronde klinkt als een mission imposible... Zo aan het einde van het schooljaar zijn er veel meer oplossingen voor een korte tijd. Ik hoop toch wel heel erg dat het raak is, anders moet ik wel gaan nadenken over het overslaan van een aantal rondes.
Spannend! Ik heb zelf ook 3 keer de innesteling gevoeld en 2 dagen later testte ik dan licht positief. Als ik geen innesteling voel dan ga ik er eigenlijk al vanuit dat ik niet zwanger ben, al slaat dat natuurlijk nergens op want je hoeft hem niet altijd te voelen.
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (2) EllaF - 4e kindje - ronde 4 Faith22 - 1e kindje - ronde 4 4 oktober (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Brigiejj - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 oktober (2) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 6 oktober (2) Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 7 oktober (4) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 Justanona - 39 jaar - 3e kindje iui ronde 1 Noxe - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Faith81 - 41 jaar - 2e kindje - poging tel kwijt - laatste ivf poging die icsi is geworden 8 oktober (0) 9 oktober (2) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) Nixter - 32 jaar - 3e/4e kindje - ronde 16/ronde 2 (ronde 2 na geboorte met 15 wk) 10 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 11 oktober (3) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje Babs1999 - 32 jaar - 4e kindje Wishfull123 - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking) 12 oktober (2) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babywishh - 2e kindje - ronde 12 Nieuwbie - 28 jaar - 1e kindje -ronde 18 13 oktober (3) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4 MrsWit - 31 - 1e/2e kindje - ronde heeeel veel 14 oktober (2) Angel02-44 -2de kindje ronde 8 na vroege mk 7 weken . 15 oktober (1) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (2) Kiekeboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na miskraam) Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Onbekend (1) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (30) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (21) Zwanger (0) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nee ik sla even over. Alsof er haartjes getrokken werden aan de binnenkant. Gister was hij nog helemaal wit. Dus ik verwacht er niet veel meer van.
Total mindfuck hier… Doe een action (normale) test en ik zie binnen een minuut een streepje! Laat hem aan mijn vriend zien, hij ziet hem ook en bij het indrogen na 3 min was deze ver verdwenen.. nu met turen alleen zichtbaar. meteen een 2v5 gedaan, en een clear blue digital en de digital zegt niet zwanger en de 2v5 heeft weer een enorm licht tuurstreepje welke moeilijk op de foto te zetten is. Van boven naar onder: action vandaag, 2vk vandaag 2vk gisteren avond 2vk gisteren ochtend. De vorige zwangerschap was ik wel meer een avond tester maar dit is zo raar
Heb sinds een paar dagen benauwd en pijn met slikken .oorpijn moeite met slijm ophoesten .denk dat mijn astmatische bronchitis erg opspeelt. Vanmiddag naar de huisarts . De thermometer doet altijd piep piep en nu pieperdepieppppppp en 37.8 dus kan de temperatuur van deze maand niet serieus nemen helaas . Heb denk ik echt een virus in mijn lichaam . En wat ik ook kut vind voor innesteling is warme dranken beter maar voor mijn keel koude dus zit aan het drinken met ijs Staafjes grrr.
Ik zie m ook alleen op de 2e van onderen. Dat vind ik wel een duidelijk streepje. Maar hoor van de action ook een hoop vals negatiev testen de laatste tijd
Hmm spannend! Stel dat vrijdag de innesteling was dan zou je gisteren/vandaag wel een beginnend streepje moeten kunnen waarnemen
Twijfel welke ik nu ga halen ik zou natuurlijk kunnen wachten tot morgen of overmorgen maar als het nou allemaal Spierwit was… De tweede van onder is droog de eerste twee die zijn nat en echte tuurlijntjes welke niet lekker op een foto gaan
Aaah niet fijn Hier ook ziek, al sinds donderdag flinke keelklachten, heel veel hoesten, snipverkouden en kortademig. T hele weekend op de bank gelegen en in bed. Misschien een tip: trachitol in plaats van koude dranken? Nu vannacht de nacht in, allemaal dingen die mij niet gunstig lijken voor de innesteling, zit nu op 6 dpo. Misschien sta ik er daarom relaxter in deze maand, gaat m denk toch niet worden Beterschap voor jou!