Nou m'n lichaam doet heeeeel apart deze ronde. Op cd13 en 14 egg White slijm dacht zal positieve ovulatietest er wel bijna aankomen. En nu cd 15 geen slijm meer baarmoedermond laag nog geen positieve ovulatietest gehad, maar wel onwijs zere eierstokken alsof hij op knappen staat, vreemd weer.
Haha cd 16/17 maar komt nu niet overeen met mijn pijn bij de eierstokken, en slijm. Agja vrouwenlichaam blijft raar kan niks meer doen dan wachten en dan maar gewoon seks hebben mis ik hem niet.
Hallllooooo allemaal! Mijn ei komt denk ik niet zo vlot als vorige ronde (toen dag 14), dus dan kom ik in dit topic terecht. Ik had vandaag (dag 11) spotting en dat vind ik vreemd. Het zal wel nog van ms zijn ofzo. Heb een ovutest gedaan gewoon voor de zekerheid en omdat ik gisteren super opgeblazen was, maar was dus niet door een ei Wij gaan trouwens voor een 4e en nu ronde 4. Ik zal de lijst zo opzoeken.
Nod-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) - Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 2 oktober (1) - EllaF - 4e kindje - ronde 4 3 oktober (2) - Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA - Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 4 oktober (2) - Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 - IsabelD - 2e kindje - ronde 17 5 oktober (0) - Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 6 oktober (0) 7 oktober (0) 8 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 9 oktober (1) - Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) 10 oktober (0) 11 oktober (1) - Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje 12 oktober (0) 13 oktober (0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) 16 oktober (0) Onbekend (1) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (9) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hahahaha lekker bezig. Welk merk? Ik temp alleen en dat vind ik wel fijn nu eigenlijk. Libido doet het goed dus komt heeelemaal goed
Haha dat laatste is helemaal fijn hier is libido nog even ver te zoeken, maar meestal komt dat nog wel goed in de vruchtbare dagen.
One step volgens mij. Mijn libido was er en nu weer weg. Maar misschien heb ik gewoon teveel aan mijn hoofd gehad overdag Mijn cervixslijm is in ieder geval super onduidelijk
Balen dat het zo onduidelijk is! Ik heb altijd een goed libido, maar de week na mijn ongesteldheid is die echt 0 misschien komt het nu ook vooral doordat ik m'n man weinig zie, haha..hopelijk is ie volgende week in mijn vruchtbare week wat vaker thuis
Nod-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (1) - Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 2 oktober (1) - EllaF - 4e kindje - ronde 4 3 oktober (2) - Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA - Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 4 oktober (2) - Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 - IsabelD - 2e kindje - ronde 17 5 oktober (1) - Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 6 oktober (1) - zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 7 oktober (1) - minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 8 oktober (1) - Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 9 oktober (1) - Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) 10 oktober (0) 11 oktober (1) - Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje 12 oktober (0) 13 oktober (0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) 16 oktober (0) Onbekend (1) - Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (13) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).