He bah! Ja ik snap dat je het daardoor wat spannend vind. Hopelijk is hij niet erg ziek en word jij niet ziek
Bah daar zit je niet op te wachten. Hopelijk blijven zijn klachten beperkt en krijg je het ook niet ❤
Hoeveel dpo nu? Ik laat de moed nog niet helemaal zakken hoor. Het is pas 10 dpo. Ik maak ook niet echt heel vlot HCG aan.
Ik schrijf ook even mee! Is onze eerste maand. Hadden namelijk zorgen door mijn menstruatie problemen dat het lang zou duren. maar was niet super actief. Ben onregelmatig en langdurig ongesteld. Schattig nod is a.s. donderdag. Echter doordat ik sinds gister erg misselijk ben en vandaag veel kramp heb ik toch getest. Geen ochtend urine want had niks in huis. early test positief. Normale testen(andere merken) ook positief maar licht streepje. had niet verwacht. Maar geloof het pas als streepje mooi donder is. In verleden miskraam gehad. spannend dit zeg
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (2) EllaF - 4e kindje - ronde 4 Faith22 - 1e kindje - ronde 4 4 oktober (2) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Brigiejj - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 oktober (2) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 6 oktober (2) Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 7 oktober (4) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 Justanona - 39 jaar - 3e kindje iui ronde 1 Noxe - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Faith81 - 41 jaar - 2e kindje - poging tel kwijt - laatste ivf poging die icsi is geworden 8 oktober (0) 9 oktober (2) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) Nixter - 32 jaar - 3e/4e kindje - ronde 16/ronde 2 (ronde 2 na geboorte met 15 wk) 10 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 11 oktober (3) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje Babs1999 - 32 jaar - 4e kindje Wishfull123 - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking) 12 oktober (2) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babywishh - 2e kindje - ronde 12 Nieuwbie - 28 jaar - 1e kindje -ronde 18 13 oktober (3) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4 MrsWit - 31 - 1e/2e kindje - ronde heeeel veel 14 oktober (2) Angel02-44 -2de kindje ronde 8 na vroege mk 7 weken . 15 oktober (1) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (2) Kiekeboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na miskraam) Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Onbekend (1) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (30) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Menstruatie nu eindelijk echt goed doorgebroken, nu maar uitkijken naar de volgende ronde! Heel veel succes voor de rest, hoop op positieve testen van meerdere van jullie!
Ik had vanochtend getest met Action early. Negatief. Nu wilde ik hem net weggooien en je raadt het al: een licht streepje. Ver buiten de afleestijd natuurlijk, maar hij was van dezelfde kleur als de controlestreep, rozig dus. Meer mensen dit gehad? En wat was dan de uitkomst, zwanger of niet? Voor de info: 24 september een (zo goed als?) positieve ovutest. Volgende ochtend 25 was de ovutest heel licht. Volgens mijn berekening zou ik dan nu ongeveer 8 dpo moeten zijn? Of klopt dat niet?
Dan zou je inderdaad 8 dpo zijn. Testen na afleestijd zijn niet meer betrouwbaar, 8 dpo is ook nog erg vroeg. Ik zou nog niet teveel hoop hebben en later nog eens testen