Ik vond het ook een arm meisje. En ik zou het denk ik zelf niet leuk vinden als er in een ander topic zo over mij gepraat wordt en mijn teksten geplakt worden. Ook al is het vooral positief. Dus misschien kunnen moeten we ophouden over haar. Of zeg ik nu iets heel stoms?
Hahaha maar ook die even bereken hoeveel dpo want dat heb je pas 10x gedaan haha. Ja echt mega herkenbaar.
Je zegt niks stoms maar aangezien je zelf heel nieuwsgierig was ook en meerdere . Heb ik even gezorgd dat je niet hoeft te zoeken en ik heb er nu 1 keer iets over gepost en daar laat ik het bij .zeg er verder niks meer over
Nou temperatuur is mooi hoog maar om een verkeerde reden bah .hopelijk staat het een goede innesteling niet in de weg Nou heb een keelontsteking en bronchitis speelt ook weer erg op .had al symbicort maar moet er nub2 keer daags salbutamol bij doen . Heb gelukkig geen koorts en ook geen oorontsteking en heb een zuurstof waarde van 100% dus dat is goed
Dikke knuffel voor de dames die op rood staan. Hopelijk volgende ronde meer geluk. de dames die een lichte streep hebben: gefeliciteerd!! ik ben zelf 7dpo en voel totaal niks. Behalve wat gevoelige borsten. Niet zozeer erg pijnlijk ofzo maar wat er altijd is. Het is voor mij even spannend of de bruine afscheiding gaat beginnen. Normaal zal dat nu 1 deze dagen komen. Ik ben net van het weekend erg ziek geweest dus hopen dat dat geen invloed heeft.
Ik had het vanmorgen al gelezen. Maakt niet uit hoevaak je iets gepost hebt haha, maar ik zou het niet leuk vinden als er zomaar een printscreen gemaakt werd van mijn zeer persoonlijke post. Maar dat ben ik. Misschien geeft ze er zelf niks om. Het is trouwens niet vervelend bedoeld dat ik dit zeg. Ik stel me gewoon altijd voor hoe ik iets zou vinden als mij het overkwam.
Het lijkt trouwens of er veel gebeurd in mijn lichaam, steken bij mijn eierstok, soms steken als ik te snel op sta. Maarja dat zegt natuurlijk helemaal niks weet ik na 11 rondes haha. En toch blijf je je maar bezig houden met symptomen..
Het was ook niet vervelend bedoeld wat ik zeg . Maar iedereen kan het lezen en als ik in een andere topic kijk .houd ik mijn hart vast .vind het persoonlijk wel uitmaken hoe vaak je iets erover post .maar dat ben ik heb ook eigenlijk niet gezien dat je het al gelezen had . En er waren meer nieuwsgierig .maar laten we het maar afsluiten en over gaan tot de kwaaltjes en hopen dat er even mensen positief gaan testen❤ Oh die symptomen weten wat die brengen ons zo op het verkeerde been soms