Nee, bij mij hetzelfde. Heb het idee dat het vorig keer gehackt is toen we er niet op konden. Kreeg namelijk zo’m melding en daarna ook rare mails dat ik iets moest bevestigen
is er ook iemand die utrogestan gebruikt (heeft)? ik heb het idee dat het de tweede week veel minder op neemt zeg maar en meer in de toiletpot verdwijnt iemand soortgelijke ervaring? of komt misschien ook doordat je je tweede week meer op dingen let
Ik vind het echt zo langzaam gaan juist nu.. morgen 7dpo. Dan gaan we een dagje met onze zoon en vrienden met de dochter naar de efteling, dus even wat afleiding. Dan donderdag en vrijdag werken en dan wil ik zaterdag testen. Maaaar ik heb weer een negatief voorgevoel..
Nee, vanmorgen even wat steken rond mijn eierstok en als ik te snel opstond steken. Maar ik zit ook pas op 6dpo dus ik kan nog geen symptomen hebben lijkt me haha.
Leuk! Ik was er gisteren. Mega druk!!! Was studiedag schijnbaar en een Duitse feestdag. Ik heb een abo haha. Have fun! Ach, ik had de keer dat ik zwanger werd ook het gevoel dat het absoluut niet raak was. En dus toch wel… Ik hoop het zo voor je!
Dankjewel, wat lief. ik hoop het ook voor jou! Ooh dat is minder dat het zo druk was. Ik heb er echt een hekel aan als het zo druk is haha. Maar scheelt dat je een abonnement hebt. Ik twijfelde ook over een abonnement, maar dan moet je meer dan 5 keer per jaar gaan volgens mij? Dat is wel veel want we zijn dit jaar 2 keer geweest en dan ook nog naar toverland, dierentuinen en we gaan nog naar plopsaland. Maar de efteling is toch wel echt het mooiste en leukste park voor zo'n peuter. Maar dat geeft weer hoop dat jij toen het gevoel had dat het absoluut niet raak was! Ik bescherm mezelf denk ik een beetje door van het negatieve uit te gaan.
Ik heb er ook n hekel aan idd Ga normaal buiten hoogseizoen om alleen op dinsdag of donderdag, dat zijn de rustigste dagen. Heb er 3,5 jaar gewerkt Maar nu kon vriend mee net nog in z’n vakantie.. die heeft geen abo. Ja geloof dat je idd keer of 5 moet gaan. Ook leuk toch om verschillende parken te bezoeken! Voor zo’n kleintje is t park echt geweldig. Mijn zoontje gaat dus bijna iedere week (of met mij, of met 1 vd oma’s) en blijft het ge wel dig vinden Snap wel dat je jezelf beschermt. Ik ga dan liever er vanuit dat het niet raak is(en t dan wel zo blijkt te zijn) dan andersom!
oh leuk, zijn wij zaterdag net geweest. ontzettend leuke ontspannende dag gehad en was toen niet druk qua wachttijden, meeste een kwartiertje
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (1) EllaF - 4e kindje - ronde 4 4 oktober (4) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Brigiejj - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Faith22 - 1e kindje - ronde 4 5 oktober (2) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 6 oktober (2) Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 7 oktober (4) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 Justanona - 39 jaar - 3e kindje iui ronde 1 Noxe - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Faith81 - 41 jaar - 2e kindje - poging tel kwijt - laatste ivf poging die icsi is geworden 8 oktober (0) 9 oktober (2) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) Nixter - 32 jaar - 3e/4e kindje - ronde 16/ronde 2 (ronde 2 na geboorte met 15 wk) 10 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 11 oktober (3) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje Babs1999 - 32 jaar - 4e kindje Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking) 12 oktober (3) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babywishh - 2e kindje - ronde 12 Nieuwbie - 28 jaar - 1e kindje -ronde 18 13 oktober (3) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4 MrsWit - 31 - 1e/2e kindje - ronde heeeel veel 14 oktober (2) Angel02-44 -2de kindje ronde 8 na vroege mk 7 weken Thamar10 - 38 jaar -4e kindje -ronde 3 15 oktober (2) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mom86 - 36 jaar - 5e kindje- ronde 5 16 oktober (2) Kiekeboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na miskraam) Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Onbekend (1) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (22) Zwanger (0) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb het toevallig deze ronde voor de eerste keer gebruikt. Mij was het eigenlijk niet opgevallen maar nu ik terug denk zou het best kunnen. Maar denk dat het misschien ook kan komen omdat het zich opbouwt daar binnen? En omdat je er langer mee bezig bent in de 2e week dat er ook meer uit kan komen? Geen idee eigenlijk!
NOD-lijst 1 t/m 16 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (1) EllaF - 4e kindje - ronde 4 4 oktober (4) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Brigiejj - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Faith22 - 1e kindje - ronde 4 5 oktober (2) Kretacorry - 1e kindje - ronde 6 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje - ronde 9 (mk in ronde 1 en 7) 6 oktober (2) Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 7 oktober (4) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 Justanona - 39 jaar - 3e kindje iui ronde 1 Noxe - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Faith81 - 41 jaar - 2e kindje - poging tel kwijt - laatste ivf poging die icsi is geworden 8 oktober (0) 9 oktober (2) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 2 na MK) Nixter - 32 jaar - 3e/4e kindje - ronde 16/ronde 2 (ronde 2 na geboorte met 15 wk) 10 oktober (1) Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje - ronde 10 11 oktober (3) Krullenboll - 30 jaar - 3de kindje Babs1999 - 32 jaar - 4e kindje Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 17 (3e na medische afbreking) 12 oktober (3) Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 15 Babywishh - 2e kindje - ronde 12 Nieuwbie - 28 jaar - 1e kindje -ronde 18 13 oktober (3) Love2Live - 5e kindje - ronde 10 na MA Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 4 MrsWit - 31 - 1e/2e kindje - ronde heeeel veel 14 oktober (2) Angel02-44 -2de kindje ronde 8 na vroege mk 7 weken Thamar10 - 38 jaar -4e kindje -ronde 3 15 oktober (2) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Mom86 - 36 jaar - 5e kindje- ronde 5 16 oktober (2) Kiekeboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 (na miskraam) Suzi98 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Onbekend (1) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (32) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (24) Zwanger (0) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [ QUOTE ] en [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).