Gelijk heb je Zolang je niets voelt is het wel te doen haha. 5 dpo, voor jou gaat er ook al wat schot in komen!
Ik denk iets van 8 ofzo. Ja ik denk ook van misschien is ie wel positief. Maar toch zit wel weer te vergelijken met de andere keren dat ik zwanger was of ik verschil voel. Maar weet het niet. Wel pijnlijke borsten. Maar dat heb ik eigenlijk Altijd wel na mijn eisprong.
De dagen beginnen voor iedereen al op te schieten. Hoewel dat absoluut niet zo voelt natuurlijk pff. @faith81 oh wat een discipline heb jij! Ben benieuwd naar de uitslag. @Noxe en @miikka whoa allebei in ronde 1! gefeliciteerd! @Mom86 denk niet dat je te weinig seks heb gehad hoor. Op de dag zelf is eigenlijk ook wel een risico, want die zwemmers kunnen er lang over doen. Dus is goed dat je ervoor hebt gedaan. En dag erna is ook wel ok als je eisprong er per ongeluk wel 48 uur over doet. Klinkt tegenstrijdig maar ja dat hele reproductiegebeuren is ook tegenstrijdig haha. Al die dubieuze symptomen en rare cyclussen. Als het goed is ben ik nu 4dpo. Wil op de 16e gaan testen (als mijn menstruatie nog niet is begonnen) Hoe wel ik wel CB extra vroeg in huis heb Iemand ervaring hiermee trouwens? Heb het idee dat dat nooit kan kloppen.
@Noxe en @miikka gefeliciteerd! @Zonnestralen zo dat was even schrikken maar fijn dat het geen longembolie was. Rest van de dames succes met nog eventjes wachten en knap dat sommige kunnen volhouden te wachten haha wil ik ook wel is maar zwicht altijd weer Hier nog steeds niet ongesteld wil het er wel uitrekken
Jaa die cyclussen etc blijven een apart, bijzonder verhaal, waar niemand grip op heeft. Over 9 dagen nod. Denk alleen niet dat ik kan wachten met testen tot dan Vorige zwangerschappen testte ik al licht positief op 8/9dpo
Nee dat dan weer niet haha,hij is weer gestegen na 36.9 . ja met die andere zwangerschappen pas na nod getest Ik zit te twijfelen om te testen vandaag of morgen
ja want ik had bij vorige zwangerschap en miskraam hele lichte streepjes, dus eerder testen heeft toch weinig nut van ziekenhuis mag ik officieel maandag pas testen, 14 dagen na terugplaatsing
Knap hoor! Ik zou willen dat ik dat zou kunnen maar ik ga morgen of overmorgen echt testen. Ik zie op dit moment liever een witte test dan dat ik misschien hoop krijg voor niks als ik weer eens iets voel haha
Nou ben dpo 8 en vanmorgen 37.0 dus dat was mooi .maar mijn lichaam heeft denk ik toch een optater gehad want volgens mij ben ik ongesteld geworden. Ergens verwachte ik het wel maar toch een teleurstelling
Ja weet het ook niet .het lijkt me veel voor een innestelingsbloeding het is ook echt rood zeg maar . Maar ik ga het nog even aankijken. Heb ook geen buikpijn of krampen ofzo
Kom ik weer met mijn verhaal. Maar ik werd ooit op 10dpo ongesteld, terwijl dat normaal rond 14dpo is. En echt heftig 3 dagen ongesteld. Daarna toch een zwangerschapstest gedaan en die was positief. En die liep in de weken daarna op tot knaltesten. Helaas was het geen goede zwangerschap. Maar als ik nu weer op 8/9/10 dpo ongesteld word doe ik zeker even een zwangerschapstest.
Oh oké dat klinkt nog een beetje hoopvol als mijn temp normaal blijft dab ga ik ook testen denk 1 deze dagen . Maar wat erg voor jouw dat het geen goede zwangerschap was
Ik ben nu 9dpo. Ik zat wel mega te turen en dacht: zie ik nou iets? Maar denk dat ik het te graag wil. Ja ik houd mijn kans nog open, maar als het over twee dagen niet duidelijker is dan zal het niet zo zijn.
Heb je ook niks van spotting of iets wat je normaal hebt .dan kan het nog alle kanten op .ik ga voor je duimen ❤