Oh nee Ja sorry vind het zo leuk dus heb even ingeseind bij alle eitjes .nog niet tot uiting komen nee ik vind het een leuk groepje maar hoop natuurlijk uit het diepste van mijn hart dat iedereen roze mag worden .hier weet ik niet precies wat het is eergisteren ochtend begon het weer een beetje maar niet lang . Temp was vanmorgen 37.3 .maar zit nog wel met de bronchitis. Dus vind het denk ik een rare ronde hoor .we gaan het merken . He hoe oud ben je dan .tot 43 wordt toch alles vergoed. Je eigen risico mag je ook in termijnen betalen tenminste. Wij betalen automatisch eigen risico per maand en als je het niet gebruikt krijg je het terug eind van het jaar ongeveer zeg maar . . @MrsWit jeetje wat heb jij veel mee gemaakt en dat je ook gewoon wordt weg gestuurd van je kan zwanger worden dus we doen nog niks .hoe frustrerend is dat .ik ga hard duimen dat je snel kan worden geholpen ❤
Haha maakt niet uit hoor .heb gemerkt dat ik zowel op die van jouw reageerde als die van haar zelf. Dus komt goed ❤
Ik begrijp je kaartje niet zo .heb je nu bloedverlies op je 19de dag Ben je wel zeker van je eisprong .
hier vanmorgen weer getest en mijn man dacht net als ik een nauwelijks waarneembaar streepje te zien. balen dat ik geen early test had, want daarop test ik vaak al vage streepjes. maandag weer testen, dat is ook de officiële testdatum die van het ziekenhuis mag
Wat is jullie ervaring met action testen? Ik heb deze gedaan met de 2e urine. Ik had gisterenavond nog heel veel (non alcoholisch) gedronken tijdens een avondje uit dus wilde nog een keer testen. Ik heb nu dit streepje, maar alleen als ik hem plat neerleg, als ik hem vast hou in het volle daglicht zie ik hem niet. Pff ik ben winnaar meeste voorgedrukte/indroogstreepjes tonen Serieus, help me eraan herinneren volgende cyclus zodat ik wat langer wacht met testen!
Ik heb sinds maandag licht rose afvegen, sinds gisteren rood, nu druppeltjes.... In temperatuurkaartje forum denken ze dag 12 eisprong
Wat jammer dat er allemaal negatieve testen zijn, en dames op rood... Succes met de volgende ronde allemaal Hier nu 7 dpo en begin het nu steeds lastiger te vinden om te wachten met testen kopen Voel me nog niet anders dan anders op dit moment, maar innesteling zou nog moeten komen als het nu wel raak is. Mijn rusthartslag heeft vandaag een dip gekregen, dus hopelijk is dat een signaal van een innesteling. In dat geval zou ik vanaf vandaag andere symptomen moeten krijgen en een stijging in de rusthartslag moeten kunnen zien. Maar goed, ik wacht eerst nog even af
Geen ervaring mee, maar dit is best wel een duidelijk streepje.. Anders een keer met ochtendurine testen en kijken of hij dan nog duidelijker is
Ik vermoed dat je geen goede eisprong hebt gehad... hij zakt nu erg ver na beneden en in combinatie met bloedverlies...
toen ik dit had was ik echt zwanger. al is dat later helaas miskraam geworden. mijn zoon is al 7 jaar geleden, daar was hij meende ik iets donkerder. maar hoeveel dpo ben je? want gezien je tekst nog vroeg en dat was bij mij op nod