Oke dat lijkt me heel zwaar. Al kan die laatste natuurlijk nog een goede kans zijn. Maar mag ik vragen waarom je daarna stopt, mocht je niet zwanger zijn? (Ik heb geen idee wat dat kost als je dat zelf moet betalen)
Wow dat is wel een duidelijk streepje, maar snap je gereserveerde houding gezien eerdere streepjes. Wel vreemd dat je m zo goed op de foto krijgt maar m in het daglicht lastig ziet
Mijn NOD is 14-10 ongeveer ronde 4 anders weer 10-11 ronde 5 na mijn tweede miskraam in juni. Ik heb een dochtertje van 15mnd
Ja ik denk niet dat ik zwanger ben. Maar ik test juist voor nod om een negatieve test te zien (liever licht streepje natuurlijk) maar niet steeds die onduidelijke testen haha. Misschien volgende ronde toch maar eens wachten tot nod. Normaal lukt me dat niet, maar volgende ronde valt mijn nod net na een weekje weg dus dan is het misschien wel haalbaar.
Pff ik ben hier een beetje klaar met de menstruatiekrampjes en steekjes vandaag. Vorige cyclus had ik dit ook op 7 dpo, dus hoewel het niks hoeft te betekenen maak ik mezelf een beetje gek dat het deze keer toch anders kan zijn
Ik herinner me nog zo goed van toen ik temperatuurde dat m'n temp m'n dag echt kon maken of breken, hahaha
@Minkx, voor jou ook echt rot Hopelijk kan je snel terecht bij de huisarts en kan evt het zaad al onderzocht worden!!
Is ook echt Tijdens vakantie vond ik t zo rot dat ie zo laag bleef! En ‘s ochtends vol spanning wachten op t piepje
Pff fuck ik heb nu toch weer een beetje hoop door die actiontest. Wat een mindfuck is het toch. Waarom zijn zwangerschapstesten zo makkelijk verkrijgbaar, voor mij is het beter als je ze op recept krijgt bij de huisarts.
*breekt in* Meid, ik zie m echt goed! Op 10dpo vorige maand teste ik ook zon lichtgekleurd streepje (op een actiontest)... op een early zelfs. Ik zei het toen ook, iets zien is iig niet niets... en nu zijn ze hartstikke knal! Ik duim voor je! ♡ *breekt uit*
Maar wat was de andere test die je vandaag gedaan had? Met dezelfde urine? Zag je daar helemaal niets op? Ik heb überhaupt nog nooit een indrooglijntje of valse lijn gehad en draai al met al al best wat jaren mee op zwanger worden gebied
Pfff m’n zus zei net ‘gisteren schoot ineens door m’n hoofd dat je zwanger bent’ Nou ik zei al, als dat klopt moet je loterijen gaan voorspellen
Hier hetzelfde. Ik heb wel weer het gevoel dat het bij mij naderende ms is. Krijg van die typerende steken hoog in mijn buik.