Thx dora! Ach ja komt wel goed. Heb dan wel een lieve dochter, maar zij is mij niet cadeau gegeven. Nu weer bijna even ver als toen en ik ben alleen maar blij als ze wat vinden. En van het geen zin hebben, ken ik niet echt. Werk is en fijne afleiding. Merk sowieso dat ik nu sinds 3 maanden meer tot rust ben gekomen. Maar die knop moet je zelf vinden. Bij mij is er iets geknapt. Heb het opgegeven denk ik. Hoop nog wel maar heb er meer vrede mee dat het gaat zoals het gaat. Hopelijk vinden jullie die rust ook snel.
@LadyLola: Ik zit nu pas in ronde 3 na de operatie... Ik heb al wel gebeld voor de info, maar die afspraak valt redelijk laat, dus ik veronderstel dat we ronde 4 ook nog zelf zullen proberen en daarna mogelijk de iui. Ik kan trouwens begrijpen dat het lange wachten je wordt opbreken... zeker omdat het nu de 2de keer is dat je daar door moet. En dat je ergens wel 'hoopt' dat er een reden voor is. Alhoewel dat misschien ook een serieuse klap zal zijn hoor... Toen ze mij zeiden dat die endometriose de oorzaak was van dat het voordien niet wou lukken, had ik zoiets van... Oh, dan staan we weer bij 0 en beginnen we 'opnieuw'. Alhoewel ik het positieve er natuurlijk ook wel van in zag, we maakten dan eindelijk toch een kans! Nu zijn we na de operatie inderdaad weer van 0 gestart en eigenlijk is dit pas echt ronde 3 waarin we kans maken... enerzijds een hoop 'verloren' tijd, maar anderzijds ook wel een nieuw begin met wat hoop! En zoals jij het omschrijft, zo kan ik er nog niet mee omgaan... Bij mij is er ook iets 'gebroken', maar eerder op de manier van... 'gaat het ons ooit wel lukken'? Ik denk dat we vooral in die onzekerheid zitten van, zullen we ooit wel een kindje mogen krijgen... @Lala: Zie ik nou goed dat jij zwanger bent? Wat geweldig meid, proficiat!
Ik kom me als het mag aanmelden voor de lijst. Ben 36 jaar, NOD is 6 april en zit in ronde 15 voor ons eerste kindje.
Dank je wel! Lief... Heb ook wel even heel erg zitten balen. Maar gelukkig is ongi weer voorbij en gaan we er weer voor! Ik duim voor ons allemaal! Op naar prachtige kerstkindjes!
Jaaaaa kerstkindjes <3 ik heb toch ook maar mijn ha gebeld. Kan donderdag terecht. Hopelijk een doorverwijzing voor berdereonderzoeken dan
He meiden even vraagje over ovu testen... Ik heb er 15 en wil rond mijn ei 2 x per dag testen. Mijn cyclus is gemiddeld 29 dagen tot max soms 31 dagen. Tot wanneer raden jullie aan door te testen. Ik wil nu ongeveer op dag 12 beginnen en dan dag 15 tm 18 2 x testen ofzo.
Dora ik denk dat het ook wel anders is als je kinderloos bent. Tis niet niks dat je weer op 0 moet beginnen, terwijl je al zo lang onderweg bent. Ja je maakt nu meer kans, maar toch het blijft spannend. Nu zit je er nog meer op te hopen van zal dit het geweest zijn? Kan me voorstellen dat het nu ook wel erg spannend is. Ik heb gelukkig een kleine meid, dus ben gelukkig uiteindelijk wel moeder geworden na heel wat rondes en wat pech. Het heeft me alleen zoveel energie en verdriet gekost dat het weer lang duurt en een miskraam heb gehad. En dat gaat gewoonweg niet als je ook nog een kind hebt. Ik was echt niet gezellig meer en continu gefrustreerd. Merk nu het is geknapt, ik ook vooral probeer te kijken naar wat ik wel heb. Al gaat het me nog niet makkelijk af, want laat ik wel zeggen dat ik ook enigszins passief hierin ben geraakt (de dromen en verguld raken van een baby is echt verdoofd). Het gedachten van het "obsessieve" loslaten voelt wel als een bevrijding. Obsessief kan ik het wel noemen, als je gewoon keihard kan janken als je ongesteld bent en echt ieder dag de uren weg kijkt en continu symptomen bedenkt. Ben blij hiervan af te zijn. Ik zie je pendels, het ziet hoopvol!! Hier in juni juli...dus wie weet dan toch na een OK? We horen het morgen wel.
Hihi ja, vanochtend even gezellig gehad. Net weer een ovu test gedaan, nog steeds een donkere streep dus dat wordt vanavond voor de zekerheid nog eens klussen : -) Ik was een beetje bezorgd dat m'n ei dit keer iets te vroeg is, maar cyclusdag 13/14 is niet te vroeg toch?
Wst wordt er bedoeld met OK? Als je temp is gestegen met zo'n 0.3 tot 0.5 dan is je ei geweest. Tenminste bij mij altijd wel
Hey meiden, ik heb even een vraagje. Is het eigenlijk normaal om maar 2 dagen je menstruatie te hebben? Vandaag is dag 3 en ik heb enkel maar een heel klein beetje bruinverlies meer. De vorige dagen was het rood en ook meer, maar aan een inlegkruisje heb ik genoeg. Niet dat ik het erg vind om geen felle menstruatie te hebben maar ik maak me zorgen of het kwaad kan bij het zwanger worden...
We lopen hier met een paar samen op 😊... Ik had deze ochtend en deze avond ook een knaller... Kan het straks en morgenvroeg nog gezellig maken en dan is vriend weg... Hoop zo dat het nog lukt dan! Veel succes aan alle dames hier hoor want zo te lezen hebben erveel toch al wat achter de rug...
Dat loopt mooi op Louke, ik denk dat je echt goed zit hoor qua klussen. Jammer dat hij er daarna niet meer is, maar ik denk dat het prima is zo. Dat is wel heel kort nummertje3, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Hoe is het normaal bij je?
@Selles: Na een positieve ovulatietest heb je inderdaad 1-2 dagen vooraleer je eitjes springt, dus te laat ben je zeker nog niet! Daarbij blijft je eitje ook nog 12-24 uur wachten tot de bevruchting! @Suze: Succes, hopelijk kan je verder voor onderzoek! Ik denk dat er een kijkoperatie bedoeld wordt... Bij mij is dat KO @Nextstep: Helaas, welkom alweer meid... Hopelijk een vruchtbare ronde voor ons! @Ladylola: Succes morgen! Laat hier maar iets horen hoor! En ik weet niet of het zo'n verschil maakt hoor omdat ik nog geen kindjes heb... Als de wens er is, is die even sterk voor een eerste als voor een tweede, dus dan heb je daar natuurlijk ook evenveel pijn en verdriet van als het niet lukt... Ik ben benieuwd voor morgen! En hopelijk mogen de pendels eindelijk eens gelijk hebben! Al heb ik er ook al ontelbare gehad die niet klopten hoor Ik zal aan je denken morgen! Hoe laat moet je gaan? @nummertje3: Ik heb ook lange tijd een heel korte menstruatie gehad (1-2 dagen met bruinverlies inbegrepen). Mijn fertiliteitsarts zelf zei dat het geen probleem zou vormen, al lees je hier op het forum vaak over baarmoederslijmvlies dat te dun is ofzo... Maar volgens mijn eigen arts moest ik me daar geen zorgen over maken! @Louke: Normaal zit je goed hoor! Dan spannend afwachten alweer!
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (5) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM 02. (5) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje 03. (3) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 04. (1) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) 05. (3) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje 06. (3) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje Nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje 07. (7) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje Nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje Datumloos. (1) Water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 29 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)