♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (6) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM Brammetje16- 32 jaar - Ronde 8 - Eerste kindje 02. (5) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje 03. (3) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 04. (1) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) 05. (4) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje Familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje 06. (3) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje Nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje 07. (7) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje Nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje Datumloos. (1) Water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 31 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik hoop dat ik de lijst goed heb aangevuld Ik heb besloten dat ik deze maand niet ga tempen en geen ovulatie testen ga doen. Wil er even iets minder mee bezig zijn. Ene kant moeilijk, andere kant geeft het rust. Ik wil iig sowieso niet eerder testen dan 1 april! Mocht ik toch de neiging krijgen praat me dat dan even uit mijn hoofd!! haha
Me temp is vanochtend gestegen naar 36,7 morgen en overmorgen even afwachten als hij dan ook hoog is kan ik al op wachtbankje en is me ei toch eerder val dan wel buiten de lijst maar blijf lekker hier mee kletsen
Goedemorgen dames!! Wil iemand mij ook weer op de lijst toevoegen? Afegelopen maand besloten dat ons dochtertje een broertje of zusje verdient en dus laat ik vanaf afgelopen zondag de Nuvaring lekker in de (koel)kast liggen. Mijn NOD zou 6 april moeten zijn. Eerste ronde dus. Zo, nu eerst mijn profiel maar eens aanpassen, al weet ik niet meer precies hoe dat moet. Is ook alweer 2 jaar geleden dat ik heel erg actief op deze pagina was. Liefs Jezz NOD 6 april, 1e ronde, 31 jaar, 2e kindje
Hoihoi! Wat leuk ook wij gaan voor een broertje of zusje voor onze kleine dreumes ☺️ Succes deze maand
Het Flevo in Almere Suze. Ik woon nu nog in Almere. Omdat wij over 2 maanden verhuizen en ik bekend ben AMC, wilde ik daar. Maar goed die hebben wachtlijsten en hanteren echt de richtlijnen. Zoveel geduld had ik niet meer. Maar goed ook, want mij gevoel klopte dus. Soms werkt het dus wel even te shoppen. Als je goed verzekerd bent, kan je ieder zkh benaderen.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (6) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM Brammetje16- 32 jaar - Ronde 8 - Eerste kindje 02. (5) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje 03. (3) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 04. (1) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) 05. (4) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje Familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje 06. (4) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje Nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje Jezz - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje 07. (7) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje Nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje Datumloos. (1) Water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 32 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik begin zaterdag met ovulatietesten, ik zou dinsdag ongeveer de piek moeten hebben en woensdag eisprong dus we zullen zien. Ben voor het eerst aan het tempen en gebruik vanaf zondag tarwekiemolie van avogel.. Ik weet niet hoe het uitpakt
Nou inderdaad, maar goed ook! Is voor mij ms ook wel wijsheid om te kijken welke ziekenhuizen dit doen
Heeft iemand ervaring met de Sensitest ovulatietesten? Ik gebruikte vorige maand van Kruidvat en die gaven de hele tijd wel een licht streepje. Deze van Sensitest zijn spierwit! Ze zullen vast minder gevoelig zijn, maar ben een beetje bang dat ik m'n ei mis haha..
@Ladylola/Suze: Ik ga maandag misschien nog wel eens bellen om te horen of het niet eerder kan.. Maar we zitten op het werk ook met een hele verhuis, dus ik heb amper tijd op dit moment Mijn arts zit ook in 2 ziekenhuizen, dus ze is daar niet de hele week aanwezig, wat het ook wel weer moeilijker maakt. Wat de waarden in je bloed van endometriose betreft... Weet je over welke waarde dat gaat? Of zou je dat misschien eens willen vragen als je terug gaat? Ben daar wel benieuwd naar, via een bloedonderzoek is het dan toch ietswat makkelijker om na te kijken... Hier vandaag nog steeds een negatieve ovulatietest... Normaal zondag ongeveer mijn ei.
Nog nooit de ovulatietesten van Sensigebruikt, maar je zou er ook bij kunnen tempen? Dan weet je in ieder geval wanneer je ei is geweest. Hier pas cd 9, en zit meestal op 16 als ik een positieve ovu test heb dus het duurt nog even. Ik temp er ook bij. Morgenochtend naar de ha, en ik heb goede hoop op een doorverwijzing voor verdere onderzoeken mijn ha is altijd erg lief en begaan. Dus hopelijk een doorverwijzing wel weer even spannend
Hier ook op cd 9! Ik heb altijd op cd 12 een positieve test. Ik gebruik deze maand eens geen ovu testen heb iedere cyclus op dezelfde dag een positieve cb smile blijf om de dag klussen dus eens zonder ovu testen proberen zodat ik er minder mee bezig ben.. Succes bij de ha morgen ochtend!!
Ik mag al op het wachtbankje. Eerder dan verwacht. 😊 Maar goed dat ik zondag naar m'n gevoel heb geluisterd (het was nogal nat beneden), en mn piek heb gevonden. Anders zou ik pas maandag beginnen met ovulatie testen!
Volgens mij CA-125. Is een stofje dat vrij komt als je buikvlies is geprikkeld. Je zal altijd zien ja dat je net druk bent. Wel lastig dat de arts in 2 zkh werkt. Kan je in beide zkh terecht? Wauw nu al dames met een ei? Zeker goed gedaan dan dat je heb gekeken naar je lichaam Selles. Hier de mijne pas volgende week. Je afscheiding verraad het vaak ja. Jeetje ik vloei gewoon lichtelijk zelfs sinds die hsg. En kwam de hele dag nog een beetje van dat contrast vloeistof uit. Vraag me af of dit normaal is.
mmmm Balen dat t niet hoopvol was. Moet zeggen bij mij liep de vloeistof ook aan 1 kant niet door...bleek dus na ik de Hysteroscopie had gehad, dat ik een halve baarmoeder en maar 1 eileider heb. (uterus unicornis) Wat ik me nu afvraag.. is Hysteroscopie hetzelfde wat jij noemt Hysofy (dat dacht ik nl) Zo ja, dan snap ik niet helemaal wat er dan door moest lopen? omdat ze met water en een camera naar binnen gaan en ze neuzen dan wat rond in de baarmoeder. Toen ik de HSG heb gehad mochten we die maand niet zwanger raken, hebben ze jou ook gezegd dat je na de hsg niet zwanger mag raken, ivm met irritatie van het slijmvlies door het contrastvloeistof? Wat bloedverlies en verlies van contramiddel zijn normale verschijnselen na een HSG, had ik ook.