Denk dat ik mezelf ook bijna wel op het wachtbankje mag zetten nu al 2 dagen verhoging in me temp als die morgen nog hoog blijft heb ik me eisprong zeker gehad maar aan me tepels te voelen weet ik zeker dat hij geweest is
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (6) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM Brammetje16- 32 jaar - Ronde 8 - Eerste kindje 02. (5) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje 03. (3) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 04. (1) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) 05. (4) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje Familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje 06. (3) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje Nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje 07. (7) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje Nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje Datumloos. (2) Water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 32 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Probeer je focus op iets anders te zetten...helpt echt... 😘alhoewel ik snap dat ik iets zeg dat heeeeeel moeilijk is.. Dikke knuff 😘😘😘😘😘
Als we vanaf morgen tellen en voor het gemak 14 dagen aanhouden kom je mooi op 1 april uit @ Babywish, je staat op paars meid!!!
Ja scheelt ben niet alleen ja moet morgen nog werken van weekend vermaak ik me ook wel en volgende week op me werk grote schoonmaak dus dan is er al bijna een week om en dan moet ik weer paar dagen gewoon werken is er al bijna anderhalve week om
Yeah that's the spirit 😍😘 Hopen op goed nieuws he over 14 dagen 😍😍😍😍🙏👶🍀🙏👶🍀
Ja geeft zeker wat rust missmarijke! Dora, van harte. Ik hoop toch dat je een leuke dag hebt en een beetje kan genieten. X
Gefeliciteerd Dora🎈🎊🎉🎁 Tis altijd even een dingetje een jaartje ouder en met kids. maar hopelijk vier je wel nog een leuk feestje! Heel goed Suze! Geeft al een goede teug adem dan he😊 Wauw nu al wachtbankers! Nou op hoop van zegen meidrn🍀
@Missmarijke: Het was een drukke dag op het werk, dus dat is redelijk goed gelukt... Vl had ook een leuk cadeau, dus ik ben wel gesmolten vanmorgen (met de nodige tranen), vandaag zat het me niet lekker om te feesten, dat doen we dit weekend wel! Vanavond gewoon lekker met z'n tweetjes op de bank! Wat mijn cyclus betreft, die zit er max een dag naast...dus we zullen zien! Nu eerst even mijn ei afwachten en dan ben ik zeker Mijn vriendin start trouwens pas op dag 5 met clomid..dus dat zou nog wel kunnen lukken, moest het kunnen! @Perdiz: Welkom meid @Lala: Bedankt en gefeliciteerd met je zwangerschap hoor! @Suze: Zo blij voor jou! Hopelijk kunnen jullie snel verder! De eersten gaan al op paars! Spannend, het aftellen is weer begonnen! Hier begint mijn test stilletjes op te lopen, dus ik veronderstel misschien morgen, ten laatste zaterdagochtend mijn knaller te hebben en dus zondag mijn eitje... We maken het al geregeld gezellig! Bedankt voor de felicitaties trouwens! Vandaag geen feestje, had er geen zin in en het is deze week te druk op het werk, dus wou even gewoon een gezellig avondje met vl. Zaterdag gaan we een uitje doen met de honden, 's avonds gezellig met z'n tweetjes eten en zondag brunchen met mijn zus en haar schoonbroer. Maandag nog even taart eten met de familie!
Kijk, dat is mooi Dora. Eitjes tijd is altijd leuk En geeft altijd weer wat moed. Ik ben ook heel blij, voel me er heel relaxt bij.
Even snelle update!! Kom net terug van onze 6e IUI poging! Maar liefst een telling van 85 miljoen! Is natuurlijk super! Geeft goede hoop. Dus nu maar de wachtbank op. Zal straks de lijst even aanpassen.