NOD-lijst 1 t/m 7 april

Discussion in 'NOD forum' started by kim2306, Mar 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

Mar 23, 2015
    1,534
    142
    63
    Ik ben nu 6dpo en heb nu steeds steekjes echt pijnlijke steekjes zo irritant

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Wat ontzettend vervelend zeg, kan me voorstellen dat dat soort opmerkingen echt heel moeilijk zijn emotioneel gezien...
    Wij zijn er heel open in dus onze omgeving weet dat we graag kinderen willen maar dat het niet loopt zoals we hebben gehoopt.
    Ga je het wel vertellen als jullie de iui in gaan?

3. Ashelke

Ashelke Actief lid

Mar 4, 2016
    121
    1
    18
    Huisvrouw
    Stein
    [/quote]

4. WeFly

WeFly Lid

May 4, 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, ik heb dit weekend positieve ovulatietesten gehad. Verwacht 4 april mijn nod is. Mag ik op de lijst?

WeFly - 31jaar - ronde 2 - 1e kindje

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    We zijn hier nog aan het twijfelen, langs de ene kant zullen veel mensen misschien begrijpen dat het emotioneel dan ook wat moeilijker ligt en dat we er liever niet teveel over praten ofzo... langs de andere kant ken ik wel wat mensen in mijn omgeving die me vast constant zullen 'bestoken' met vragen, ookal weten ze dat het niet zo makkelijk gaat...
    50-50 dus tot nu toe of we het zullen zeggen of niet.

6. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi Loes87 ook in ronde 7 beland, we lopen gelijk op! Ik zit ook in ronde 7! Ook eerste kindje?

7. Loes87

Loes87 Actief lid

Jan 29, 2015
    180
    145
    43
    Ja ook voor ons eerste kindje. Grappig dat we gelijk oplopen! Hopelijk is het raak deze maand. Merk dat ik nu wat zenuwachtig begin te worden dat het nog niet raak is. Terwijl het gemiddelde natuurlijk gewoon een jaartje is. Hoe voel jij je eronder?

8. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

May 15, 2014
    1,062
    0
    36
    Noord Brabant
    mag ik op de lijst erbij?
    weer een mogelijke kans, 2 jaar and counting....

Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 23, nod 7 april MMM

9. ingri

ingri Actief lid

Jan 15, 2012
    108
    49
    28
    ik moet zeggen dat wij het fijn vinden dat wij open over onze kinderwens praten. Wij wonen in een hechte gemmenschap waar we vaak de vraag kregen of we niet een keer aan kinderen moesten beginnen. Eigelijk weten heel veel mensen het nu en krijg ik de vraag niet meer. Mensen zijn ook nieuwschierig over dit traject maar dan leg ik ze het verschil tussen bijvoorbeeld IUI of IVF uit. Ik vind dit niet vervelend om dit algemeen uit te leggen. Je Moet het zien als een lesje biologie.

Nu zeg ik wel dat we in het IVF traject zitten maar dan zeg ik niet wanneer we welke afspraken hebben. Met een glimlach, er is al weinig prive in dit traject dus dat houden we voor ons zelf.

Het traject waar we in zitten is geen ziekte

10. potato

potato Actief lid

Feb 11, 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Wij zeggen het ook gewoon, nu de laatste tijd steeds meer mensen vragen wanneer wij nou eens aan kinderen beginnen, of "of ik geen kinderen wil" of "zit het al in de planning?'. Ik antwoord altijd dat ik "het heel graag wil, maar het niet zo makkelijk gaat" of "helaas nog niet" of "het laat zich blijkbaar niet plannen"...

Dat is voor mij veel fijner dan eromheen praten.

Maar veel mensen vragen het ook niet, en dan vind ik het eigenlijk moeilijker. Ik begin er niet zelf over, en soms voel je het gewoon in de lucht hangen, juist als mensen het uit respect niet vragen. Als die mensen dicht bij je staan vind ik dat eigenlijk moeilijker dan mensen die het gewoon uitspreken. ze denken het toch allemaal...
    Maar mensen die het heel bout benoemen, daar heb ik wel last van. in een groep ofzo. iedereen snapt toch dat het een prive en gevoelig onderwerp is?

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    @Dora, overweeg dit gewoon goed. Het is hoe je er zelf in staat natuurijk. Mijn ervaring is dat mensen niet echt doorvragen waar je dan precies mee bezig bent. Wij zitten natuurlijk nog niet in dat traject maar wij zijn wel heel open. Ik heb nog nooit echt iemand die erover doorvraagt ofzo.

@Mirte, jij ook weer hier?? Pfff, schiet allemaal niet op he! We lopen wel vaak gelijk op qua nod. Hopelijk voor ons beide een decemberkindje dan :)

Vandaag weer gehoord dat een buurvrouw verderop ook zwanger is. Het lijkt wel lopendeband werk bij mij in de omgeving. Zucht....

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

He meiden mag ik ook op de lijst. Mamavand 29 jaar 3 e kindje 6 e ronde.....

Deze maand geen ovu teste enzo gebruikt.... Aan de ene kant geeft het rust in de zin ik voel niet van alles in m'n lijf. Aan de andere kant onrust.... Want ik heb geen bevestiging. Maar ik wil er zo min mogelijk mee bezig zijn ik wil rust!!'
    Dus we zullen zien of een maand rust ons wat verder brengt!

13. Nextstep

Nextstep Bekend lid

Oct 29, 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Whieehoeoeoe... Wat een knaller!!

Onderste is van gisteren en bovenste van vandaag!!

View attachment 495777

Vanavond maar even lekker gezellig gemaakt!! 😁😁

14. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Ik vond al toen ik in ronde 4 zat dat het lang duurde. Al m'n vriendinnen waren binnen 3 rondes zwanger haha. Dus begin nu wel echt zenuwachtig te worden.. :( ik overweeg misschien ook om eerder naar de HA te gaan.. Vind het zo lastig! Vraag me telkens af waarom lukt het toch niet? Ee hebben op de juiste dagen geklust heb een zeer regelmatige cyclus van 25 dagen, op dag 12 precies altijd een positieve ovu test, en toch lukt het niet! Er zit niks anders op dan wachten arghh zo lastig! Haha hopelijk snel voor iedereen! En maken we deze maand er een mooie roze lijst van!

15. Lola3

Lola3 Actief lid

Feb 4, 2016
    317
    49
    28
    Female
    NULL
    NULL
    WoW wat een knaller!!!

16. Perdiz

Perdiz Bekend lid

Oct 19, 2015
    963
    6
    18
    Waaaaaaaaaaaaah! Ik heb gewoon een eisprong gehad!!!!!! Omg omg omg ik kan je t gewoon niet geloven!
    Wil iemand mij op het wachtbankje zetten? M'n nod zal nu ergens tussen 2 en 3 april zitten... Dus laat maar datumloos staan. Geen idee hoe lang mijn cyclus deze maand zal zijn...

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Lola zwanger worden staat gemiddeld 1 jaar voor dus ik denk niet dat je ha je nu al zal doorverwijzen of je moet al op een bepaalde leeftijd zitten.

Gister acupunctuur ct uur gehad om mn eisprong te stimuleren. Hopelijk met goed resultaat!

18. Nextstep

Nextstep Bekend lid

Oct 29, 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    En het kan zomaar nog veel langer duren. Zit nu in ronde 15 en overweeg nu toch maar naar de ha te gaan. Wilde daar echt niet aan. Vond dat t gewoon moest lukken.... 😔

19. Amsje90

Amsje90 Actief lid

Jan 16, 2016
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    ♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡

01. (6)
    Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje
    3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje
    Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie)
    MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM
    Brammetje16- 32 jaar - Ronde 8 - Eerste kindje
    Babyloveyou - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje in nieuwe relatie
    Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje

02. (6)
    mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje
    Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje
    Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje
    Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje
    Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje
    Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje

03. (3)
    boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje
    merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM

04. (2)
    Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM)
    Water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje

05. (4)
    kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje
    Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje
    DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje
    Familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje

06. (4)
    Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje
    Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje
    Nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje
    Jezz- 31 jaar- 1e ronde- tweede kindje

07. (7)
    MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje
    Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje
    Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje
    VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje
    MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje
    Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje
    Nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje

Datumloos. (1)
    Perdiz, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje

Buiten de lijst. (1)
    Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje

Totaal: 34

Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

20. Amsje90

Amsje90 Actief lid

Jan 16, 2016
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb mezelf naar 1 april gezet ipv 3 april. Weer een dag eerder m'n eisprong gehad (op dag 17 waarschijnlijk), heb maar een korte luteale fase van 9 a 10 dagen dus ben benieuwd. We hebben geprobeerd om er deze keer minder mee bezig te zijn, heb er niet echt vertrouwen in deze ronde helaas.

Zie mooie ovu testen bij jullie, top! Veel knuffelplezier :D

Share This Page