Jaaa nextstep ik weet precies wat je bedoelt! Hier nu 5 dpo en ik google iedere dag naar symptomen, ik voel zelf geen donder haha!! De tijd gaat deze ronde echt tergend langzaam, had ik vorige ronde veel minder. Ik wil woensdag of donderdag gaan testen denk ik, op 10/11 dpo. Maar ergens wil ik ook wachten tot mijn NOD. Pff lastig haha!
Mijn nod zou ronde de 26ste onrveer liggen. Zonder het bloeden zou ik nu op 6dpo zitten, ik vind die temperatuur echt maf...
Jaaaa echt lastig! Ik doe iedere maand stoer door te zeggen dat ik tot NOD wacht maar t is me nog niet 1x gelukt. Haha... Jij mag/kan al bijna! Nog een klein weekje .. Spannend!!
Ik heb weer iets waar ik mij mee bezig kan houden dit weekend, vannacht had mijn dochtertje me wakkergemaakt dat ze dorst had pak ik haar op gloeiend heet. Temperatuur gemeten en ze had vannacht 40.0 ziekenhuis gebeld.. Doen nog niks...
Ik zit nu op of rond 6 dpo denk ik..... Ik had 3-5 dpo veel slijmverlies en sinds gister gevoel van een opgeblazen balletje in m'n buik. Nu heb ik een vreemde spierpijn onderin m'n buik en loop gewoon een beetje met nn benen wijd.... Net alsof ik negen maanden zwanger ben zo druk op m'n onderbuik.....
Word er gek van nu weinig en tot ni toe wel rood maar nog steeds geen stolsels gehad sinds gisteravond dan is t toch geen menstruatie te noemen bah
Dames op rood, balen heel veel sterkte en succes weer volgende ronde. Ashelke, sneu altijd als ze zulke hoge koorts hebben. Beterschap! Hier vanmorgen en om 12.30 nog steeds een knaller test. Wie kan uitleggen hoe dat nou werkt, wordt er op internet verder niet echt wijzer van. Gisterochtend dus knaller, gisteravond een vanmorgen ook, zit voor mijn gevoel geen verschil in. Springt mijn ei dan 24-36 uur na de eerste knaller of na de laatste? Benieuwd of ie vanavond dan lichter is.
Ik zou vanavond nog een keer testen, kijken of die dan lichter is. Zie je überhaupt verschil tussen de testen?
Beterschap met je dochtertje Ashelke! 40 is wel hoog, wat sneu dat ze je laten wachten hé bah. Gaat het al wat beter met haar? Ik verwachtte m'n nod op 1 april, maar een onverwacht vroege ei gehad. Zit vandaag op 10dpo, vanochtend getest met een gevoelige test van sensitest en een tuur-tuurstreepje. Ik beschouw het als negatief. Kan ik dan beter morgen ochtend weer testen of zondag pas?
Je gaat ervan uit dat je snel geholpen wordt met een klein kind maar ze laten je gewoon wachten. Eten wil ze bijna niet en drinken ineens heel erg veel. Lijkt erop nu beetje beter te gaan. Maar ik wacht het nog af. Als morgen nog zo slecht gaat ga ik naar de huisartsenpost Hoeveel testen heb je liggen. Ik zou zelf wachten hoe moeilijk het ook is tot zondag
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (7) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM Brammetje16- 32 jaar - Ronde 8 - Eerste kindje Babyloveyou - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje in nieuwe relatie Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 02. (7) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Loes87 - 28 jaar - ronde 7 - ??kindje 03. (1) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje 04. (3) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) Water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje WeFly - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje 05. (5) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje Familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje mamavand - 29 jaar - ronde 6 - derde kindje 06. (5) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje Nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje Jezz- 31 jaar- 1e ronde- tweede kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM 07. (8) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 15(3e MMM) - 1e kindje MMM MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje Nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje Mirte85 - 30 jaar - ronde 23 - eerste kindje MMM Datumloos. (1) Perdiz, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 38 Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Meid ik heb cht precies hetzelfde! Zit ook echt met m'n handen in het haar..... Ook die rare temp bij mij vanmorgen.... Ik weet het niet maar ben toch bloed gaan prikken en probeer er maar van uit te gaan dat dit toh een menstruatie is. En dat het zo weinig is omdat er minder afgevoerd hoeft te worden omdat het zo'n extreem korte cyclus was.... Zoiets praat ik mijzelf maar aan....
Idd erg vreemd!!! Perdiz wanneer krijg je uitslag? Maar je temp is heeeel minimaal gestegen dus dat zegt niet zoveel!