Selles ik zie het streepje goed! Ik heb nog nooit zo'n streepje gehad met testen; altijd Omo wit! Dus inderdaad alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je volgende testen.. Spannend!
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (7) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM Brammetje16- 32 jaar - Ronde 8 - Eerste kindje Babyloveyou - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje in nieuwe relatie Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 02. (7) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Loes87 - 28 jaar - ronde 7 - ??kindje 03. (1) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje 04. (3) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) Water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje WeFly - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje 05. (5) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje Familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje mamavand - 29 jaar - ronde 6 - derde kindje 06. (5) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje Nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje Jezz- 31 jaar- 1e ronde- tweede kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM 07. (8) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 15(3e MMM) - 1e kindje MMM MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje Nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje Mirte85 - 30 jaar - ronde 23 - eerste kindje MMM Datumloos. (1) Perdiz, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 38 Wachtbankje (20), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@Kim2306: Waauw respect, elke ochtend zo vroeg op! Jammer dat je alweer op rood moet! @Suze: Pfff wat lastig ineens zeg, heb je dat nog wel eens gehad? Blijf je niet gezellig bij ons? Of laat je hier toch nog even weten hoe het gegaan is? Veel succes! @Nextstep: Nog tijd genoeg voor symptomen om te komen, 3dpo is nog vroeg hé! @Ashelke: Ik geloof dat ze pas iets doen vanaf ze meerdere dagen zo'n hoge koorts heeft zonder dat die zakt.. Is een huisarts van wacht bellen niet een betere tussenoplossing? Hopelijk is ze snel weer wat beter! Gelukkig drinkt ze wel goed! @MvM1984: De eerste knaller geeft het begin van je piek aan... Na je piek is het 12-36 uur later, dus vanaf je eerste knaller verder tellen! Ik vind persoonlijk dat je voorlaatste test net iets donkerder is dan de rest, dus misschien daar pas je piek? @Perdiz: Hoop toch nog even mee op een positieve uitslag, je weet maar nooit! @Selles: Hcg verdubbelt om de 2-3 dagen, dus als het een tuurstreepje is, misschien best na 2 dagen weer testen... Ik zie het streepje wel op beide testen, ik duim! @Nummertje3: Indien je niet temperatuurt of ovulatietesten gebruikt kan het natuurlijk vanalles zijn! Ovulatiebloeding, innestelingsbloeding (misschien wel wat vroeg!) of gewoon een gesprongen adertje door gemeenschap ofzo... Je zal nu enkel kunnen afwachten denk ik! Spannend wel!
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (7) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM Brammetje16- 32 jaar - Ronde 8 - Eerste kindje Babyloveyou - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje in nieuwe relatie Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 02. (7) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Loes87 - 28 jaar - ronde 7 - ??kindje 03. (1) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje 04. (3) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) Water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje WeFly - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje 05. (5) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje Familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje mamavand - 29 jaar - ronde 6 - derde kindje 06. (5) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje Nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje Jezz- 31 jaar- 1e ronde- tweede kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM 07. (8) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 15(3e MMM) - 1e kindje MMM MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje Nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje Mirte85 - 30 jaar - ronde 23 - eerste kindje MMM Datumloos. (1) Perdiz, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 38 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bedankt dames!!! Ik dacht misschien wil ik het te graag zien. Ik verwachtte mn Nod op 1 april, maar mn ei is op 15maart geweest. Dus ik zit op 11 dpo vandaag Ashelke. Ik hoop zooo graag dat de testjes gaan oplopen. Donderdag is ons anniversary en 6 april ben ik jarig. Zal het mooiste cadeautje ooit zijn. Hopelijk wordt het een roze volle lijst!
Gewoon lekker klussen vandaag en morgen rond 12 uur nog eens testen. Het komt best voor dat een ovulatietest een paar dagen positief is. Je ei is dan nog niet gesprongen in elk geval.
Hij lijkt vooral langzaam af te lopen... Gelukkig is het weekend haha! Vind het wel vreemd, vanaf donderdag ochtend positieve test met donderdag en vrijdag avond donkerste streep dan test streep, vanmorgen wel beduidend lichter dan gister avond...
Gebruik je misschien gevoelige testen? Merk je verandering aan je afscheiding (minder slijm)? Je maakt nog kans, dus lekker doorklussen vanavond! Als je genoeg testen hebt, kan je voor t slapen gaan nog testen en/of morgen met je tweede plas.
Ja lastig he.. Maar gelukkig leeft zaad een paar dagen hihi😁 Ben benieuwd hoe je test er morgen uitziet, wellicht is ie dan verder afgelopen en heb je toch vandaag je eisprong gehad.
Mag ik vragen waarom jullie zolang doortesten met ovutesten? Als je een piek hebt kun je stoppen toch? Dat doe ik altijd.
Heb helaas geen testen meer over. Ik ga er voor nu gewoon vanuit dat ie vandaag gesprongen is. Mijn symptomen waren gisteren ook wel op het hoogtepunt en vandaag weg. @Water; als ik was gestopt met testen had ik nooit geweten dat ik gisteren ook een piek op mn test had. Dus ben er wat dat betreft wel blij mee. DOnderdag voor het laatst gezellig gehad samen, weet niet of vanavond gaat lukken (man gaat met vriend op pad), misschien morgen ochtend. Zal wel genoeg zijn denk ik...
Mijn langste cyclus is 32 dagen en dat is 5 April, wanneer testen met Kruidvat zal ik 1 april al iets kunnen zien?
Ik blijf hier wel meekijken hoor Dora en Lola, is toch niet zo'n druk clubje dus redelijk makkelijk bij te lezen Al een tuurtest, wat spannend zeg!! Kan me voorstellen dat dat het mooiste kado ooit is
@MvM: Ben je zeker van je eisprong? Hoeveelste cd ben je nu? Je hoort ook wel eens dat dames die zwanger zijn positief blijven testen met ovulatietesten... Omdat hcg en lh van 'structuur' sterk op elkaar lijken, kan een ovulatietest dus ook op een zwangerschap reageren... Maar als je nog geen eisprong hebt gehad, kan dat natuurlijk niet