Ik denk dat het voor mij nog te vroeg is, aangezien mijn nog 5 april is. Ik ga zaterdag of zondag testen nog keer. Vind het raar dat ik nog witte test heb, verlies duidelijk meer afscheiding, veel meer last van mijn buik, op vreemde plaatsten puistjes. Zoals achter de oren en mijn hele rug gezicht en borst... Ik weet het niet meer. Mijn LF is tussen de 14 en 17 dagen. Weet niet precies wanneer ik kan testen. En of Tarwekiemolie ook dingen verandert eraan
♡ nod-lijst 1 t/m 7 april 2016 ♡ 01. (7) selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje louke - 43 jaar - ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) missmarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje mmm brammetje16- 32 jaar - ronde 8 - eerste kindje babyloveyou - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje in nieuwe relatie amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 02. (7) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na ko) - eerste kindje ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje loes87 - 28 jaar - ronde 7 - ??kindje 03. (1) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje 04. (3) ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (mmm) water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje wefly - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje 05. (6) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje donnamarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje mamavand - 29 jaar - ronde 6 - derde kindje testje - 26 jaar - ronde 1 - derde kindje 06. (7) kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje jezz- 31 jaar- 1e ronde- tweede kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje mmm tubi88 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje jughi - 28 jaar - ronde 1 - tweede kindje 07. (8) mvm1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje vleermuisjesss - 24 jaar - ronde 15(3e mmm) - 1e kindje mmm missreddragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje mirte85 - 30 jaar - ronde 23 - eerste kindje mmm datumloos. (1) perdiz, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje buiten de lijst. (1) babywish2016 - 43 jaar - ronde 24 - vierde kindje totaal: 41 wachtbankje (32), zwanger (1), ongesteld (5), mmm (5), negatieve test (2), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mamamiess gefeliciteerd! Ben echt super blij voor je Ashelke ik zou het echt niet weten, maar volgens mij is 5 dagen voor nod beetje te vroeg... Ik durf ook niet te testen
Dankjullie wel damens, ik heb op dinsdag 2 weken terug toen ik bij de tandarts zat me ei gevoeld. Dus denk dat hij woensdag is gesprongen. Zit nu denk 13 dpo! Teste eergister licht postitief maar wegens drukte kon ik het niet plaatsen. Hoop op meer roze!!
Gefeliciteerd!! mooie test zeg!!! Wat spannend voor je! En dat al in ronde 1.. Ongelofelijk! @nextstep: Ik heb ook nog noooooit een roze streepje getest met kV2v5 die blijven indd altijd Omo wit! Dus dit is wel echt heeeel hoopgevend! Ohhh spannend! Ik zou morgen echt meteen weer testen als ik jou was haha, ik zou me niet kunnen inhouden! Ik zit 3 dagen voor NOD.. Totaal geen kwaaltjes alleen gevoelige borsten maar dat heb ik altijd voor ongie komt😔 Ik heb Omo wit getest met 10 dpo dus wacht nu fijn mijn ongie af.. Weer niet raak deze maand *zucht* dat wordt op naar ronde 8..
Yes wat mooi de eerste voorzichtige roze testen! Hopen dat ze mooi oplopen voor jullie. Ingrijpen, ontzettend kloten voor je... Andere dames succes!!!
Vandaag heb ik bloed laten afnemen voor progesteron gehalte, morgen tussen 12:00-12:30 de uitslag.. pfft spannend!! Verder wordt ik elke nacht vanaf mijn ei 's nachts een keer wakker (heb ik normaal nooit) Ik was vannacht een beetje misselijk.. Ik hoop dat het raak is!
@Suze: Pfff dat blijft maar op en af gaan @Nextstep: Waauw spannend zeg! Ik zie ze beiden en zo vroeg al! Hopelijk lopen ze mooi op! Positieve ovulatietest klinkt trouwens ook veelbelovend @Ingri: Sterkte meid! @tubi88: Na je eisprong ga je progesteron aanmaken, maar tegen dat je ongesteld wordt, daalt het progesterongehalte in je lichaam weer... Progesteron kan voor veel kwaaltjes zorgen die dus ook weer kunnen verdwijnen! Al hoop ik dat je gewoon zwanger bent! @3llen: Jammer! Succes in de volgende ronde hoor! @Mamamiess: Waauw duidelijk zeg! Gefeliciteerd! @merelv: Waarom laat je je progesteron testen? Daar kan je toch geen zwangerschap uit afleiden, ofwel? Hopelijk een goede uitslag!
♡ nod-lijst 1 t/m 7 april 2016 ♡ 01. (7) selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje louke - 43 jaar - ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) missmarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje mmm brammetje16- 32 jaar - ronde 8 - eerste kindje babyloveyou - 24 jaar - ronde 2 - eerste kindje in nieuwe relatie amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 02. (7) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na ko) - eerste kindje ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje loes87 - 28 jaar - ronde 7 - ??kindje 03. (1) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje 04. (3) ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (mmm) water27 - 30 jaar - ronde 10 - tweede kindje wefly - 31 jaar - ronde 2 - eerste kindje 05. (6) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje donnamarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje familjen - 30 jaar - ronde 2 - eerste kindje mamavand - 29 jaar - ronde 6 - derde kindje testje - 26 jaar - ronde 1 - derde kindje 06. (7) kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje nextstep - 36 jaar - ronde 15 - eerste kindje jezz- 31 jaar- 1e ronde- tweede kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje mmm tubi88 - 27 jaar - ronde 2 - eerste kindje jughi - 28 jaar - ronde 1 - tweede kindje 07. (8) mvm1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje vleermuisjesss - 24 jaar - ronde 15(3e mmm) - 1e kindje mmm missreddragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje nummertje3 - 34 jaar - ronde 8 - derde kindje mirte85 - 30 jaar - ronde 23 - eerste kindje mmm datumloos. (1) perdiz, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje buiten de lijst. (1) babywish2016 - 43 jaar - ronde 24 - vierde kindje totaal: 41 wachtbankje (31), zwanger (1), ongesteld (5), mmm (5), negatieve test (3), twijfel-/tuurtest (1) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oh nee Ingri!! Wat gruwelijk! Zwaar klote! Dikke knuffel!! Hopelijk kunnen jullie vlot door naar een volgende tp!
Mamamiess gefeliciteerd! Hopelijk volgen er nog meer dames! Hier vanavond wat bruinverlies. Dat is vaak een teken dat mijn menstruatie eraan komt dus ik heb niet veel hoop meer deze ronde.
Goeiemorgen! Hoe gaat het met de testers vandaag? Wordt er nog getest? @Zoetekoek: had jij die test nou nog uit de prullenbak gevist? 😜
Gisteravond voor de lol ovulatietest gedaan. Positief... Maarja nog ff wachten en dan doe ik zwangerschapstest.. Moet mezelf moed inspreken om later te testen om zo teleurstelling te voorkomen
@Ashelke: Spannend zeg! Was hij echt helemaal positief? Of een licht streepje? Want hij moet écht knallen hé! Hier temperatuurdaling, dus ik veronderstel einde oefening alweer voor deze maand...
Ik kan ook op rood 😢 Gisteravond wat bruinverlies maar vanmorgen echt duidelijk ongi. Balen. Week te vroeg. Maar dit is natuurlijk de 1e natuurlijke eisprong na AC.
Oh Ingri, das echt niet leuk voor jou. Balen! Ook voor de andere dames op rood. Mamamiess: super gefeliciteerd! Nextstep: volgens mij ziet dat er goed uit hoor. Nog getest ondertussen? Ik heb eergisteren een super rare droom gehad. Ik moest plots binnen om te bevallen en ik had helemaal nog geen naam voor een zoontje! Drama! Ik zal er onbewust toch meer mee bezig zijn zeker...