Haha ja, maar er was nog steeds niks te zien... Ik ga het morgen nog een keer proberen, maar ik denk dat het niks wordt deze ronde. Kan jij je nog inhouden vandaag of heb je stiekem toch weer getest?
Wel mega ongi krampen sinds vanmorgen. Dat zou kunnen verklaren waarom mijn borsten al eerder zeer begonnen te doen. Mss komt mijn ongi wel wat eerder deze maand 😣 Hoop het niet natuurlijk. Temp was nog wel hoog vanmorgen. Begin dan meteen weer zo te twijfelen he... Pffff. Naja eerst morgen maar afwachten. Ik denk dat ik dan wel een testje ga wagen.
Houd moed!! Die krampen eerder kunnen ook op iets anders wijzen wanneer ga je weer testen? spannend! Zaterdag is m'n NOD.. Merk verder niks dus bereid me al voor op de rode duivels!
Wil niet de spelbreker spelen, maar een ovulatietest is vaak positief, ook al heb je de eisprong al gehad. Ik hoop natuurlijk wel op een posi zw-test ook voor jou, maar probeer je hier best niet te veel op vast te pinnen!
Ik ben net gebeld met de uitslag over het progesteron gehalte, ik heb in ieder geval een goede eisprong gehad! Nu maar hopen dat 'het' gelukt is...
Liefst wacht ik tot zaterdag (11dpo) maar misschien dat ik morgen toch al een testje doe 😉 Voor jou ook spannend hoor! Voel je normaal ook niks vlak voor NOD??
Hoi dames, Ik had een vraagje: als je voor je NOD test met een early test van Kruidvat en je ziet een tuur streepje? Ben je dan zwanger? Of kan het zo zijn dat je voor je NOD streepje ziet en dat je vier dagen later toch niets meer ziet, want ben bang voor teleurstellingen?
Ok. Ik heb een tuurstreep denk ik. Met middagurine op 10 dpo. Vanochtend won de ratio het nog maar vanmiddag niet meer. Zie de foto wat denken jullie?
Ik zie niks wefly maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen.. maar spannend zeg!! Wie weet morgen of overmorgen een duidelijker streepje. Ik duim voor je!
Ik zie op de eerste foto ook niets, maar op de bewerkte wel. Heb normaal altijd omo wit met die krengen. Dus dit is hoopgevend 😄
Wanneer kan je zeker zijn? Bv. als ik morgen of overmorgen donkerder streepje heb? Of zegt dat ook niets?