huh, ik dacht dat de website geupdate was en nu weer terug naar t oude? waar zijn ze mee bezig? yay nog meer zwangeren, wat goed! ik duim met je mee suze ik ga morgen testen, als t dan nog nodig is... Ik hoop het zo...
Zijn dit nu mijn gedachten of zijn we terug op de oude website? Ik snap er niks meer van... Super hoor wefly en mamavand! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd mamavand en wefly! Anderen nog even succes! Ik mag ook op Roze, vanmorgen CB test gedaan die duidelijk zwanger aangaf, en achteraf een mooi blauw streepje toen ik het stickje eruit haalde! Krijg alleen foto niet toegevoegd vanaf mijn tel, zucht.. Haha
Hai hai jeetjemina paar dagen offline maar uiteindelijk de oude website weer. Vervelend voor de ontwikkelaars dat het nog niet is gelukt. Meiden op roze wauw wat een verassing voor sommige geloof ik. Hoe voelen jullie je? Hier slecht nieuws....zondag ongesteld geworden en gister te horen gekregen dat ze me willen opereren. Er zijn toch sterke vermoedens van endometriose. Hoor binnen een week de datum voor ok en hopen dat het NIET TE verkleefd is en ze het deels kunnen weg halen en we kort erna kunnen starten met IUI/IVF. Dus hier pas in mei/juni weer in een NOD groepje. Succes allen!
Ziet er goed uit hoor mamavand! Wanneer was je nod? Boelie ook proficiat. Jammer ladylola. Hopelijk valt de operatie een beetje mee en ben je daarna Snel zwanger.
Hoi Hoi , Ik ben nieuw hier zat af en toe wel mee te lezen, maar heb me nu dan eindelijk geregistreerd. Gisteren (5 april) was mijn NOD, dagen ervoor verschillende testjes gedaan oa die van sensitest die je zes dagen eerder kan doen, eigenlijk niks op te zien, ja misschien een heel vaag schaduw streepje. Drie dagen voor mijn NOD eentje van Kruidvat gehaald, daar kwam ook een heel vaag schaduw lijntje maar pas na een paar uur.. Dus ik dacht, laat maar ik ga ongesteld worden, hier en daar wat buikkrampjes.. Maar toch voelde ik me zwanger.. Af en toe een vleugje misselijkheid, soort brok in m'n keel en vaak en veel plassen. Vandaag 1 dag na mijn NOD toch maar weer een testje gedaan en ja hoor ... Zwanger!! En dit streepje kwam binnen een minuut en werd steeds donkerder.. Kan het nog steeds niet geloven! Voor de dames die nog geen duidelijkheid hebben, ik duim voor jullie! En voor de dames die helaas deze maand niet zwanger zijn geworden, ook voor jullie duim ik voor de volgende periode! Groetjes Pareltje
@Dames op roze: Gefeliciteerd! @Suze: Waauw meid... Ik duim zo met je mee dat je morgen of overmorgen een duidelijke test in handen hebt! Zou mooi zijn toch, na al die tijd! @LadyLola: Ik zou de KO doen hoor, hier ook gehad (terwijl ze eigenlijk geen vermoedens hadden dat er iets mis was), maar uiteindelijk wel heel blij mee geweest! Natuurlijk is het dan weer even 'pauze', maar dan weet je nadien toch zeker waar je aan toe bent! Hier vandaag onze afspraak bij de fertiliteitsarts gehad, we mogen deze ronde met iui in eigen cyclus starten (zit al te ver in mijn cyclus om met de hormonen te beginnen) en vanaf volgende maand met clomid starten voor de iui! Ronde 17 wordt dus een halve mmm, maar vanaf volgende maand zitten we er volledig in... Ik hoop dat het snel raak is, want het is wel heel confronterend nu. Het lijkt alsof we het echt moeten 'opgeven' nu, ookal ben ik blij dat er wel vooruitzichten zijn anderzijds!
Ik mag ook echt op roze! Afgelopen zondag was mn nod. Niet ongesteld geworden en alleen maar positieve testen! Vanochten nog even de clearblue gedaan Dus wij konden de afspraak die we vrijdag hadden staan bij de gyn afzeggen! Vanmiddag aangemeld bij de verloskundige en 28 april 1e echo! Op wat vermoeidheid na eigenlijk geen klachten! Alleen mn (.)(.) zijn flink aan het groeien Voor de dames op rood.. Heel veel succes met zwanger worden. Voor de zwangere dames.. Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd Mamavand en Ingie! dat is hoopvol!!! Hier zondag ongesteld geworden helaas, nu ronde 16 in. Ik kan niet meer wachten om eindelijk te beginnen met IUI, al ben ik ook bang voor de hormonen, ik vind een naderende menstruatie al verschrikkelijk...
Wat raar met de site! Afgelopen dagen steeds wel gekeken maar kon er niet opkomen. En nu is de oude er gewoon weer... Vandaag eigenlijk mijn NOD en nog helemaal niets. ik denk dat mijn ei ook iets later is geweest. Durf nog niet zo goed te testen. Denk dat ik zaterdag test... Voor alle dames verder op roze, gefeliciteerd!!! Hadden jullie van te voren echt dingen waaraan je merkte dat het wel eens raak zou zijn?
JEEJ ik mag ook op roze. Afgelopen maandag ochtend op 9dpo een echt heel licht roze streep maar pas na 10min. Gisteren eind 17u nog eentje en met mezelf afgesproken dat wanneer deze ook licht positief zou zijn, ik ook een clearblue zou doen... Om echt zeker te zijn... En zie het resultaat! Whiehoe...zooo blij maar tegelijk ook zo spannend! Alle andere dames op roze ook gefeliciteerd!
Nou welkom en tot ziens hahaha Nee super gefeliciteerd meid! Was je al lang bezig om zwanger proberen te raken? 1e kindje? De andere op roze ook gefeliciteerd zeg!!! Mooi om te zien!
Gefeliciteerd voor de dames op roze, Dora veel sterkte, Voor mij gister mijn nod en nog steeds niks, ik ga zaterdag testen,
Haha ja Zoetekoek, dat krijg je als de site er 4 dagen uit heeft gelegen! Hier voornamelijk beetje steekjes en vol gevoel in mijn onderbuik, ook meer dromen en snachts zwetend wakker worden.
Dankjewel! Was de eerste ronde, nooit verwacht dat het zo snel zou gaan en tot vandaag dacht Ik gewoon ongesteld te worden.. Ik heb al drie kinderen van 14,11 en 10.