Wordt al weer een stuk drukker in dit topic! FIjn! Hier gelukkig al weer op dag 3 vd cyclus, bijna weer verder. Heb mezelf voorgenomen nu pas echt te testen op de dag dat ik nav mn ovutesten ongesteld moet gaan worden... Ga proberen er ietsje minder mee bezig te zijn deze maand ...hopen dat het lukt
Dankjewel voor je berichtje, ik ga morgen mijn ha bellen om te vragen hoe nu verder. Ik begin het er steeds moeilijker mee te krijgen en dat breekt me echt op. Mijn leeftijd zit ook niet mee denk ik. Ik ben al bijna 31... En we zouden zo graag een kindje krijgen samen <3 Thanks!
Heel goed! Zeg dat het je emotioneel zo enorm op breekt. In nov/dec had ik echt mijn kookpunt van frustratie en verdriet bereikt. Kon alleen maar huilen, was zo uit balans. Sinds januari is dat ineens weg en sta ik er rustiger in. Ik ben 32 en ik denk ook dat zij daarom helpen, omdat ik al zoveel jaar bezig ben om nummer 1 te krijgen, mijn dochter had ook veel pech. En nu nummer 2 een miskraam en weer zo lang. Krijg dinsdag HSG. Hoop dat jij een doorverwijzing krijgt.
Spannend, zie je op tegen die hsg? Ik dou die in ronde 14 krijgen, maar toen bleek het raak. Ik denk dat als ik naar de ha stap ik binnenkort dan ook onderzoeken krijg dus dat dan de eerste stap zal zijn. Hopelijk valt het je mee! Gisteravond vertelde ml dat er 2 vrouwen die ik ook ken tegen hem hebben gezegd dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn. Wat een dooddoener zeg!!! Dat schoot me zo verkeerd dat ik spontaan in janken ben uitgebarsten.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (5) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM 02. (5) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje 03. (2) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 04. (1) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) 05. (3) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje 06. (2) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje 07. (4) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 24 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal! Ik heb mijzelf er ook weer bij gezet. Ik snap alleen vrij weinig meer van m'n cyclus dus heb maar gewoon het gemiddelde van de afgelopen maanden genomen (29 dgn). Hoop dat er een hele mooie roze lijst ontstaat deze keer!!
Aaawh ja die zijn keihard die opmerkingen. Ik wil hen nog wel horen janken ls zij zover zijn! Heb het ook te vaak gehoord. Het gaat er links in en rechts uit. Heb ook met mijn dochter geleerd dat je van mensen geen aah hoeft te verwachten. Typisch NL om het te bagatelliseren.
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (5) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM 02. (5) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje 03. (3) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 04. (1) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) 05. (3) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje 06. (2) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje 07. (5) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal, ik kom mij ook bij jullie aanschuiven! Vanmorgen ongesteld geworden, had het ook wel verwacht want mijn temp daalde gisteren voor mij ineens enorm laag naar 36.6, en vandaag naar 36.7. En mijn zoontje wil ook ineens veel vaker aan de borst sinds vannacht, dus kon het daar eigenlijk ook wel op vastpinnen Zie dat hier al lekker gezellig word gekletst Zijn hier ook meer dames die tempen?
Hoi missreddragon, Ook niet gelukt helaas zag ik... balen Ik zie meer dames van de vorige NOD club, was niet zo succesvol he Hopelijk deze maand des te meer roze!!
Ja was helaas niet zo'n succes. Eerst positieve test, dan een omo witte test en 3 dagen overtijd ongesteld worden. Was wel zenuwslopend. Ik ga nu ook niet eerder testen dan na mijn NOD.
Nee ik ga dat ook niet meer doen. Ik ben ook heel raar ongi geworden deze keer. Eerst 2 dagen licht, toen een dag niks en nu weer 2 dagen bruinverlies. Eerst maar wachten tot dat voorbij is en dan weer op naar de vruchtbare dagen
Hey dames zie weer wat bekende namen voorbij komen. Laatste topic was idd helemaal geen succes Ik hoop nog met vreemde ongi alsnog een posi test te krijgen volgende week en dat het innesteling was. Stiekem hoop ik het maar moet ook realistisch zijn dat die kans niet zo groot is
Net lf van 14 dagen vandaag. Maar of dus korte lf gehad van dag of 10 of iets korter ben er maar vanuit gegaan dat na posi ovu test dag erna mn ei geklapt is. Of late innesteling. Vandaag getest maar was negatief maar zou logisch zijn als ik misschien dinsdag pas mn innesteling heb ehad of zo Heeeeeel frustrerend haha.
Pfff ja dat is zeker frustrerend. Afwachten dan maar! Ik heb gisteren ook nog voor de zekerheid getest, omdat ik twijfelde vanwege misschien late innesteling, maar bleef negatief. Ik heb me er maar bij neergelegd