Ja denk dat het zeker een goed idee is om elkaar te steunen niet te testen voor nod haha! Zag in het vorig forum heel veel teleurgestelde dames!
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡[/SIZE] 01. (5) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM 02. (5) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje 03. (2) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 04. (1) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) 05. (3) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje 06. (2) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje 07. (4) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje Heidime - 27 jaar - Ronde 3 - eerste kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hahaha wie het langste volhoudt ! Mijn nod is pas 7 april, laatste dag van de nod-groep dus denk dat ik niet kan wachten met testen tot mn nod als ik andere testers zie
Ow en dames, er staat bij mij dat ik in mn 3e ronde zit maar officieel is het de 15e ronde. Heb eerste jaar geprobeerd zonder resultaat, zit nu in me 3e ronde Clomid.
Het is inderdaad een nadeel als je als 1 van de laatsten aan de beurt bent en anderen op de lijst al gaan testen en ook positief testen. Word je helemaal optimistisch van. In mijn vorige groepje was heel veel roze en dan hoop je ook echt dat het besmettelijk is haha. Ik wil me deze maand ook inhouden en pas na NOD testen.
Jaaa dat snap ik wel meiden, maar wij van de eerdere dagen in de club gaan jullie steunen tot jullie nod hoor! Komt helemaal goed!
♡ NOD-lijst 1 t/m 7 April 2016 ♡ 01. (5) Selles - 25 jaar - ronde 3 - eerste kindje 3llen - 28 jaar - ronde 4 - eerste kindje Potato - 34 jaar - ronde 15 - eerste kindje Louke - 43 jaar - Ronde 3 - vierde kindje (1ste in nieuwe relatie) MissMarijke - 37 jaar - ronde 39 - tweede kindje MMM 02. (5) mamamiess - 23 jaar - ronde 1 - tweede kindje Dora 26 - 28 jaar - ronde 16 (3de na KO) - eerste kindje Ingri - 34 jaar - ronde ivf 1.1 - eerste kindje Lola3 - 29 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zoetekoek - 31 jaar - ronde 3 - eerste kindje 03. (3) boelie88 - 27 jaar - ronde 5 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje MMM Amsje - 25 jaar - ronde 4 - eerste kindje 04. (1) Ladylola - 32 jaar - ronde 19 - tweede kindje (mk ronde 9) (MMM) 05. (3) kim2306 - 22 jaar - ronde 10 - eerste kindje Suze29 - 30 jaar - ronde 19/4e na mk - eerste kindje DonnaMarie - 28 jaar - ronde 2 - eerste kindje 06. (2) Kimmiez - 32 jaar - ronde 4 - eerste kindje Ashelke - 24 jaar - ronde 5 - tweede kindje 07. (6) MvM1984 - 31 jaar - ronde 3 na curretage - tweede kindje Crea1989 - 26 jaar - ronde 2 - tweede kindje Hinti - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje VleerMuisjesss - 24 jaar - ronde 3 - eerste kindje MissRedDragon - 32 jaar - ronde 2 - tweede kindje Heidime - 27 jaar - ronde 3 - eerste kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (1) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 24 - vierde kindje Totaal: 26 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Haha ja ik ben ook als 1 vd laatste van de NOD.... Maar ga het gewoon iig proberen vol te houden tot 1-2 dgn voor NOD
Zijn er meer meiden die deze ronde met tarwekiemolie starten? Ik ben net begonnen, heb die van A. Vogel. Fingers crossed dat het iets helpt!
Hier minder goed nieuws...vriend moet volgende week voor 4 dagen (!) naar het buitenland... Net de belangrijke week .. Probeer het los te laten maar niet gemakkelijk. Nu ben ik deze ochtend begonnen met ovulatietest te doen. Niet met het eerste plasje maar een dik halfuurtje later... Probeerde al voorzichtig positief te zijn want als de eisprong vroeger komt dan lukt het misschien toch nog voor dinsdag.. Maar ik las ondertussen ook dat de testen met urine voor 10u niet betrouwbaar zijn (ivm te geconcentreerde ochtendurine). Ik voeg even de testjes bij... Wat denken jullie?
Louke; hij is nog niet positief maar al aardig donker zie ik heb gelezen dat je niet met je eerste urine test moet uitvoeren maar pas met de 2e (tegen de middag). Hoop voor je dat je ei voor of na die 4 dagen zal zijn. Echt jammer dat je maar 1 keer per maand de kans krijgt succes!
Ik ga pas na m'n eisprong starten met de tarwekiemolie van De Tuinen. Ik hoop voor ons dat het iets helpt Zoetekoek! 🙏 @Louke Het lijkt erop dat je eisprong nadert, maar je hebt nog niet je piek. Ik zeg vanavond en morgen middag even weer testen. Ik heb normaal een superlichte streep, en 1 dag voor m'n LH piek zo een duidelijke streep, maar net niet donker genoeg. Hopelijk komt je eisprong eerder (of later wanneer je vriend terug😃 )
Haha ik slik al twee cyclussen tarwekiemolie. Tot nu toe nog geen resultaat maar ik blijf het wel slikken! Hihi! Ik doe trouwens mee met niet testen voor NOD! En ik heb besloten deze ronde geen ovu testen te doen maar gewoon om de dag te klussen! Gebruik nu al maanden ovu testen, ook zonder resultaat dus ga sproberen het zwanger worden een beetje los te laten en er minder mee bezig te zijn. Wie weet helpt dat 😊 Is weer eens een andere aanpak