NOD lijst 1 t/m 7 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn ongi ook de deur uit gezwaaid... op naar de eitjes ;)

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    succes dames deze maand! veel 'klus-plezier' en op naar een mega roze lijst!!! :) ik blijf jullie volgen!

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Word je dan wel ongesteld? En wek je je eitjes op met hormonen? Of hoe zit dat dan?
    Sorry ben nogal nieuwsgierig...

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    We kunnen bijna aan de gangbdames
    Hier zondag gisteren al leuke avonden gemaakt en heb vl gevraagd of we nu es een 2 wkn regelmatig kunnen doen en dat ik nog wel kijk of ik dan ovutest doe.
    Vind ie best ok maar geen garanties
    Dus ja wat moet ik er mee??

Weet iemand of lf elke cyclus gelijk is?

5. ingie87

ingie87 Actief lid

7 mrt 2015
    126
    0
    16
    Ik ben er achter gekomen door ovu testen dat mijn lf 13 dagen is. Tot nu toe is dat elke ronde zo geweest.. Maar weet niet of de lf voor iedereen altijd even lang is.

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik had altijd atandaard 14 dagen maar deze ronde was helaas iets langer. Ik weet de oorzaak dus ik weet ook dat normaal gesproken het wel stabiel is. Bij mij is mn cyclus niet regelmatig maar dat komt omdat mn ei elke keer op n ander moment komt. De lf is telkens gelijk.

Mijn vl wil liefst elke dag, maar we gaan toch proberen om de dag rond mn ei omdat dat echt het besteschijnt te zijn voor zn zaad
    .

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Mijn lf is iedere x verschillend.
    Bij mijn cyclus van 27 dagen is het 15 tot ei sprong en lf 12
    Bij mijn cyclus van 29 dagen is het 16 tot ei sprong en lf 13
    Bij mijn cyclus van 33 dagen is het 19tot eisprong en lf 14

Dus mijn cyclus verschilt door mijn eisprong, hoe langer het duurt voor mijn eisprong er is hoe langer mijn lf word.

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik dacht eigenlijk dat je luteale fase normaal elke cyclus (ongeveer) hetzelfde is... Bij mij is die standaard 13 dagen.

Je eitje kan wel vroeger of later komen, daardoor verschilt normaal je cyclus in lengte... Maar blijkbaar zijn er toch nog uitzonderingen op de regel ;) Je weet nooit met je lichaam hé!

Hier nog niet aan de klus geraakt, geveld door buikgriep! Hopelijk krijgt vriendlief het de komende dagen ook niet :( Ik zou in ronde 7 nu ook liever niet teveel kansen meer 'verspelen'. Duimen maar!

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja dat dacht ik eerst dus ook dat het ongeveer wel het zelfde zou blijven. Maar dat is bij mij dus niet het geval. Hoop niet dat dat iets betekent! Ik zie er bij mij wel een verband in, als mijn ei op cd 16 komt ipv 15 weet ik dat mijn lf ook 1 dag langer word. Dus 13 ipv 12.

Vervelend dat je buikgriep hebt! Hoop ook niet dat je vriend het krijgt.

10. ingie87

ingie87 Actief lid

7 mrt 2015
    126
    0
    16
    Bah.. buikgriep. Hopelijk is het snel over en kunnen jullie aan de slag! ;)

11. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Hier nog volop in de menstruatie... Eigenlijk wil ik niet aan ovulatietesten beginnen, maar mijn cyclus is niet helemaal stabiel. En ik weet mijn LF ook niet. Maar al 2x zwanger geraakt toen mijn cyclus nog veel onregelmatiger was. Dus wil het wel aan de natuur overlaten. Maar ik wil ook graag nu nu NU zwanger worden... Haha...

Eerst maanden moeten wachten ivm dat manlief niet zeker wist of hij ervoor wilde gaan. Daarvoor 'moest' ik een spiraal omdat de pil niet meer gaat en omdat we midden in een verbouwing zaten. En nu mag het en dan duurt elke dag te lang.

Vorige ronde was iedereen hier in huis ziek, dus hopelijk lukt het nu wel. Dan heb ik daags voor we op vakantie gaan een positieve test. Anders moeten we op vakantie een kindje maken, dat is ook wel leuk :)

Het gaat vast lukken meiden!! :)

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wij vertrekken op mijn nod een dagje op vakantie... Best wel spannend hé ;) Hopelijk zonder al teveel rood op pad :D of met een man extra :)

Begin me hier toch al wat beter te voelen... Het gaat al met ups en downs sinds maandag, dus hopelijk is het nu helemaal voorbij! En heeft vriendlief het dit weekend ook niet zitten. Gelukkig heeft hij een redelijk goede weerstand, afwachten maar!

Vind het wel fijn dat er hier zo vroeg al veel gekletst wordt, dan gaat de tijd wat sneller voorbij!

13. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Leuk dames die nu al kunnen gaan klussen. Succes!

Hier al weer minder erg ongesteld, de teunisbloem lijkt effect te hebben. Is nog maar dag 4 van de cyclus. Hopen dat het ook effect heeft op de lengte van deze cyclus! Zou zo fijn zijn als ik deze maand nog een eitje heb!

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ni84 haha ja dat gevoel ken ik dat je nu zwanger wil worden! Dat heb ik ook ik zie overal in winkels allemaal leuke dingen, maar ik koop ze maar niet. Dat wil ik pas doen als ik zwanger ben!

@Dora ik hoop dat je dan toch met een persoon extra op vakantie gaat! ;) gelukkig voel je je al weer wat beter!

@guusje, ik hoop ook voor je dat de teunisbloemolie goed zijn werk doet en je deze maand nog een ei hebt!

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Had je gewoon een echo gehad, zonder dat er een specifieke reden voor was?
    Ik ben namelijk zelf naar de gyn geweest, maar omdat de semenanalyse goed was, wil hij dat we nog zelf verder proberen tot november.
    Ik heb wel bloed gegeven en krijg in augustus een uitstrijkje, maar als dat goed is dan gebeurd er nog niets. Ik vind dit zelf nogal lang... En krijg pas verdere onderzoeken in november. Dus ben even benieuwd hoe dit andere dames vergaat.

16. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beterschap.. snel beter worden & klussen maar ;)

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Vanavond gaat het alweer een heel pak beter, bedankt dames!

Mijn vriend is hier vrijwillig bij de brandweer en vandaag gingen ze 'the last post' spelen... Natuurlijk veel mensen aanwezig.
    Een collega-brandweerman en zijn vriendin waren er ook, hadden hun spruit van een half jaar bij. Ik ging eens piepen in de buggy en je kan het al raden... De vraag was onvermijdelijk denk ik... Een andere collega vroeg aan ons wanneer wij eraan gingen beginnen... We stonden eventjes met onze mond vol tanden.

Ze vragen het tegenwoordig zo dikwijls en ik weet gewoon niet meer welke excuses ik moet gaan verzinnen! Voordien zei ik altijd dat ik ging wachten tot ik een vaste job had, die heb ik ondertussen al even... Dus nu probeer ik te zeggen dat mijn vriend er nog niet helemaal voor open staat, maar dat is ook geen mooi excuus...
    Hoe reageren jullie nu op zo'n vragen? Welk antwoord geven jullie?

Voelde me toch weer eventjes slecht... Had het aan mij gelegen was die kleine er ook al lang geweest hoor! Of op zijn minst toch onderweg!

En dan begin je ook weer te twijfelen, doen we het wel op de goede manier, is er niks mis met ons, is er geen reden waarom het zo lang duurt... Pfff diepe zucht!

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Die vraag krijg ik ook redelijk vaak, ik zeg dan vaak iets van, voorlopig nog niet. Of Ja over een paar jaar ofzo.
    Als het aan mij had gelegen was er ook al 1 geweest of onderweg maarja.. Het gaat niet zo snel als we zouden willen..

Ik twijfel ook soms wel of er niet iets mis is, ik ben nog jong en waarom duurt het dan zo lang? Van alles geprobeerd, om de dag seks, iedere dag seks en nog niet raak..

19. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dat is wel herkenbaar meid...
    Voor mijn gevoel zijn we ook al een jaar bezig, gewoon omdat ik eerst nog medicatie voor epilepsie moest afbouwen en verdere controles doen om te zien of ik wel zwanger mocht worden.
    En als je zover bent, mag het er zo snel mogelijk zijn hé ;)
    Komt wel goed met ons!

20. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Mja, misschien moet ik ook gewoon wat meer rond de pot draaien.

De vragen komen bij mij ook dikwijls hoor, ben zelf ook nog maar 27...
    Vriendlief is er bijna 44, dus soms begin ik wel eens te twijfelen of zijn zaadjes niet 'te oud' zijn ofzo... Maar blijkbaar doet leeftijd daar toch niet echt toe bij een man, toch niet voor de kwaliteit.

Soms troost ik mezelf met de gedachte van 'och, nu duurt het lang, maar als we voor een 2de gaan, zal het een fluitje van een cent zijn'. Ookal weet je dat natuurlijk nooit zeker ;)

Ons geduld wordt serieus op de proef gesteld, maar ons moment komt zeker wel! En dan kunnen we er eens zo hard van genieten! We hebben er dan ook zo lang naar uitgekeken.

Daarmee dat ik er zo blij mee was dat er in de vorige lijst ook heel wat dames op roze konden die toch ook al even bezig waren, is ergens ook een troost. Binnenkort is het aan ons!

Deel Deze Pagina