😯 op naar ronde 9... ik mag op rood. Dames veel succes en zoals het er nu uit ziet zie ik veel van jullie terug in de volgende nod groep. Andere dames succes en hopelijk toch nog veel roze..... zal duimen. Lieve groet 😚
Houden de niet testers tot NOD het nog vol? Ik nauwelijks maar dat slaat echt nergens op want ben hoogstens 7 dpo. Toch ga ik zaterdag een testje doen ivm een feest. Als ik dan een tuurstreepje heb drink ik voor de zekerheid niet. Dinsdag is NOD (ivm korte lf) ben dan 11 of 12 dpo. Ik hoop er toch zo op dames, maar reken nergens op hoor!
1,5 dag menstruatie en nu weer bijna niets.. Er is weer eens iets ontregeld hoor.. bah! Ook nog eens verkouden.... kom maar op hoor kwaaltjes, nu mag alles wel tegelijkertijd! Doetie.. balen zeg Volgende ronde nieuwe kansen !
Ik ben nu pas 9 dpo. Heb echt geen enkel kwaaltje dus geen vernoeden dat het raak is dus kan prima wachten tot na mn nod Maar verwacht er niets van deze ronde. Ik zal pas op woensdag testen als ik dinsdag niet ongesteld word
Wat ontzettend balen Doetie! Ik denk dat we in dezelfde NOD-groep komen, eind augustus? Vreemd Jessiee, het is een stuk fijner als het gewoon in 1x doorbreekt en aanhoudt. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Dames met testdrang, hou vol hoor!!!
Hier vandaag 6dpo uitgaande van een lf van 13 dgn. Merk behoorlijke krampen rondom mn baarmoeder uitstralend naar mn liezen/bovenbenen. Gisterenavond had ik echt een ontzettend ongi gevoel. Meestal heb ik dat pas 2dgn voor nod. Verder helemaal geen last van andere kwaaltjes. Ben wel erg benieuwd maar testdrang heb ik nog niet echt.... Vind het vooral weer erg spannend worden 😃😃
Hier is het gelukkig ook nog veel te vroeg om te testen. Zit nu op 4/5 dpo. Maar het kriebelt me toch een partij doordat ik al die testen van jullie zie. Het scheelt wel dat ik dit weekend met mijn man een weekend weg ben, dus hopelijk ook veel afleiding Gefeliciteerd aan alle roze dames en alle rode(het zijn er voor mijn gevoel al veel te veel) succes in de volgende ronde! En alle testers: kom op. Zet de lijst op roze!!! Enne ik weet niet meer wie dat schreef over het leeftijdsverschil. Nou hier ook hoor. Ik ben 8 jaar ouder dan mijn man, maar wij merken echt geen verschil. Ik vond het zelf in het begin wel lastig omdat andersom naar mijn idee de normale gang van zaken was, maar onze omgeving had er helemaal geen problemen mee en nu zie ik gelukkig om ons heen ook een heleboel mensen waarbij de vrouw ouder is. Zolang je samen gelukkig bent boeit dat hele getal gewoon echt niet
Ja inderdaad ! Normaal is het 1 dag licht bloed en dan breken de dijken door... deze keer geen doorbraak, vervelend... want zou er dan wel genoeg uit zijn om een eventuele volgende ronde wel zwanger te kunnen worden :/
Jessie vervelend zeg. Ik hoop dat je snel je ongi hebt of in ieder geval duidelijkheid Frettino Nog even volhouden. Hier vandaag 10 DPO maar negatief
Volgens pendel volgende een jongen. Mijn beste vriendin lacht zich dan rot die zegt al jaren dat ik een mannen moeder ben haha. Ik wilde graag een knul want ben wel meer van dat stoere dan het zacht lieve maar de volgende mag beide zijn. Toch zou knul leuk zijn. Dan heb ik mijn man, 2 zoons , 2 honden reu en kat ook mannetje ik en me kerels Zitten nu in megapret! Echt enorm leuk. En manlief met de uk mee klimmen en klauteren en mama even rustig zitten. Moet er even niet aan denken haha ga zo maar weer lekker lezen
@Rebo: Ja! Ze lopen mooi op meid! Hoeveel dpo ben je nu normaal? @Annenas en Lace: Pffff @Pisam: Normaal moet je om de 2-3 dagen inderdaad duidelijk verschil zien. Maar ik heb ook al gemerkt dat de testen van verschillende pakjes dikwijls donkerder/lichter zijn, dus misschien daarmee... Maak je nog geen zorgen hoor! Morgen even opnieuw testen en die van gisteren en morgen naast elkaar leggen! @Koekie: Jammer meid De testen van action zijn wel minder gevoelig hé, dus wie weet! @Blackie: Jouw temperatuur zit wel knap goed! @Suze: Duimen draaien nog voor je! @Doetie: Jammer meid, succes in de volgende ronde! @Frettino: Leeftijdsverschil is niet erg hoor, zolang je maar gelukkig bent! In het begin vonden mijn vrienden het 'raar' dat ik met een man van 17 jaar ouder samen was, maar nu ze hem kennen merken ze het verschil ook niet meer. En ze zien dat ik héél gelukkig ben en daar gaat het om @Jessiee: Hopelijk snel duidelijkheid meid, op deze manier is het echt niet leuk! @Testdrang: Het begint serieus te kriebelen hier, maar wil zeker nog tot zondag afwachten, is 1 dag voor nod... Deze nacht toch nog eens goed geslapen, maar blijf wel ongelofelijk moe! Hier ook nog enkele drukke dagen, dus ik geloof dat ik het wel zal kunnen houden tot zondag, misschien wel tot maandagochtend voor we vertrekken of dinsdag eventueel als we op reis zijn!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Alva, 30 jaar, ronde 1, 4e kindje 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (13) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Girl123, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje jessiee, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje 2 aug: (5) Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje Rebo, 29 jaar, ronde 1 na 2mk, 3e kindje 3 aug: (4) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 4 aug: (9) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje 5 aug: (5) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje PME, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje suusje1988, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 6 aug: (8) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje Dege, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Blackie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 7 aug: Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 53 Zwanger (3), Ongesteld (10), MMM (*), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Als ik iemand vergeten ben of op een verkeerde kleur heb gezet... Pas het gerust aan of meld het even hoor! Er wordt zoveel gekletst dat ik misschien dingen over het hoofd zie
Hé wat grappig! Hier is het net andersom! Mijn vriend zit met allemaal 'dames' in huis: mij, 2 poezen en een labradorteefje Qua dieren zijn wij niet zo voor de mannen
@dora echt mijn temperatuur zo goed?? Ken het er niet goed genoeg voor. En moet nog een week voor nod. ... Haha ja wij wel van de mannetjes. Voor ons geen loopse teven in huis. Ik 9 maanden zwanger is meer dan zat aan hormonen