Mijn arme vader heeft 3 dochters en 4 kleindochters... haha... Het wordt tijd voor een jongetje... Hij zegt altijd, ach de mannen zijn vanzelf aan komen waaien... En dat klopt ook want we zijn inmiddels allemaal met een man getrouwd
Zolang hij stijgt en hoog blijft zit dat goed hé! Hier ook geen loopse meiden in huis hoor, iedereen heeft een knoopje gehad
We hebben 5 dieren, 3 katten en 2 honden> 2 mannetjes katjes, 1 nog een baby van 3 weken, kan dus wel een beetje moederen 1 vrouwtjes kat 1 reu en teef, Herder en husky.
Oeeeh een husky! !!! wij hier ook! Hoever stijgen dan? Want als ie dat nog week moet doen heb ik kort slenk haha
Blackie: als je zwanger bent, blijft je temperatuur hoog in vergelijking met de temperatuur voor de ovulatie. Hij hoeft dus niet te blijven stijgen, hij moet boven de 'baseline' liggen. Nog even afwachten dus! @Meiden die ook al wat langer bezig zijn voor hun 1e kindje. Zijn jullie wel eens bang dat het niet gaat lukken op de natuurlijke manier? Het spookt elke keer in mijn hoofd als het niet gelukt is ...
@ Lace... Elke maand weer diezelfde angst, en als ik dan weer het eerste rood zie pik ik toch wel een traan weg. Weer niet gelukt. Constant vragen, wat is er mis met mijn lichaam? Waarom mag ik geen kindje? Doen we het niet goed genoeg? Constant onderzoeken wat we beter kunnen doen, wat wel niet te nemen met suplementen. Het is erg onzeker, dat kan niemand wegnemen. Gelukkig hebben we nog een paar stappen te gaan voordat het echt niet meer zou lukken. En daar trek ik hoop uit.
Testdrang heb ik hier nog totaal niet, ik heb het idee dat het deze ronde niet raak is dus eigenlijk wacht ik al op me menstruatie. @lace ik ben daar ook bang voor dat het niet op de normale manier gaat lukken. Als het nu niet raak is zit ik al in ronde 10 scheelt niet veel en het is al een jaar en dan maar naar de huisarts.. Liever wil ik dat niet maar zou wel graag een kindje willen krijgen
Wij hebben een witte herder teef. Ze is net loops geweest dus we gaan haar over een maand of 2 laten helpen Wij zijn ook meer van het stoere, maar dat nag tegenwoordig met een meisje ook. Tis niet allemaal rose gelukkig. Enige waar ik doodsbang voor zou zijn bij n meisje is der haartjes. Ik ben helemaal niet handigmet haartjes dus dan ben ik snel bangdat ze voor schut loopt. En ja van vriendlief kan ik dat natuurlink al helemaal niet verwachten. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou liefst eerst n jochie en daarna een meid. Zou het heel leuk vinden om van allebei een te hebben. Maar t aller belangrijkste is de gezondheid natuurlijk
Wij kruipen ook langzaam richting het jaar. Dit wordt onze 10e maand, alleen trekken we er wat maanden af i.v.m gezondheid van mijn man. We hebben poos geleden besloten dat als het in december niet gelukt is, dat we in januari naar de huisarts zouden stappen. Dan zijn we officieel iets langer dan een jaar bezig, maar houden we ook rekening met evt. effecten van zijn antibioticagebruik e.d. Ik heb het liefst dat het op de natuurlijke manier gaat lukken! Maar het is ook fijn dat er tegen die tijd dingen uitgezocht kunnen worden. Maar goed, officieel staat er natuurlijk een jaar voor. Het kan ons nog lukken meiden! Ben 'blij' dat ik niet de enige ben die met zulke twijfels rondloopt.
Oh meiden als ik dat zo hoor het lijkt me zo vervelend als het maar niet wil lukken. Snap best dat je het dan soms niet ziet zitten . Ik ga me dan bijna schuldig voelen dat het bij ons tot nu toe wel snel lukt en lijkt weer te doen. Kan ik niks aan doen maar toch. Daar de volgende ronde ook weer moeders voor moeders want gun ieder het geluk! Op welke manier dan ook nodig is
Ik denk dat iedereen wel af en toe bang is dat het niet lukt. Wij zitten pas in ronde 5 maar de gedachte bekruipt me soms wel. Maar goed wij hebben nog alle kansen dus we houden het vooste vertrouwen dat het in orde komt voordat het jaar voorbij is. Deze ronde vrees ik dat het niet raak is. Mn lichaam geeft me geen gevoel, maar dan weer op naar de volgende ronde. Toen we begonnen zei ik wel eens: ik zou het niet zo leuk vinden om in juli of augustus te bevallen omdat iedereen dan altijd met vakantie is. Nu zou ik overal blij mee zijn als het maar komt.
Dat had ik ook, alleen eisen, niet in die maan, liever in die maand, liever een jongen, dit en dat.. na 13 maanden maakt me echt geen moer meer uit, alles is welkom op welke datum en tijdstip dan ook.
Had net in 1 keer enorm veel wateroge afscheiding het voelde alsof me ongesteldheid er was maar was toch soort van water wat eruit kwam sorry weet nie hoe ik het anders moet zeggen 😊 iemand hier ervaring mee?
Het lijkt gewoon zo zonde om een jaar te proberen en er dan pas achter te komen dat het zoiezo niet lukt. Dan is een jaar wel lang. Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ook echt geen idee of het überhaupt lukt. Als ik ooit een keer een positieve test zou hebben gehad dan wist ik in ieder geval dat het wel kon om überhaupt zwanger te raken Maar goed ik weet ook heel goed dat ronde 5 nog niet bijzonder lang is dus ik laat die gedachten altijd maar varen
Ik herken het gevoel hoor Lace... In het begin had ik ook veel verwachtingen, dacht dat het wel snel raak zou zijn (toch binnen het half jaar), mijn vriend dacht zelfs dat ik meteen zwanger ging zijn! (typisch mannen misschien, die denken dat ze super-zaad hebben) Ik had de wens voor een meisje, liefst niet gedurende de zomermaanden hoogzwanger rondlopen, ook niet willen bevallen in december, januari... Ondertussen is het gewoon eender wanneer het komt en wat het is, zolang het maar gezond is! Nu zitten we in ronde 7, straks misschien ronde 8 en dan duurt het me echt wel lang! Heb ook schrik dat er gewoon iets mis is en dat we na een jaar proberen gewoon te horen krijgen dat het niet op de natuurlijke weg zal lukken... Daar sta je dan met je jaar proberen! Bij mij begon het na de 5de rond ook al zwaar te wegen... Ik twijfel nu ook nog altijd hoor of er iets is dat we verkeerd doen, of er lichamelijk iets mis is met ons... Hopelijk zijn we gewoon voor de 12 maanden zwanger!
Ik had het gisteren en eergisteren ook even... Geen idee wat het is. Het kan normaal 2 kanten op, voor je menstruatie of bij een zwangerschap zou je ook weer wat meer afscheiding kunnen krijgen... Weer afwachten dus!
Ik ben ook nog nooit zwanger geweest.. Daarom heb ik ook steeds meer het idee dat het gewoon niet op de natuurlijke manier gaat lukken. Een jaar wachten vind ik heel lang voor mijn gevoel is het een weg gegooit jaar waarin je met ziekenhuis misschien wel meer kans had.. Ik had ook wel verwacht dat ik sneller zwanger zou worden. Mijn hele familie werd heel snel zwanger, alle mensen om mij heen worden binnen 3 maand zwanger. Daardoor heb ik het idee dat er iets mis met mij of mijn vriend is, of dat we iets verkeerds doen, of het is ons gewoon niet gegunt .. Eerst deze maand maar afwachten en anders nog 2 maand te gaan voor we naar huisarts kunnen gaan
De eerste keer werd ik zwanger toen we er niet mee bezig waren, maar dat ging mis. Daarna helaas nog 2 keer misgegaan. Uiteindelijk in de 7e ronde na de laatste miskraam zwanger geraakt en nu is ons mannetje alweer 1. Ook ik begon steeds meer te twijfelen aan of het ooit wel zou lukken. Vond t ook eng dat ik mezelf niet met een kindje kon verbeelden. Dacht dat dat een voorteken was dat we geen kindje zouden krijgen. Is heel natuurlijk dat soort angsten. Nu we voor een 2e kindje gaan sta ik er (nog) heel anders in. Ik heb t geluk om een kindje te hebben en ben daar heel blij mee. Ik zou het super vinden nog een kindje te mogen krijgen, maar zou er ook vrede mee kunnen hebben wanneer dat niet lukt.
@Clarajilla: Hier in de omgeving hoor ik ook alleen maar mensen die in de eerste 3 maanden of toch zeker binnen het half jaar zwanger waren... De andere verhalen hoor je misschien zo dikwijls niet... @Dido82: Jij hebt dan toch ook een hele weg moeten afleggen vooraleer je een zoontje kreeg... Kan begrijpen dat dat ook een moeilijke periode is geweest. Natuurlijk ben je heel blij dat je nu een zoontje hebt, maar moest het lang duren of niet lukken voor een 2de, is het ook wel te begrijpen dat je daar triest van wordt hoor. En wat dat jaar betreft... Voor mensen waarvoor het op de natuurlijke manier niet zou lukken, vind ik het ook héél erg, écht een weggegooid jaar! Moest het bij ons op die manier gaan, dan denk ik dat ik dat net het ergste zou vinden, dat je een jaar aan het proberen hebt geweest en dat er gewoon geen kansen waren... Pfff ik wil er nog niet aan denken!
Mijn oud collega wilde ook graag kinderen. Lang bezig geweest en wilde maar niet. 2 x behandeling via zh gehad werkte niet. Vlakvoor de derde en tevens laatste poging werd ze natuurlijk zwanger. En nu 2 jaar later ook natuurlijke wijze in verwachting van haar tweede