NOD lijst 1 t/m 7 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Heej girl... Heel spannend idd... En ook ik ben er veel teveel mee bezig hoor... Zeker s avonds als ik op de bank zit en vl in bed lig spoor ik heel het internet af opzoek naar herkenning...

Hopelijk ben je dan net zo snel als je moeder! Zou wel tof zijn toch... En je weet het nooit, je hebt haar genen dus wie weet...

Dat maagzuur heb ik ook enkele dagen... Heel men slokdarm brand:( Appart... Maar we wachten geduldig af en anders idd gezellig verder kletsen in het nod forum van september! :D:D:D maar liever in een ander forum he;) hahaha

Succes en hopelijk snel meer duidelijkheid💋

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Clarajilla: Wel zonde dat je dan een goede huisarts had en moest veranderen... Maar de deze kan nog goed meevallen hé, afwachten maar! Hopelijk gaat het snel beter met je! Blaasontsteking is écht niet leuk! Is dat eigenlijk ook niet dikwijls bij het begin van een zwangerschap? Dat je een blaasontsteking of infectie hebt? Hopelijk brengt de blaasontsteking mooi nieuws voor je mee!

@Girl123: Spannend meid! En dat je nog kan volhouden om te testen! Chapeau!

@Muzieknootje: Je staat erbij! Het is de eerste keer dat ik de lijst mee wat bewerk, ik weet niet of je altijd al op groen staat in de lijst als je in de mmm zit... Of kan iemand anders me dat vertellen?

Ik hoop trouwens dat het je snel gegund is, zolang bezig... Je bent deze lijst trouwens wel de enige die zijn nod op 7 augustus heeft, die plaats heeft lang leeg gestaan, dus ik hoop dat het een 'bevoorrecht' plaatsje voor je is!

@Blackie: Je hebt al heel wat mooie symptomen vind ik!

@Guusje: Af en toe moet je de dingen er eens uitgooien, dat gebeurt ieder van ons wel eens en dat mag ook zeker! Zou je inderdaad niet eens contact nemen met je huisarts of gyn? Duurt al wel lang nu hé... Hopelijk komt er snel verandering in!

Hier weinig of geen klachten meer... Pijnlijke borsten nog wel, af en toe wat misselijk en wat pijn in mijn buik bij het hoesten, niezen of snuiten... afscheiding gaat wat op en af... maar niks nieuws en niets bijzonders waardoor ik denk, het zou wel kunnen. Eerst had ik er een goed gevoel bij, maar dat mindert nu wel wat.
    Morgen 11dpo... Een testje zou dan wel mogelijk kunnen zijn, maar we gaan nog maar even tandenbijten!

Aan de dames die morgen gaan testen, veel succes gewenst!

3. Martina84

Martina84 Actief lid

25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Hey dames. Ik mag op rood. Sorry dat ik niet veel heb meegekletst deze maand, maar had t ff moeilijk afgelopen tijd. Veel succes met wachten, er komt vast veel roze bij. Heel veel geluk en zwangere ladies: geniet er van!!!

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja ik geloof standaard groen voor mmm.

Wel gek dat de lijst eigenlijk nog niet officieel begonnen is ondat het de 1 augustus lijst zou zijn en er nu al zwangeren en rode dames op staan...

Hier ook geen klachten dora. Maar soms lees je dat dat juist goed nieuws is.
    Hou vol. Als je nog niet durft te testen bijt ff door :)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Balen martina! Succes in de volgende ronde.

Sterkte hoop dat je je weer beter voelt

6. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig muzieknoot zou idd raad vragen. Wens je veel succes en snel goed resultaat!

Ik heb idd nu aardig wat symptomen. Ben voornamelijk benieuwd naar mijn temperatuur morgen.... das enige echte houvast momenteel tot volgende week echt testen

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @Dora, Ja wel jammer dat ik moest / ging overstappen maar deze man kan.misschien ook wel mee vallen! Gelukkig hoef ik niet vaak naar hem toe! Ik zie vaker de mdl arts in het ziekenhuis dan mijn huisarts haha.

Maar ik zat ookal te denken dat dat een teken kan zijn. Ben gelijk ook vanalles op internet aan het zoeken van pril zwanger en blaasontsteking:)
    Lees er wel goede dingen over! Heb al heel.lang geen blaasontsteking gehad volgens mij. Dus als dit een symptoom is zou het wel leuk zijn. Al had ik dan toxh liever zere borsten dan een blaasontsteking ;)

@Martina jammer op rood!

@guusje vervelend dat je cyclus zo lang duurt! Zou ook toch maar naar de huisarts gaan en vragen om een verwijzing

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Vanmorgen 37 graden getempt, maar vandaag toch rood gespot. Snap er nu helemaal niets van, maar ja vrouwelijk lichaam....
    Ik mag dus op rood, pffff. Met gezonde moed naar ronde 14, en 14 augustus eerste onderzoeken.

9. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Slaap lekker dames... Hopelijk slapem jullie allemaal lekker vannacht en voor de testers van morgen onwijs veel succes... Ben benieuwd!

💋

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    We sluiten de dag weer rood af, zonde suze en martina, hopelijk voel je je snel weer beter! Je temperatuur heeft inderdaad rare toeren uitgehaald suze! Hopelijk komt die snel weer op schema!

Morgen pas ik de lijst aan, lukt me echt niet op mijn tablet :)

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥

30 jul: (2)
    Veldmuisje, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Alva, 30 jaar, ronde 1, 4e kindje

31jul: (5)
    Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder
    Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje
    Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje

1 aug: (13)
    Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Girl123, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    jessiee, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje

2 aug: (5)
    Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Rebo, 29 jaar, ronde 1 na 2mk, 3e kindje

3 aug: (4)
    Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje

4 aug: (9)
    Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje
    Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje

5 aug: (5)
    Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje
    Blackbird, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje
    jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    PME, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje
    suusje1988, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje

6 aug: (8)
    Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje
    Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje
    Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje
    Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje
    Dege, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Blackie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje

7 aug (1):
    Muzieknootje, 28 jaar, ronde 32, 1e kindje

Datumloos (2):
    Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje
    Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje

Buiten de lijst:

Totaal: 54

Zwanger (3), Ongesteld (13), MMM (*), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE]

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Het is gelukt de lijst aan te passen op me telefoon met wat kopieer en plak werk!

Ging net in bed liggen en de kat die altijd bij me vriend ligt als we op bed liggen, ligt nu bij mij en nog wel boven op me?! Zo heeft ze nog nooit bij me gelegen op bed

Ik ga ook maar slapen weltrusten iedereen

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Oooooooooooooow neeeeeeeeeeee alles weg.

Nog een poging:

Blackie gefeliciteerd tante! Wat een heftige bevalling.

Dora dankje!

Dniese Heel veel succes de volgende ronde en hopelijk is het nu wel raak.

Muzieknootje wat heftig al zo lang bezig. In wat voor traject zitten jullie nu? Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.

Guusje ik zou ook naar de huisarts bellen hoor. Dit is niet leuk zeg.

Girl succes! Hopelijk naar roze!

Martina wat vervelend zeg. Hopelijk kom je snel uit de moeilijke tijd en mag je de volgende ronde op roze.

Suze aaah nee jij ook al :( Heel veel succes de volgende ronde en alweer naar ronde 14. NIet leuk

Clara kan een teken van zwanger zijn. Ik hoop het voor je

Lijst Inderdaad is de lijst nog niet aangebroken en er is toch al kleur te zien. Helaas veel rood.

Ongi ik heb vandaag nog geen rood gespot gelukkig. Ik ga zondag op zijn vroegst weer testen. Dan zou ik op 13 DPO zitten en op cyclusdag 32. Ben benieuwd. Mocht ik wel rood zien horen jullie het van me maar hopelijk blijft het weg.

Straks wel even nog kortgesloten met vl dat als de cyclus toch langer uitblijft en de testen blijven wit, we toch echt definitief weer aan de bel gaan trekken. We kunnen nog wel maanden gezellig doen maar zonder eisprong heeft dat natuurlijk geen zin ( in de vorm voor een kindje );)

14. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Over anderhalve dag testen.... Spannend!!!

15. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen temperatuur van 37.2 althans als het goed ging. Hij zat me dwars stomme dingen doet er altijd 6 jaar over was nu zo klaar. Is 0.2 lager dan gisteren geen voorteken hopelijk? ??

16. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat was je temperatuur voor de eisprong Blackie?

Het geeft niet als je temperatuur wat op en neer gaat, of daalt. Maar zodra het blijft dalen en daalt richting temperatuur van voor de eisprong, word je ongesteld. Blijft je temperatuur hoog, dan ben je waarschijnlijk zwanger!

Je kunt er nu zo niets van zeggen, van 1 dag stijging/daling. Je moet echt even afwachten over de grote lijn :).

Hopelijk blijft hij hoog!

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Goedemorgen kletskousen, ik hou 't niet meer bij:D

Ik schrik van de lijst, veel te rood naar mijn smaak, niet leuk! Gelukkig wel wat roze, dus voor die dames..van harte gefeliciteerd!! Voor de dames die helaas op rood staan, geef de moed niet op en heel veel succes in de volgende ronde!

Hier geen bijzonderheden. Zit op 4dpo maar behalve wat buikkrampen en iets gespannen borsten voel ik verder niet zo veel.

Benieuwd of er meiden gaan testen vandaag. Succes alvast en laat dat roze nu maar komen, wordt tijd!

18. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Spannende ni! Ben benieuwd!

Ik ga morgen testen maar ben nu het punt is aangebroken best wel onzeker:( benieuwd wat ik te zien ga krijgen, maar bang voor een witte test want die heb ik al vaak gezien... Naja morgen is het zover... Vandaag komen men testje binnen... Aan de klachten zal het niet liggen... Wel gedroomd over een positieve test... Maarja dat was maar een droom en de meeste dromen zijn ........ We zullen het zien... Voor de testers onwijs veel succes... Ik spreek jullie vanavond! 💋

19. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Jammer weer wat rood erbij. Welkom aan de nieuwe meiden. Las iemand die al heel wat maanden bezig is. Jou is het helemaal gegund!

Hier: gisteren enorme pijn in mijn onderbuik (overwegend) links gehad. Zo hevig ken ik echt niet van afgelopen maanden. Heb zelfs met kruik geslapen. Dacht dat ik ongesteld zou worden maar niks te zien. Zou ook wel heel vroeg zijn. Misschien dan toch mijn darmen? Pfffff

20. debbel83

debbel83 Lid

13 apr 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoewel ik wilde wachten tot zondag heb ik toch getest, resultaat natuurlijk spierwit. Ik wist ook dat het niet kon maar ik voelde me zo beroerd, overal ok kokhalzen en braakneigingen, emo, steken in buik. Zo verwarrend allemaal. Maar nu weet ik iig dat ik dit weekend ongi wordt. Ga ik nu lekker dagje genieten in de sauna en er niet aan denken. .proberen. succes allemaal.

Deel Deze Pagina