Ik dacht dat het bij een man niet uitmaakt hoe oud of jong hij is hun blijven zo goed als hun hele leven vruchtbaar. Ik betrap me zelf erop dat ik in andere nod lijsten wel is kijk wie er ook allemaal rond mijn leeftijd zit, en dan kijk ik gelijk naar welke ronde. Als dat een beetje bij mij is de buurt kom denk ik gelijk 'gelukkig' ligt het niet alleen aan mij/ons dat het zo lang duurt. Verder bedenk ik me maar dat als ik zwanger ben ik wel extra blij zal zijn omdat we al zo lang moesten wachten
Ik weet hoe t voelt meiden.. ik kreeg dan weer juist niet zulke vragen gelukkig ( of naja niet veel) toen der tijd.. maar kan me voorstellen dat je wel even dichtklapt. En ineens was het moment toen daar en dat is fantastisch. Ik hoop echt dat jullie moment er deze maand is! Trouwens... voor de eerste waren we 2 jaar bezig.. nr. 2 was al gelijk ronde 1 raak. Soms zegt t dus blijkbaar niks... iedere ronde net zoveel kans als welke dan ook. Hier nog maar net ongesteld jemig wat valt me dat toch zwaar tegen na al die jaren geen... bah. Hoop dat ik er weinig moet tot mijn volgende "stop" haha!
Stom is dat he die vragen Hier helaas vaak de vraag hoe lang ik nog moet aangezien overgeicht heb en het lijkt alsof ik hoogzwanger ben.... Nou tis babyboom in me omgeving Gisteren jongetje geboren, vandaag meisje en morgen ws nog een jongetje. Vriendin Appte me dat vliezen gebroken zijn vanavond.... Pff ff brok in me keel....
Geeft helemaal niks Ja ik wordt evengoed ongesteld. Niet omdat er geen eitje is bevrucht maat de ongi komt omdat het lichaam zich wel klaar maakt voor een evt. innesteling alleen komt er geen ei vrij... dus kan zich ook niks innestelen. Maar de troep moet eruit en op een gegeven moment komt dat los en dat is mijn ongi
Dora beterschap! En hopelijk kan je man bespaard blijven. Dora dat zijn en blijven lastige vragen. Hier was dat ook zo.. zijn julllie nog steeds niet bezig voor een kind? Ik zei altijd: Rustig aan.. komt wel een keer... Maar het is niet leuk. Molesteen: Kan ik me voorstellen dat je je eventjes down voelt
Ik word ook erg moe van die vragen. En dan ook dat mensen dat zo put of the blue vragen....ik denk dat dat de mensen zijn waarbij het snel raak is. Die beseffen zich niet dat je een ander daarmee kwetst. Ik draaide er in het begin ook omheen, verzon allerlei smoesjes. Tegenwoordig heb ik daar geen zin meer in. Ik zeg gewoon dat ik het echt heel graag wil, maar dat er een verschil is tussen willen en lukken. Mensen begrijpen het dan meteen, dus is lekker duidelijk
Ik ben tegen iedereen die het vraagt eerlijk en dan valt het me o9 dat ze het ook niet weer vragen. Ik zeg gewoon: ja we willen heel graag en zijn al n paar maandjes bezig maar het wil nog niet lukken. Het is bij mij ook 1 van de redenen dat ik aan het afvallen ben geslagen en ik zeg dat ik hoop dat het daardoor makkelijker word om in verwachting te raken. Ik krijg er alleen maar positieve reacties van en niemand die de vraag weer zal stellen. Maar dat is een keuze. Betekend ook dat er heel veel mensen weten dat we bezig zijn. Ik heb de potjes met davitamon mama plus ook gewoon in zicht staam anders vergeet ik ze in te nemen. Die kan ook iedereen zien. Het potje met pillen van mn vriend staat er gewoon naast
Hmm ik ga vandaag een granaatappelsap halen lees er verschillende goede dingen over. Dus wil dat ook maar een gaan proberen. Zou goed zijn voor een innesteling en het is bij muizen getest. En daar was het goed voor het ongeboren 'kind'. Het zou de hersenen beschermen en nog wat dingen
Goedemorgen dames, lekker gekletst alweer! Ik reageer vaak wat onduidelijk op die vragen, zo van 'ja dat willen we ooit wel'. Bij familie hebben we het er helemaal niet over en met de meeste vriendinnen ben ik er heel open over. Mensen gaan er in het algemeen maar vanuit dat het komt wanneer jij dat zou willen, maar dat is helaas niet zo. Ik heb vandaag eerste ovu-test gedaan (wil op tijd beginnen i.v.m. mijn kortere cyclussen), maar ik had nog wel wat gedronken en nog niet 2 uur gewacht, heeft dat veel effect denken jullie? Beter testen wanneer ik 2 uur niets heb gedronken? Best lastig voor iemand die veel drinkt op een dag!
Hai dames Ben ik weer. Ik ga er vanuit dat alles gewoon loopt zoals het moet en ik begin aug weer me nod heb. kan niet zeggen welke datum Hopelijk gaan we met ze alle op rose
Ik heb nu al een heel donkere ovutest en veel slijmverlies. Ben benieuwd of dat wat zegt of dat ik gewoon een heel lange aanloop naar mijn ovu ga hebben!?
in verband met de vragen: troost u, dat gaat nooit over (ik denk dat dit iets is dat ingebakken zit bij de mensen: alsof je ganse leven in het teken moet staan van bepaalde gebeurtenissen ) Eerst begint het met: "en wanneer komt je eerste lief" Als je die dan uiteindelijk kan voorstellen: "en wanneer is de trouw" Als dat er dan uiteindelijk is gekomen "wanneer komt het kindje" Onze eerste was nog maar een weekje oud: "en wanneer beginnen jullie met het 2e" Nu wordt die laatste vraag vaker gesteld de laatste tijd... Ik antwoord nu meestal met "laat ons het er op houden dat als het wil komen, het welkom is.". En dan laten ze het meestal vallen. Je kan ze nu eenmaal niet op bestelling krijgen
So dames!1 het is hier wel heelll erg gezellig!! super leuk!! Hier probeer ik zo min mogelijk te denken aan zwanger raken....miss dat ik hierdoor de zwangerschapspagina ook ontwijk... We willen het nu zo graag en ik heb alleen maar respect voor de dames die zo lang bezig zijn.... dikke knuffel!! Hier zou het super speciaal zijn als ik deze maand zwanger raak...dan begint mijn eerste trimester op de eerste verjaardag van me dochter dus precies 1 jaar na mijn bevalling! dus wij duimen al te graag! Hier waren zulke vragen er niet hihi wij zijn vrij jong 23 en 24 en ookal getrouwd....mijn vader had wel gezegd van ik zie jullie zo met nog een kleintje erbij en ik maar nee knikken van haha over 2 jaar zien we het wel hahaha schijnbedriegt...me man loopt letterlijk al 12 maanden te zeuren voor een tweede hahah hij wou gelijk na de geboorte van me dochter een tweede hhaahahha gek! Ik hoop heel erg op roze dames...we kunnen het Ik zal vaker lezen dan schrijven maar laat mijn aanwezigheid af en toe wel merken
Hier verwachten ze niet echt een derde, al vermoeden mensen wel dat de wens er is bij mij. We hebben er geen ruimte voor in huis en natuurlijk al 2 kindjes, dat scheelt wel een hoop gevraag...
Proppen Haha... Ons huis was te klein voor 2 kids, na 2,5 jaar nog niet verkocht, dus uiteindelijk verbouwd. Nu is het precies groot genoeg voor 2 kids. Maar we kunnen de zolder nog verbouwen. Maar eigenlijk willen we toch op termijn het huis weer te koop zetten. Op 1 slaapkamer passen wel een groot bed en een ledikant, dus zolang dat nog past (als nr3 2,5 jaar is) kunnen we nog wel terecht in ons kleine huisje. We hebben onze wens voor nr2 al uitgesteld vanwege ons huis en uiteindelijk liep dat ook niet volgens plan, maar het kwam toch wel goed. Dus ik ga er maar vanuit dat het nu ook weer gaat lukken...
Hahaha oke. Ja wij hebben dit huis gekocht met het idee. Er kunnen zoiezo 2 kindjes in. 3 zou ook nog kunnen maar dan ben ik wel mn ruimte kwijt voor mn wasgoed om te drogen en voor mn prulletjes Ach we gaan eerst maar voor 1 en hopen dat die gauw komt
Toen wij ons huis 8,5 jaar geleden kochten, was dat met het plan er 5 jaar te wonen en dan te verkopen. Dan konden we er 1 kindje krijgen en genoeg groeien in inkomen om wat groters te kopen. Helaas kwam de crisis daartussen. We betaalden de hoofdprijs, nu is ons huis zoveel minder waard, dat het eigenlijk amper te verkopen is. Maar de verbouwing heeft de waarde flink verhoogd en de markt is weer wat aangetrokken .Dus we gaan binnen nu en twee jaar weer een verkoop poging wagen....
Ja de markt stijgt echt weer. Wij hebben nog geprofiteerd van de crisis met de aankoop. Hopelijk hebben jullie snel geluk met de verkoop
Ach en kindjes kunnen best bij elkaar op de kamer slapen tot ze in de puberteit komen hoor. stapelbed vinden ze alleen maar super stoer haha