NOD lijst 1 t/m 7 augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dniese, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    uiteraard vanmorgen.
    Bij mn zoon was ie 2 dgn voor nod al positie f!

2. Quechui

Quechui Niet meer actief

Dan houd ik gewoon 32 dagen aan.
    Dus is mijn nod 9 augustus.. dus ik schuif een weekje op.
    Bedankt dames voor het meedenken.
    Hopen op allen spoedig een positieve test.

3. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Nou daar is de hoofdpijn dat heb ik altijd een dag voor nod dus denk dat hij vanacht of morgen wel komt

4. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff vandaag dagje zwemmen. Had paar dagen geen spanning gevoeld op mijn buik maar toen opeens wel weer hoor....pffffff

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik ga me klaarmaken voor een avondje BBQ bij een bevriend koppel en hun 3 kids...
    Ik kijk ernaar uit! Kom straks nog wel eens even bijlezen ;)

6. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Morgen is mijn NOD maar kon niet langer meer wachten. Helaas een omo witte test.... Again... Voel ook aan alles dat ik ongesteld ga worden.

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Kwam even spieken of er al meer roze bij kwam. Maar helaas....

Ik heb testen ingeslagen :) Pas 8 dpo...ik hoop nog even geduld te hebben.

8. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Hey meiden, wat wordt hier wat afgekletst! Ik lees wel regelmatig mee maar probeer het te minderen om me er niet te veel op te focussen. Alhoewel dat lastig blijft en eigenlijk alleen steeds moeilijker wordt!

Meiden op roze, van harte! Ik hoop dat jullie een mooie en gezonde tijd tegemoet gaan!

Ik mag deze maand helaas weer op rood. Al een paar dagen is mijn temp aan het dalen en vandaag de overduidelijke krampjes en pijn in de onderrug. Meestal breekt het 's avonds door dus dat zal vanavond wel zo zijn. Testdrang my ass dus, maar dat doe ik sowieso nooit want mijn temp geeft het altijd al duidelijk aan.

Ik krijg het er wel steeds moeilijker mee. Tot nu toe ging het wel, maar dit is de eerste keer dat ik wel kan janken..... :(
    Ik ben van alle meiden in mijn omgeving DE persoon die al jaaaaaren graag kinderen wil. Uiteraard wordt iedereen zomaar zwanger en dan zul je zien dat juist ik er problemen mee krijg. Ben ook steeds banger dat ik die uitzondering ben die de statistieken even gaat bevestigen en dadelijk de MMM in kan en wie weet hoe lang bezig gaat zijn...... Zucht....... sorry hoor, even een dipje hier....

Maar goed, even herpakken weer en ronde 7 in. I know, het is nog niet super lang (al voelt het zo wel) dus we houden moed. Volgende week op vakantie, dus nu duimen voor een summer-holiday-baby! :D

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Hai cins,

Hou moed meid! Ga lekker genieten op vakantie, zorg dat de tijd die je "wacht" het waard op zich is. Enjoy life en ik gun je alle plezier liefde en hopelijk snel geluk met een prachtige gezonde liefdesbaby :)

10. 2moekes

2moekes Lid

13 aug 2014
    57
    0
    0
    sociale bij!
    limburg
    Hey dames!

Zou ik op het lijstje mogen?
    3 aug nod 19de ronde IUI glonal f 75 1ste kindje. 29 jaar
    Vandaag ovulatie test gedaan. Staat nog steeds een duidelijke streep. Wel iets lichter dat de controle streep.
    vraag me af hoe lang de pregnyl nog zichtbaar blijft. Wil zo graag gaan testen. Die drang heb ik al een paar maanden niet meer. Ben nu 11/12 dpo. Ik heb de eisprong duidelijk gevoeld.

Gr. Josine

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Balen cins. Maar hou moed meid.

Welkom nieuwe dames. Helaas heb ik geen mogelijkheid de lijst aan te passen ;)

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier trouwens de bekende puistjes ook alweer zichtbaar dus verwacht ook dat t niet raak is.

13. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi dames,

Jeetje wat hebben jullie flink gekletst, ik heb niet alles kunnen bijhouden sorry.

Morgen mn nod en voel of merk nog helemaal niks qua ongi klachten.
    Ben wel veel moe en heb opeens overal pukkeltjes op mijn borst en sleutelbeen en schouders.
    Maarja kan ook van stoppen met de pil zijn.
    En heb opgeblazen gevoel en enkele broeken kunnen niet meer dicht :S
    Maarja kan allemaal komen door het stoppen met de pil.

Heb gister een pendel gekregen van Chantallcindy en zij pendelde September dat ik zwanger zou zijn/raken, dus ben benieuwd.

Morgen mijn nod en merk nog niks maar ga morgenochtend wel testen meteen :)

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Nou september is al volgende maand dus wat dat betreft zou het mooi zijn toch :)

15. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Even een berichtje naar alle meiden die meeleven: bedankt, echt lief van jullie! 😘

Helaas weten we sinds een jaar dat m'n man z'n sperma niet goed is. En zelfs zo slecht dat iui en ivf niet meer kan. Wij zijn aangewezen op icsi. Bij icsi kiest de laborant een spermacel uit die er goed uit ziet en injecteert die in een eicel. Daarna wachten op een bevruchting. Afgelopen februari was het zover. Na het spuiten van hormonen in m'n buik werden er in het ziekenhuis 19 follikels aangeprikt. Daarvan waren 15 rijpe eicellen, daarvan werden er 9 bevrucht en nadat ze die lieten delen in het lab hielden we maar 2 embryo's over. Eind april de eerste embryo terug laten plaatsen en ik was zwanger. Dit werd een miskraam. Gisteren onze laatste embryo terug laten plaatsen en daarom weet ik zeker dat 7 aug m'n NOD is en durf ik me weer hier voor zo'n lijst aan te melden. Alle andere jaren heb ik dat niet gedaan. (Behalve de maand in april, toen de eerste embryo was teruggeplaatst)

En nu duimen en hopen op wat mooie positieve testen! Want dames, deze lijst is echt te weinig roze!! Ik duim voor jullie allemaal!! Voor de roze dames; van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan.
    En aan de rode dames; balen en veel succes de volgende ronde!
    En aan de dames die nog in spanning wachten; veel succes, ik brand kaarsjes voor jullie!

16. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    Meiden die nog in de race zijn . Succes met testen

Ben niet zo vaak op forum.
    Vakantie tijd . Dus de kindjes zijn thuis en over anderhslf week gaan we op vakantie met de camper

Ik kom wel spieken naar testjes

17. Pisam

Pisam Niet meer actief

Jeetje muzieknootje, wat een verhaal. Hopelijk is dit een blijvertje!

18. suusje1988

26 jul 2015
    48
    0
    0
    gastouder
    borne
    Ik ben heel benieuwd naar alle testjes die nog gedaan gaan worden binnenkort, hopelijk veel roze! En nieuwe dames welkom, dat jullie ook maar snel positief mogen testen :).

Ik heb vandaag de badkamer van boven tot onder geschrobt. Twee vliegen in 1 klap, alles weer lekker schoon en mn gedachten even ergens anders :) zo ging de dag wat sneller.
    Dus wie weet is morgen de keuken aan de beurt :p

19. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik ook. Maar dat het allemaal kan tegenwoordig wow.
    Duimen voor je! En de andere dames natuurlijk

20. suusje1988

26 jul 2015
    48
    0
    0
    gastouder
    borne
    Ohh muzieknootje wat heftig allemaal! Ik hoop echt voor jullie dat dit allemaal goed gaat en jullie een gezond kindje mogen krijgen.

Deel Deze Pagina