Helaas past een stapelbed ook niet ivm het schuine dak... Het enige wat nog zou kunnen is, óf zolder verbouwen en daar een kamer maken voor ons of voor de oudste. Of 3 kids in de grootste slaapkamer, wij in de middelgrote en dan alle kledingkasten in de kleinste... Maar dat is wel hele volksverhuizing en met z'n drieën op 1 kamer.... Ik weet het nog niet, de oudste en jongste schelen minimaal 7,5 jaar.
Tjah das wel lastig dan. Maar ach een baby kan nog lang op je eigen slaapkamer... en hopen dat je dan snel het huis verkoopt!
Kletstantes. Ik heb vakaaaaaaaaaantie! Ein-de-lijk, zo aan toe. Heb niets zinnigs te melden, maar dit wilde ik even roepen.
Suze ik mocht iets eerder op intake, met 10 maanden, en bij een intake hoort hier een echo bij om te kijken of er op het oog iets te zien was. Tevens moest ik een uitstrijkje en dat was meteen gedaan ook. Nu we in maand 13 zitten gaan ze verder kijken meteen, mocht alles goed zijn moeten wij ook nog 6 maanden zelf verder proberen. Maar dan weten we wel wat meer. Raar dat jij langer door moet van je arts... Ze zullen in elk ziekenhuis wellicht andere richtlijnen hebben.
Dag 5 van de cyclus, geen teken dat mijn ongi stopt. Beetje in de piepzak omdat ik tijd terug 1,5 maand lang ongesteld was...hoop niet op herhaling. Naja alles kan nog, 5 dagen is niks maar ben er toch mee bezig.
Hoi dames Granaatappel tarwekiemolie schijnt beide goed te helpen inderdaad. Ga straks ook maar eens na drogist en supermarkt hahaha. Drie kinderen op een kamer waarom niet. Bij mij slapen er twee samen en gaat super. Liefst slapen ze aale drie altijd samen .. Hoe groot is je grootste kamer..je zou altijd een hangpanneel er tussen kunnen hangen voor de momenten dat ze privé willen.. Ja mijn mening is samen op een kamer is niets mis mee. Tegen woordig is alles zo gabaseerd op zo groot mogelijk en alles appart. Maar juist Doorsamwn slapen krijgen ze een hele leuke band Gr
@suze29 ik ben naar 4 maanden al naar de dokter geweest alleen was dit voor hevige buikpijnklachten , doorgestuurd naar de gyn en toen wel onze kinderwens aangegeven , bij ons hebben ze toen verder onderzoek gedaan ik kreeg een cyclusanyalse manlief een zaadonderzoek meerdere keren bloedprikken en als laatste de laproscopie , nu inmiddels bijna een jaar bezig en bij mij dan endometriose gevonden wij mogen tot december zelf proberen daarna worden we geholpen ! Die gyn die tevens fertileitsarts is wilde toen al alle onderzoeken doen , waarom geen idee ? Ze vertelde dat ze gewoon alles uit wilde sluiten !! X x
Ja dat denk ik ook inderdaad. Ik heb 14 augustus een uitstrijkje, ik zal de gyn eens bellen om te vragen of ik dan ook een echo kan krijgen. Krijg nu toch van meerdere kanten te horen dat dit wel heel minimaal is wat ze tot nu toe doen namelijk. Wij hebben een clubje voor dames die al 1 jaar of langer bezig zijn en nu richting zh gaan voor onderzoeken, of waar de onderzoeken al lopen. Als je wil kan je gezellig meekletsen?
Dat is wel heel grondig zeg, ik had gehoopt dat dat bij mij ook zo was. 14 augustus toch even in gesprek met de gyn, en kijken of dat bij mij ook wat beter kan allemaal. Anders maar een second opinion aanvragen ofzo...
Hier ook de ervaring dat samen slapen juist zorgt dat ze lekker slapen. Maar als je 12 bent en je zus/broer van 4 daar ook slaapt... Ik weet het niet... Denk niet dat ze daar gelukkig van worden. Zeker als de 3de een jongetje wordt, vind ik het lastig. Maar ik ben overtuigd dat het goed gaat komen!
@suze29 maar ik ging natuurlijk voor de buikpijn klachten en verwachtte zelf deze rollercoaster ook niet hoor ! Al vind ik het wel fijn dat ze zo goed onderzocht hebben ! Helaas met een iets minder resultaat ! Maar ben blij dat ze het weg hebben kunnen halen ! Succes meid ! Hoelang zijn jullie nu bezig ? X x
@Josefien85; lijkt me raar dat je nu al ei zou hebben.. Je ongi is net voorbij toch? Heb je een normale ongi gehad of was die kort en minder hevig? Hier de ongi ook op zijn retour! Huid wordt weer rustig en extra gewicht is er weer bijna af. Ik kan gelukkig nu redelijk goed merken aan mn lichaam wanneer mn ei eraan komt. Gebruik dan wel een n ovulatietest om er zeker van de zijn wanneer mn ei precies komt. Vind het zonde om de juiste dag te missen terwijl ik er zo lang op heb zitten wachten
Ja op een bepaalde leeftijd is samen op een kamer niet meer gewenst. Niet alleen als de een meisje is en de ander een jongen maar je krijgt toch een eigen leven. Gelukkig hoeft dit bij ons niet. Hier mn menstruatie ook bijna voorbij en dan op naar mn ei
@Jozefien: Is inderdaad wel snel meid! Zou evengoed een vroeg eitje kunnen zijn, toch? Hier momenteel ook al enorm veel slijmverlies, denk dat ik straks ook nog maar eens een ovu-test ga doen, gewoon voor de zekerheid... Heb ik normaal ook nooit! Heb sinds mijn menstruatie eigenlijk blijvend redelijk wat slijmverlies gehad, is niet van mijn gewoonte! Ook een 2-tal dagen na mijn menstruatie ineens 2 keer een hele 'klodder' (sorry voor het vieze woord) bruinig slijm bij het afvegen. Vond ik ook al vreemd!
Ik lees tegenwoordig meer en meer hier op het forum over granaatappelsap... Waren er hier ook geen mensen die dit dronken of wilden proberen? Ik vraag me af, van welk merk kopen jullie dat nu? Gewoon in de supermarkt of in de natuurwinkel ofzo?
Hallo allemaal, ik heb een LF van 10 of 11 dagen. Mijn menstruatie verliep heel vreemd en was vrij licht, maar 2 dagen heftig, maar voorafgaand wat dagen bruin en roze verlies. Met 1 x helder rood, op dinsdag, toen geen helder meer tot vrijdag en toen brak het door. Weet dus niet vanaf wanneer ik moet rekenen. Mij banner klopt dus misschien wel helemaal niet! maar ik test gewoon vrolijk door met de ovutesten. Zijn nog niet positief hoor, maar wel een heel duidelijke streep, heb ook andere testen deze maand, dus misschien geven deze wel altijd een donkere streep.