Zo he is echt even flink bijleren na een dag! Maar erg gezellig vind ik het! Pinniewinnie gefeliciteerd! Zo leuk voor je meid! Laurazoey mag ik ook bij de club! Wil je me uitnodigen?
Bella ow wat jammer meid Hopelijk volgende ronde roze. Clubje Ik heb me ook aangemeld Ik zou het heel fijn vinden als hij gesloten wordt. Of ja.. anders kan nog iedereen zich aanmelden en is het niet meer echt ons cluppie toch? Lijst ik vind ons het gezelligste clubje wat er is maar volgens mij is er in het hele NOD forum nog nooit een lijst zo rood geweest Cateye ook voor jou heel erg balen zeg! Heel veel succes de volgende ronde en hopelijk mag je dan wel op roze. Clara wat fijn dat je nog niet ongi bent! En dat het van de blaasontsteking komt. Hopelijk ben je er snel vanaf. Hopelijk toch niet echt daadwerkelijk pas volgend jaar een positieve test hoor! Dat duurt nog veel te lang Cins toch nog spannend bij jou! Hopelijk ga je op roze Pinniewinnie wauw wat gaaf zeg! Gefeliciteerd Super gaaf. Hoe voel je je? ( behalve blij ) Hier ik heb gewerkt en heb al de hele dag zo'n pff dag Nergens zin in hebben, geen fut en gewoon niet helemaal erbij. Ik laat alles vallen en doe dingen die gewoon niet kloppen hihi. Af en toe steekjes in mijn zij en pijnlijke tieten. Nog steeds geen rood gespot gelukkig en morgen vroeg ga ik weer een testje wagen. Als ik uitga van een hele late eisprong zit ik morgen op 13 DPO denk ik. Mijn NOD was gister. Ben echt heel benieuwd. Als ie weer negatief is heb ik 3 scenario's. 1) te vroeg getest 2) ik krijg mijn ongi 3) geen eisprong en ooit stoot mijn lichaam de zooi weg. Dus hopelijk krijgen we een streepje te zien. Duimen jullie voor me mee Hopelijk niet vannacht mijn ongi
Even heel vlug alles doorgelopen even 2 reacties want heb niet alles onthouden (waren wel 8 pagina's!): Pinniewinnie joehoeeeee van harte meid! Foto? Lace en vlindermeisje: Thanks voor de uitleg, ga ermee starten indien nodig!
Gefeliciteerd pinnie! Een hele mooie goede zwangerschap toegewenst dat alles goed mag gaan!💋 Clubje mag van mij open maar ook gesloten zijn... Maakt mij niet zoveel uit als het maar gezellig is! Hier de hele avond krampen gehad... Nog nooit zo erg gehad zonder bloed eigelijk maar de test van vanmorgen was nou ook niet echt hoopvol... De krampen begonnen rond 19.00 en zijn nog niet opgehouden dus verwacht eigelijk wel binnen 24 uur mijn ongi... Naja het zou kunnen heb wel vaker men ongi gehad op dag 29 en dat ben ik nu... En heb op dag 14 een positieve ovu test gehad dus opzich loopt het allemaal netjes zoals het hoort... Sterkte meiden op rood! Hopelijk snel positief nieuws voor jullie 💋 Degene die morgen gaan testen onwijs veel succes en hopelijk roze! Slaap lekker allemaal... Ik hoop dat ik lekker slaap met mijn krampen en doe denk ik voor de zekerheid een tampon in... Tot morgen! 💋
Jaa hier nog een Blackie. Al een half uur aan het plafond staren.kom nier meer in slaap. Ook van die aparte dromen steeds pff.. Maar ja het is zondag dus laten we nog maar een poging wagen om in slaap te komen. Truste allemaal.
Getest Echt omo wit Witter als wit bestaat niet. Had echt anders gehoopt maar ja helaas. Ik had zo gehoopt een eisprong te hebben. Nu maar afwachten of deze wel echt is geweest. Volgende week bel ik toch nog maar even naar de huisarts. Dinsdag ofzo. Toch wel teleurgesteld hoor ook al is het pas ronde 1. Maar denk dat mijn lichaam nog steeds niet goed in elkaar zit. Dan maar kijken wat de huisarts zegt en toch maar weer naar het ziekenhuis
Ik mag op blauw, mijn test vanochtend was wit, jammer! Misschien te vroeg getest. Als ik geen rood spot ga ik over een week pas weer testen. Balen koekie....
Ik heb echt kwaaltjes die een voorbode zijn van menstruatie: pukkeltjes, hoofdpijn, krampen. Ben er dus bang voor. Ik hoop in dat geval dat ik een x een langere lf heb dan slechts 10 dagen. Alhoewel ik weet dat 10 dgn voldoende moet zijn, vind ik het kort!
He jammer.. hoopte toch echt op wat roze verrassingen deze ochtend!! Maar het kan nog hè. .. ik ga morgen een testje wagen.. al brengt me dit wel in paniek al doe witte testen.. bah Als ik t vol hou tot nod wachten...
Jozefien ik heb hetzelfde. Maar t zijn niet de krampen die ik gewend ben. Hoofdpijn ook niet heel erg maar toch wel het gevoel dat het niet gelukt is deze ronde