Hey meiden. Ik ging net douchen en zei toch dat ik veel pijn heb in liesstreek enz? Nu keek ik net en enorme rode bulten op mijn schaambot enz.... had niet geschoren ofzo dat was het niet... maar wat dan wel?
hier ook ff een ego bericht moet het gewoon ff kwijt sorry hoor maar dacht vanmiddag daar is me ongesteldheid eindelijk bruinverlies gehad niet veel ofzo maar wel al een beetje 2 uur later ga ik kijken had ik een heel klein beetje bruin en een stipje rood nu weer 2 uur later is het nog echt een ietsiepietsie bruin veegje meer niet weet niet wat ik ermee aan moet al helemaal niet na het lichte streepje van vanochtend en omdat ik eigenlijk gister ongesteld had moeten zijn... hoop dat t nu weg blijft en ik over paar dagen weer kan testen of dat t vannacht gewoon goed door breekt en ik door kan naar de volgende ronde
Hier ook einde oefening denk ik deze rond. Eerste roze en bruin gespot, is bij mij eigenlijk altijd teken dat menstruatie gaat doorbreken.
Kim echt balen, hier nog geen bruin of rood gezien en had de 16de juli toch echt een positieve ovutest... Dan zou ik nu al wel ongesteld moeten zijn. Snap die krampen van gisteren niet? Ben ik er zo erg mee bezig dat m'n lijf het doorheeft en het daarom niet doorbreekt ???
Blackie: dat is echt raar, en heb ik nog niet gehad. Misschien even goed in de gaten houden? Kim: wat vervelend! Soms dan moet het gewoon doorbreken, want hier heb je ook niks aan. Nu hoop ik voor je dat het 9 maanden weg blijft 😁 Girl123: zou je misschien toch zwanger zijn dan? Spannend!
Irritant als het niet wil doorbreken he, ik ben ook al de hele dag aan het kijken of ik al wat roods zie.alles wijst erop dat het snel moet gaan komen. Zo n last van mijn ondertussen en buik al se hele dag, en stik chagrijnig. Maar nog niks gezien helaas.
Jammer, nog meer die verwachten die op rood gaan. Hoop echt dat dat niet gebeurd en jullie zwanger blijken te zijn!
Heb geen idee miss een ingegroeide haar? Kan een bult veroorzaken en veel pijn geven... Weet niet of het pijn doet? Als het dat is kan het vanzelf wegtrekken... Je kan er wat trekzalf opsmeren... Mocht hij niet vanzelf weg gaan ben je genoodzaakt om het buitje open te laten snijden en het ontstoken haarzakje te laten verwijderen. Sterkte in ieder geval...
Blackie, heb je misschien een nieuw wasmiddel of nieuwe ondergoed/broek? Misschien een allergische reactie? Ingesmeerd met een nieuwe crème? Als zwangerschapskwaal klinkt het mij niet bekend...
Dankjewel meiden. Het liefst had ik morgen gebeld maar moet werken en om 8 beginnen en niet zo handig met collega's in de buurt Dus dan toch maar even dinsdag bellen. Cins wat balen zeg! Hopelijk volgende ronde roze Trutje natuurlijk ook voor jou ontzettend balen zeg. Hopelijk snel op roze want je bent ook al heel wat rondes verder Nenp Oooh nee wat shit zeg Had nog echt hoop voor jou. Hopelij de volgende ronde roze Vlindermeisje Ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent. Zou echt heel fijn zijn. En hopelijk goed nieuws voor je moeder en voor jou. Kim wat een onzekerheid zeg. hoop dat je snel zekerheid krijgt en het liefst in een positieve test Jaleisha Jaaaaaaaaa ik zie een heeeeeeel licht streepje Hopelijk blijft ie oplopen en zijn jullie zwanger. Al een voorzichtige proficiat Blackie dat is vreemd. Hopelijk niks van netelroos of gordelroos. Je bent hier vatbaarder voor als je zwanger bent dus hopelijk door zwangerschap Maar dan moet je wel snel naar de huisarts voor iets. Jozefien neeee ook al rood waarschijnlijk?? Wat een lijstje zeg :x Ik denk dat ik morgen even naar de kruitvat ga en daar even 2 voor 5 haal en een clear blue. Heb ik ze alvast in huis. Dinsdag laatste testje mocht ik niet ongi zijn en als deze negatief is bel ik dinsdag de huisarts. Hopelijk kan ik dan direct naar het ziekenhuis bellen. Weet eigenlijk niet eens hoe het zit aangezien wij al in de MMM hebben gezeten en behandeling hebben gehad wegens 1e zwangerschap
Nee ik heb precies op mijn Nod dag getest. Mijn 1 na laatste cyclus was 31 dagen en de laatste 33 dagen. Dus heb nu weer 33 dagen genomen. Dus vanaf 29 Juni tot 1 Augustus is volgens mij 33 dagen. Dus dacht op 1 Augustus mijn Nod en die was Omo wit. Ik blijf moed houden, want ben nog steeds niet ongesteld. Dank jewel meis, ik hoop het ook heel erg! Weet niet of ik het al gezegd had, maar 2 vriendinnen die pendelen die hebben mij gister (onafhankelijk van elkaar) gependeld en zeiden beiden dat ik zwanger ben. En een andere spirituele vriendin die zei dat ze sinds begin afgelopen week een soort van iets om mijn aura zag en een soort van 2e ziel.....in de vorm van een meisje. Nu ben ik best nuchter maar geloof soms ook wel dat er iets is hierna.....ergens. Hoop zo dat ze alle drie gelijk hebben. @Jaleisha: Hopelijk loopt je test mooi op! @Debbel: Hopelijk geen ongi en zwanger zijn straks. @Blackie: Mocht je testen morgen, zal duimen voor een positieve test! Groetjes
Hee allemaal! Ik heb een heel druk weekend gehad dus ga morgen rustof bij lezen en reageren! Ik ben helaas ook ongesteld geworden, drie dagen over tijd. In ieder geval gefeliciteerd voor de roze dames, en ik hoop echt op goed nieuws komende dagen voor de dames die nog mogen testen!