Dames, sorry dat ik er vandaag zo weinig was... heb nog een hele dag aan het inpakken geweest en nu staan we vertrekkensklaar, morgenochtend al vroeg op pad, want het wordt mooi weer! Ik zal dus de komende week nog wat stiller zijn, maar natuurlijk blijf ik meelezen! Als iemand de lijst graag wil 'updaten', ik schreef altijd op op welke pagina de laatste herwerkte stond, nu staat hij op pagina 243... Dus als iemand zin heeft! Ik kruip nu nog even op de zetel met vriendlief, het zijn 2 drukke dagen geweest! Vind het wel jammer te zien dat er nog meer meiden op rood gaan en denken op rood te gaan... Hopelijk gewoon roze! Ook voor degenen die nu op blauw staan, geen bloed geeft moed! @Jaleisha: Ik zie ook een licht streepje, maar had precies ook al vaak gelezen dat de oude predictor early wel heel dikwijls vals positieve streepjes gaf. Hopelijk zit het gewoon goed en loopt hij de komende dagen mooi op! Ik blijf volgen hier! @Clarajilla: Blij dat het met je blaas toch weer wat beter gaat, koorts zou daar misschien ook van kunnen komen. Zie maar dat je snel opknapt en positief test @Blackie: Ik zou ook aan een ingegroeid haartje denken of één of andere insectenbeet ofzo? Wanneer ik terug kom van vakantie begint mijn vruchtbare periode alweer bijna, dus dan gaat de tijd wat sneller voorbij Hopelijk wordt de volgende lijst dan dubbel zo roze als normaal, deze ronde is voorlopig echt te rood! Dames die nog wachtende zijn, ik hoop op mooie testen voor jullie! Het is aan jullie om de lijst wat mooier te kleuren
Ananas aaah nee wat jammer nou succes komende ronde en hopelijk wel roze dan. Ik zal de lijst even uppen Hele fijn vakantie Dora
♥ NOD lijst 1 t/m 7 AUG 2015 ♥ 30 jul: (2) Veldmuisje, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Alva, 30 jaar, ronde 1, 4e kindje 31jul: (5) Suze29, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje Annenas87, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Vlindermeisje83, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje, via Zi voor Bam Moeder Spinnekop, 44 jaar, ronde 5, 3e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 1, 3e kindje 1 aug: (13) Kim2306, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Martina84, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Jennifer23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Pisam, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Debbel83, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje Manna, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Doetie, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 7, 1e kindje Lace, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Girl123, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje jessiee, 29 jaar, ronde 12, 1e kindje 2 aug: (5) Bella28, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Cins, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 11, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje Rebo, 29 jaar, ronde 1 na 2mk, 3e kindje Cateye, 34 jaar, ronde 5, 1e kindje 3 aug: (5) Dniese, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 7, 1e kindje Mom2Be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 2moekes, 29 jaar, ronde 19 IUI, 1e kindje BBoom, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje 4 aug: (9) Vanesje34, 35 jaar, ronde 12, 1e kindje Dragonberry, 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 2, 3e kindje Minime, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje Boedie, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Mientje, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Prinsesbelle, 25 jaar, 2e ronde IUI, 1e kindje Pebbels78, 37 jaar, 3e ronde, 4e kindje 5 aug: (5) Jaleisha, ?? jaar, ronde 2, 5e gezamenlijk kindje Blackbird, 30 jaar, ronde 3, 3e kindje jozefien85, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje PME, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje suusje1988, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje 6 aug: (8) Nenp, 26 jaar ronde 2, 1e kindje Ploppy, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Ingie87, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Frettino, 39 jaar, ronde? na 2mk, 1e kindje Dege, 24 jaar, ronde 9, 1e kindje Dido82, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Blackie, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 7 aug (2): Muzieknootje, 28 jaar, ronde 32, 1e kindje Hapje 35, 35 jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos (2): Molensteen, 31 jaar, ronde 8, 2e kindje Guusje99, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 56 Zwanger (4), Ongesteld (20), MMM (3), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik ga me bed in ben zo moe en weer misselijk en weer lies pijn en weer bal tussen mijn benen gevoel... Morgen proberen te testen maaaaar moeders hè. ..Dus even zien
@Blackie: Ik duim voor je! Thx meiden! Veel gezelligheid gewenst en hopelijk nog veel roze! Ik kruip onder de wol, morgen om 5.30 uur loopt de wekker al af
Ik ga dinsdag testen als ik nog niet ongesteld ben, heb alleen nog een action test liggen, hopelijk is die gevoelig genoeg.... Bluh, ik heb echt een hekel aan wachten.... Jeetje de lijst is echt heeeeeel rood.... Kom op meiden!!
Negatieve test. Maar zal te vroeg zijn geweest. Ongesteldheid merk ik niks van en op dit punt geloof ik daar weinig van. Na me nod maar weer testen. Van het weekend ergens
Op de dag af nauwkeurig. Weer een lf van 10 dagen helaas! Gelukkig dit keer geen aanloop van telkens een drupje en dan weer helemaal niks. Het zet nu direct door.
Morning girls. . Vanaf gisteravond dikke kramp en vanochtend bom hoor. Ongesteld. . Never predictor early meer.. Maar goed kan ook zijn dat t niet is blijven hangen zeg maar... Vanaf nu voor mij geen testen meer tot nod balen G wat een gekmakerij
Echt he.. lijkt trouwens wel alsof me cyclus korter is geworden.. had voorheen precies 30 dagen altijd. Komt nu al een tijd een paar dagen eerder vast. Ik schuif dus weer ff Door. . nou ja chin up... word tropisch vandaag, maar even genieten.. ik blijf lekker meekijken hier en meedoen. Zet m op andere meiden... roze roze roze!!
Ontzettend balen Jozefien en Jaleisha! Wel fijn dat het nu in een keer doorzet Jozefien, had ik dit keer ook! Al duurde dat maar een dag en daarna werd het heel weinig.. Ach ja
Neeee oh wat klote voor je! Sorry voor mijn taalgebruik.... hopelijk is het voor iedereen die op rood staat snel raak! Niet te geloven zo weinig roze