Dora een fijne vakantie gewenst! Misschien door de rust straks wel een mooie positieve test. Kan soms wonderen doen. Pff nog meer op rood echt ik blijf me verbazen over deze lijst. Ik hoop dat er toch nog wat op rose mogen
Jaa was jij dat toen die had gevonden dat de zaadjes dan sneller zwemmen? Haha hier dus blijkbaar niet
Haha ik geef ook geen schuld hoor.. maar iemand heeft ooit in een post een artikel geplaatst en ik wist niet meer wie
Ik had net hele witte vieze plakkerige afscheiding? Wat moet ik daar van denken? Heb ik normaal voor mijn ongi niet in ieder geval Al dat rood. Damn zo balen meiden!! Gun het jullie allemaal
Is afscheiding van het hormoon progesteron na je eisprong Of je wordt ongesteld of je bent zwanger, het zegt niets.
@ blackie ik had dat toen ik mijn positieve ovulatietest had. En ik kon me toch niet inhouden. Net een testje gedaan. Ik had nog een z&k extra vroege dipstick liggen ( die vaak vals positief aangeven) en dacht ik.maak die maar op ben ik van die slechte testen af haha. Maar zie weer een licht streepje. Heb zoon streepje eerder gehad op die testen dus ik beschouw hem al negatief. Nu ga ik echt proberen te wachten tot me nod
Heej dames, ik ben er ook weer van een heerlijk lang weekend weg met mijn man. Maarre ik heb heeeeeel veel na te lezen zie ik nog en jammer genoeg ook enorm veel rood...Mijn nod komt nu ook in zicht maar ik durf niet eens meer te denken aan testen. Vind het zo'n enge lijst...hopelijk worden wel alle rode heel gauw roze en de nu (nog) niet rode roze! Ik duim heel hard voor iedereen dat t gauw goed mag gaan! Ik heb wel verschillende klachten die ik vorige zw ook had, maar het kan net zo goed het voorteken van ongi zijn blijkt wel weer eens heel duidelijk....
Ja toen had ik die afscheiding ook. Maar voor mijn nod vaak niet meer. Mja weer afwachten ....zucht is het al weekend....beetje dubbel dan is mijn vakantie over en moet ik werken
Is helaas verschillend met de afscheiding inderdaad. Sommigen kunnen er een zwangerschap uithalen maar dit geldt niet altijd helaas... vervelend he? Zo onduidelijk
Ik blijf hangen en meelezen.. teleurstelling is toch wel wat groter als verwacht.. me vriend was nog meer teleurgesteld als ik zelfs. Die was al helemaal Internet aan het aflopen wat goed is in zwangerschap en niet. ( zijn jongste is 7 dus even geleden voor hem hihi). We hebben echt ff zzo'n dipdag. Gelukkig hele vrolijke Kids om ons heen en prachtig weer, dus we genieten wel hoop zo op beter nieuws voor de nog wachtenden! !!
Jeetje wat onwijs balen dat er weer vele rode dames bij zijn gekomen Ik hoop dan misschien morgen nieuw nieuws te brengen. Ben nog steeds niet ongesteld. En doe morgenochtend een nieuwe test als ik wakker wordt met een Clearblue. Hopelijk heb ik genoeg HCG in me mocht ik zwanger zijn. Mocht de test weer negatief zijn en geen ongesteldheid hebben, dan bel ik mn huisarts voor een bloedtest. Dat kan toch en is toch secuurder dan urine test? Hoop op een positieve test !!! *duimen* Hoop dat de volgende ronde raak is voor de dames die nu rood zijn. *duim duim duim*
Ik heb geen ervaring met bloedtesten bij de ha... Maar ik had een erg onregelmatige cyclus voor mijn vorige zwangerschap en moest maar gewoon afwachten. Uiteindelijk kwam mijn menstruatie na 77 dagen! Huisarts vond dat ook wel lang maar deed er verder niets mee...
Maar als je een eisprong hebt gehad moet t niet zolang duren toch? Is meestal de periode tot je ei wat extreem lang kan zijn. Bloed test zou eerder wat moeten aantonen dan urine, maar sommige huisartsen zeggen inderdaad dat je moet wachten
Heb nog een action test liggen wil m toch doen omdat ik gister een streepje had en me menstruatie niet normaal is t is bijna over en zat geen stolsel of slijm bij maar kan m dan beter morgen ochtend doen he?
Ja dan beter morgenochtend hoor. Middag / avond urine is minder geconcentreerd dan ochtend dus dan zou ik wel ff wachten. Fingers crossed dus nog even
Afscheiding wil inmijn geval niks zeggen... Of het al afbraak van slijm of tis de slijmprop evt... Hier vaker wel voor nod gehad dan niet Soannend bij sommige dames!